Критичните 2500 обората на 320Д???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Pa3BpaT-E46
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Велинград
Критичните 2500 обората на 320Д???
Колеги бях в сервиз на бош тази седмица. Колата ми стоя там 3 дни за да разберат закфо забива на тези пусти 2500. И в краи на сметка неможаха да я оправят. Но ми казаха че проблема бил че дебитомера ми небил програмиран защото сменях дебитомер. Иначе АГР-а и клапана на турбото си били наред и т.н. проблема бил в програмирането на дебитомера. Трябва да ида след 10 дни пак защото тогава ще имат нужня компиутър или кфото е там за да го програмират.
Обясних това защото какво ли непочетох в форома по тази тема!
Според вас възмож ли е да е само от него?
П.С. Знам че темата я има и ще ме наредите че не и е мястото тук!
Обясних това защото какво ли непочетох в форома по тази тема!
Според вас възмож ли е да е само от него?
П.С. Знам че темата я има и ще ме наредите че не и е мястото тук!

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Не съм много сигурен за тия ''по- новите автомобили'' но мога да кажа за Е 34 с М50В25 че дебитомера е просто консуматив или работи или не. Няма нищо за настройване. А и при проблеми с дебитомера колата губи мощност и повишава разхода си, не съм чувал да не може да вдигне обороти
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Колега ползвай търсачката има доста изписано за дебитомерите..... и за твоя проблем също!
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
много ми прилича на клапан за управление на турбото
а от дебитомера мисля че няма да върви не да забива

- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Колега моята 320д /2000г/ също забиваше често при 2500 оборота горе долу. По принцип може да е и дебитомер разбира се, но при мен се оказа лош чип тунинг на мотора. Ходих при един колега от форума /Льчо/, смени ми софтуера и прекъсването изчезна. Сега ми харчи около 0,5 литра повече сякаш от преди. Не съм сигурен. Около 8/100 градско, но върви като обезумяла и няма грам прекъсване. От 5 месеца я карам така. Засега съм много доволен. Платих 250 лева за чипосването, но си заслужаваше.
Та не казвам да я чипосаш, но все пак можеш да провериш дали не ти е от софтуера проблема, особено ако е пипан.
Иначе като смених дебитомера, нищо не се промени. Колата си беше с дебитомер на BOSH. Сложих абсолютно сьщия номер пак на BOSH. Пак си го имаше прекъсването.
Смених и ел. клапана на турбото /който моежду другото може просто да се почисти/ и се усети голяма разлика във вървежа, но прекъсването пак си остана.
Махнах катализаторите... още около 5 коня оживяха
... но само смяната на лошия софт реши проблема.
Разбира се можеш да си огледаш и маркучетата, които са за вакума, тези които отиват до ел. клапаните също да не са се напукали някаде.
Та не казвам да я чипосаш, но все пак можеш да провериш дали не ти е от софтуера проблема, особено ако е пипан.
Иначе като смених дебитомера, нищо не се промени. Колата си беше с дебитомер на BOSH. Сложих абсолютно сьщия номер пак на BOSH. Пак си го имаше прекъсването.
Смених и ел. клапана на турбото /който моежду другото може просто да се почисти/ и се усети голяма разлика във вървежа, но прекъсването пак си остана.
Махнах катализаторите... още около 5 коня оживяха

Разбира се можеш да си огледаш и маркучетата, които са за вакума, тези които отиват до ел. клапаните също да не са се напукали някаде.
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
колега, ако колата ти не е чипната (т.е. да има лош софтуер както на колегата), и има един спад в мощността при набиране - тогава проблемът ти е в дебитомера и вакумният регулатор (или клапан) на турбото. Дебитомера, който си свалил вече не се произвежда и следователно ти трябва нов софтуер за него. Това би трябвало да ти оправи проблема. Ако пак забива - просто си смени клапана, въпреки че са ти го гледали, не знам точно как са го гледали и дали може да се разчита.
- StratusMC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: Монтана/София
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Мойта 320ка същата работа , я кажи като забие моцуна дали успоредно с това ти пада и стрелката на моментния разход?? ако е така значи 100% имаш проблем с вакуумите , и по точно не с клапана на Турбото а с вакуумната помпа
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Оригиналния дебитомер се програмира ако номера е различен от този който е качен.... но има и опция да е сменян само сензора пак с оригинален и тогава остава загатка койе номера програмиран за колата.... А ако забива колата на 2500 оборота си е дебитомер , може и да има проблем с клапана на турбото, турбо... и вакуми!
Аз карам с неоригинален и няма забиване няма програмиране....

Аз карам с неоригинален и няма забиване няма програмиране....


- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Ако провериш по VIN-а,
няма ли да излезе номера
оговарящ на твоята кола,
или излиза някакъв стандарт?
няма ли да излезе номера
оговарящ на твоята кола,
или излиза някакъв стандарт?
от свинята лебед не става...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
gugichamp написа:Ако провериш по VIN-а,
няма ли да излезе номера
оговарящ на твоята кола,
или излиза някакъв стандарт?
Дебитомерите са взимнозаменяеми няма стандарт по ВИН....
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Щом си сменил дебитомер, трябва да се "каже" на компютъра да намери и работи с нов. Просто е необходим правилния софтуер - влез в обявите на форума или просто отиди при официален дилър и ще ти го оправят за 10 мин. По принцип смяната на дебитомери се препоръчва през 80к км и дори може да се съди колата на колко реални км е по това, защото компютъра помни колко пъти са му казвали да работи с нов дебитомер.
Never mistake motion for action...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Leon написа:Щом си сменил дебитомер, трябва да се "каже" на компютъра да намери и работи с нов. Просто е необходим правилния софтуер - влез в обявите на форума или просто отиди при официален дилър и ще ти го оправят за 10 мин. По принцип смяната на дебитомери се препоръчва през 80к км и дори може да се съди колата на колко реални км е по това, защото компютъра помни колко пъти са му казвали да работи с нов дебитомер.
Не си много прав колега.... ако сменяш дебитомер със същия номер не е нужно да се казва каквото и да е било на ЕКУ-то, и няма как да знаеш на колко км е колата. Може да го е сменял и 4-5 пъти и да е все същия номер. Тук истината се крие в диагностика.....
А тук софуера за смяната го знаем




- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
Знам, че това не е точното място, но да кажа за тези които се чудят дали проблема им е в дебитомера. Имам работещ на BOSCH. Не знам колко е карано с него, но изглежда като нов
. По горе бях писал, че го смених с нов. Ефект нямаше, но не мисля да го слагам пак. Ако някой се интересува да пише. Давам го изгодно. Пък ако се окаже, че и при вас това не е проблема, връщам парите 


- Pa3BpaT-E46
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Велинград
Re: Критичните 2500 обората на 320Д???
StratusMC написа:Мойта 320ка същата работа , я кажи като забие моцуна дали успоредно с това ти пада и стрелката на моментния разход?? ако е така значи 100% имаш проблем с вакуумите , и по точно не с клапана на Турбото а с вакуумната помпа
Да колега и разходомера пада успоредно със збиването на двигателя!
А кое е вакуумната помпа, може ли няква снимка?
И какво трябва да направя ако я намеря?

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани