Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Софтуер

Мнение от badsharki » 25 Апр 2010, 7:39

Ако имаш двете букси - 16-пиновата под таблото и 20-пиновата при двигателя, трябва да ползваш 20-пиновата. Когато си с двете през 16-пиновата можеш да четеш само ЕКУ-то на двигателя. Така, че провери при двигателя имаш ли 20-пиновата букса, и ако я имаш ти трябва преходник.

Относно грешката ето ти превод на английски на това, което ти изкарва ИНПА-та (надписа най-долу):

kurzschluss gegen masse oder gemisch zu mager - short circuit to ground or mixture too lean - Замасила е (изгоряла) или твърде бедна смес
fehler momentan nicht vorhanden - errors currently not available - Грешката я няма в момента
fehler gilt als sporadisch - errors is considered to be sporadic - Грешката се счита за спорадична.

След като я изтри появи ли се отново грешката? Ако продължава да се появява, ламбдата ти е за смяна. Ако се появява отвреме на време, провери кабелите на ламбдата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Софтуер

Мнение от cls6666 » 25 Апр 2010, 11:58

а къде е разликата между 16 и 20 пиновата букса
сравних обд и кръглата - всички пинове ги има
коя за кое се използва
питам основно за е39,но гледам че важи и за е46-тук темата е по развита
очаквам скоро кабела и аз да споделя как е при мен
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Софтуер

Мнение от pazokolarov » 05 Май 2010, 18:40

:mhihi: Бая мат'рял си проспал :mhihi:
pazokolarov написа:Колеги започвам качване на всичко нужно в този тракер:
http://xtremebg.com/index.php?action=browse

Търси ДИС-а с инсталиран ТИС. На ВМ е. Можеш да си избереш и друг език освен английси.
Ако имаш проблем с регистрацията пиши ми на ЛС.
Изображение
ИзображениеИзображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Софтуер

Мнение от ///M_Martin » 06 Май 2010, 0:20

Директно го имам на диск-на Събора по бира :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Софтуер

Мнение от Next » 06 Май 2010, 0:37

cls6666 написа:а къде е разликата между 16 и 20 пиновата букса
сравних обд и кръглата - всички пинове ги има
коя за кое се използва
питам основно за е39,но гледам че важи и за е46-тук темата е по развита
очаквам скоро кабела и аз да споделя как е при мен

Ако имаш и двете букси трябва ти преходника за 20 пиновата букса. Защото с 16 пиновия само екуто на двигателя можеш да четеш. Ако си смо с една не ти трябва 20 пиновата. Аз съм с двете и се наложе купуване на 16към20 пинов преходник и сега всичко е 10х
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Софтуер

Мнение от cls6666 » 06 Май 2010, 8:23

свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректно :lol: нали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Софтуер

Мнение от milennyc » 06 Май 2010, 8:28

cls6666 написа:свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректно :lol: нали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април


За е39 кабела бачка след 97 май, сори .... :smoke: Кабела не прави човек диагностик. Тва си го гледал на ИНПА, но живите данни са различни при карсофт, инпа и ДИС. А за дебитомера си има отделни тестове. Но за е39 няма да стане с кабела за 80лв. Трябва ти АДС 195лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Софтуер

Мнение от mili4uk » 06 Май 2010, 8:29

Колеги, темата е уникална и лично аз бих дал една идея - всички мнения не свързани с подкарването на софтуера да бъдат махнати и преместени.
Хубаво е дори да си направим една тема само за грешки, симптоми и подобни илачи :)
И един въпрос... за SSS Base. Някой подкарвал ли го е с този кабел и какви са мрежовите настройки ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Софтуер

Мнение от cls6666 » 06 Май 2010, 8:51

milennyc написа:
cls6666 написа:свързах се с стоян от склад66 и вече имам инпа ,дис и кабели днес сутринта пуснах една диагностика но лаптопа ме предаде -батерията му издържа само 20 -30 минути
имам няколко въпроса към тези които са го използвали виждам че са много в този раздел
проверката за грешки за всеки блок поотделно ли се прави или може да се направи обща диагностика
къде да сравня резултатите от живите данни с моите
на данните от дебитомера полето беше пълно(и двете) и удивителна(!)-мисля че не работи коректно :lol: нали?
колата не е е46 ,но ако някой знае ще съм много благодарен-е39 525 тдс,97 април


За е39 кабела бачка след 97 май, сори .... :smoke: Кабела не прави човек диагностик. Тва си го гледал на ИНПА, но живите данни са различни при карсофт, инпа и ДИС. А за дебитомера си има отделни тестове. Но за е39 няма да стане с кабела за 80лв. Трябва ти АДС 195лв.

ама кабела работи няма проблем, не мисля да ставам диагностик за лична употреба е ще попитам и в чуждите бмв форуми
между другото засичам и никовете на много колеги от бг
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Софтуер

Мнение от milennyc » 06 Май 2010, 10:29

Искам да ми покажеш скрийншотове с живи дани на е39 97-ма :smoke: с кабела за 80лв. Иначе да четеш за грешки ЕКУ-то нямаш проблем с този кабел

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Софтуер

Мнение от cls6666 » 06 Май 2010, 10:47

снимките са кофти но се виждат обороти,налягане температура и други данни но немога да преведа всичко за момента-на немски ми е трудно и дебитомера за който питах
ще направя други при възможност
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Софтуер

Мнение от milennyc » 06 Май 2010, 11:25

Тези данни не ти вършат работа за дебитомера..... трябва ти това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Софтуер

Мнение от cls6666 » 06 Май 2010, 11:43

карсофт имам но не съм го пускал за диагностика а тия данни (luftmasse и atmosferedruck)са за дебитомера нали?
ще пробвам но ще пиша на л.с. че темата стана километър
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re:

Мнение от LUCIFER'S » 27 Май 2010, 19:31

mad_presley написа:Понеже това е единствената полезна тема в целия форум от този род, нека ви дам още малко жокери :D

Както някои хора знаят, изключването на UNIX никога не е било добра идея.Предполагам повечето от вас изключват виртуалната машина, докато е зареден DIS, а това гарантирано води до скапване на файловата система и в резултат DIS-а рано или късно крашва.

Ето как правилно трябва да се изключва DIS:

Вариант 1 - CTRL+ALT+F3, влизате с root и парола, натискате още веднъж ENTER докато видите # и пишете "init 0" или "shutdown now" (без кавичките).

Вариант 2 - Отивате на Administration и избирате Touchscreen Calibration.Въвеждате паролата, която ако сте ползвали инструкциите в началото на темата е 12345 и ви се показва UNIX екрана.Избирате селекцията Shutdown DIS (мисля, че беше 0).

Аз лично предпочитам вариант 1, защото ми е по-бърз :D

Понеже знам, че много хора се оплакват, че инсталацията на DIS през VMWare не е стабилна, съм сигурен, че проблемът им е точно в незнанието как да изключат UNIX.Изключвайте винаги правилно програмата и ви гарантирам дълга и безпроблемна работа с диагностиката ;)


колеги някой знае ли как трябва да се гаси ДИС от склад66, че нещо не става по тези начини които е дал Преслав?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Софтуер

Мнение от milennyc » 27 Май 2010, 20:41

saspend-ване :) най лесно

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook