Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
Ако имаш двете букси - 16-пиновата под таблото и 20-пиновата при двигателя, трябва да ползваш 20-пиновата. Когато си с двете през 16-пиновата можеш да четеш само ЕКУ-то на двигателя. Така, че провери при двигателя имаш ли 20-пиновата букса, и ако я имаш ти трябва преходник.
Относно грешката ето ти превод на английски на това, което ти изкарва ИНПА-та (надписа най-долу):
kurzschluss gegen masse oder gemisch zu mager - short circuit to ground or mixture too lean - Замасила е (изгоряла) или твърде бедна смес
fehler momentan nicht vorhanden - errors currently not available - Грешката я няма в момента
fehler gilt als sporadisch - errors is considered to be sporadic - Грешката се счита за спорадична.
След като я изтри появи ли се отново грешката? Ако продължава да се появява, ламбдата ти е за смяна. Ако се появява отвреме на време, провери кабелите на ламбдата.
Относно грешката ето ти превод на английски на това, което ти изкарва ИНПА-та (надписа най-долу):
kurzschluss gegen masse oder gemisch zu mager - short circuit to ground or mixture too lean - Замасила е (изгоряла) или твърде бедна смес
fehler momentan nicht vorhanden - errors currently not available - Грешката я няма в момента
fehler gilt als sporadisch - errors is considered to be sporadic - Грешката се счита за спорадична.
След като я изтри появи ли се отново грешката? Ако продължава да се появява, ламбдата ти е за смяна. Ако се появява отвреме на време, провери кабелите на ламбдата.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
а къде е разликата между 16 и 20 пиновата букса
сравних обд и кръглата - всички пинове ги има
коя за кое се използва
питам основно за е39,но гледам че важи и за е46-тук темата е по развита
очаквам скоро кабела и аз да споделя как е при мен
сравних обд и кръглата - всички пинове ги има
коя за кое се използва
питам основно за е39,но гледам че важи и за е46-тук темата е по развита
очаквам скоро кабела и аз да споделя как е при мен
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Софтуер


pazokolarov написа:Колеги започвам качване на всичко нужно в този тракер:
http://xtremebg.com/index.php?action=browse
Търси ДИС-а с инсталиран ТИС. На ВМ е. Можеш да си избереш и друг език освен английси.
Ако имаш проблем с регистрацията пиши ми на ЛС.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Софтуер
Директно го имам на диск-на Събора по бира 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Софтуер
cls6666 написа:а къде е разликата между 16 и 20 пиновата букса
сравних обд и кръглата - всички пинове ги има
коя за кое се използва
питам основно за е39,но гледам че важи и за е46-тук темата е по развита
очаквам скоро кабела и аз да споделя как е при мен
Ако имаш и двете букси трябва ти преходника за 20 пиновата букса. Защото с 16 пиновия само екуто на двигателя можеш да четеш. Ако си смо с една не ти трябва 20 пиновата. Аз съм с двете и се наложе купуване на 16към20 пинов преходник и сега всичко е 10х
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректно
нали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректно

колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
cls6666 написа:свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректнонали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
За е39 кабела бачка след 97 май, сори ....

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Софтуер
Колеги, темата е уникална и лично аз бих дал една идея - всички мнения не свързани с подкарването на софтуера да бъдат махнати и преместени.
Хубаво е дори да си направим една тема само за грешки, симптоми и подобни илачи
И един въпрос... за SSS Base. Някой подкарвал ли го е с този кабел и какви са мрежовите настройки ?
Хубаво е дори да си направим една тема само за грешки, симптоми и подобни илачи

И един въпрос... за SSS Base. Някой подкарвал ли го е с този кабел и какви са мрежовите настройки ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
milennyc написа:cls6666 написа:свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректнонали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
За е39 кабела бачка след 97 май, сори ....Кабела не прави човек диагностик. Тва си го гледал на ИНПА, но живите данни са различни при карсофт, инпа и ДИС. А за дебитомера си има отделни тестове. Но за е39 няма да стане с кабела за 80лв. Трябва ти АДС 195лв.
ама кабела работи няма проблем, не мисля да ставам диагностик за лична употреба е ще попитам и в чуждите бмв форуми
между другото засичам и никовете на много колеги от бг
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
Искам да ми покажеш скрийншотове с живи дани на е39 97-ма
с кабела за 80лв. Иначе да четеш за грешки ЕКУ-то нямаш проблем с този кабел

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
снимките са кофти но се виждат обороти,налягане температура и други данни но немога да преведа всичко за момента-на немски ми е трудно и дебитомера за който питах
ще направя други при възможност
ще направя други при възможност
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
Тези данни не ти вършат работа за дебитомера..... трябва ти това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
карсофт имам но не съм го пускал за диагностика а тия данни (luftmasse и atmosferedruck)са за дебитомера нали?
ще пробвам но ще пиша на л.с. че темата стана километър
ще пробвам но ще пиша на л.с. че темата стана километър
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re:
mad_presley написа:Понеже това е единствената полезна тема в целия форум от този род, нека ви дам още малко жокери![]()
Както някои хора знаят, изключването на UNIX никога не е било добра идея.Предполагам повечето от вас изключват виртуалната машина, докато е зареден DIS, а това гарантирано води до скапване на файловата система и в резултат DIS-а рано или късно крашва.
Ето как правилно трябва да се изключва DIS:
Вариант 1 - CTRL+ALT+F3, влизате с root и парола, натискате още веднъж ENTER докато видите # и пишете "init 0" или "shutdown now" (без кавичките).
Вариант 2 - Отивате на Administration и избирате Touchscreen Calibration.Въвеждате паролата, която ако сте ползвали инструкциите в началото на темата е 12345 и ви се показва UNIX екрана.Избирате селекцията Shutdown DIS (мисля, че беше 0).
Аз лично предпочитам вариант 1, защото ми е по-бърз![]()
Понеже знам, че много хора се оплакват, че инсталацията на DIS през VMWare не е стабилна, съм сигурен, че проблемът им е точно в незнанието как да изключат UNIX.Изключвайте винаги правилно програмата и ви гарантирам дълга и безпроблемна работа с диагностиката
колеги някой знае ли как трябва да се гаси ДИС от склад66, че нещо не става по тези начини които е дал Преслав?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
saspend-ване
най лесно

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани