Критичните 2500 обората на 320Д???

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Велинград

Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от Pa3BpaT-E46 » 23 Апр 2010, 14:46

Колеги бях в сервиз на бош тази седмица. Колата ми стоя там 3 дни за да разберат закфо забива на тези пусти 2500. И в краи на сметка неможаха да я оправят. Но ми казаха че проблема бил че дебитомера ми небил програмиран защото сменях дебитомер. Иначе АГР-а и клапана на турбото си били наред и т.н. проблема бил в програмирането на дебитомера. Трябва да ида след 10 дни пак защото тогава ще имат нужня компиутър или кфото е там за да го програмират.
Обясних това защото какво ли непочетох в форома по тази тема!
Според вас възмож ли е да е само от него?

П.С. Знам че темата я има и ще ме наредите че не и е мястото тук! :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от tisho_ » 24 Апр 2010, 22:17

Не съм много сигурен за тия ''по- новите автомобили'' но мога да кажа за Е 34 с М50В25 че дебитомера е просто консуматив или работи или не. Няма нищо за настройване. А и при проблеми с дебитомера колата губи мощност и повишава разхода си, не съм чувал да не може да вдигне обороти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от xerial » 24 Апр 2010, 22:36

Колега ползвай търсачката има доста изписано за дебитомерите..... и за твоя проблем също!
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от karnak » 24 Апр 2010, 22:50

много ми прилича на клапан за управление на турбото ;) а от дебитомера мисля че няма да върви не да забива
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от gugichamp » 25 Апр 2010, 17:05

от свинята лебед не става...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от ckrumov » 25 Апр 2010, 20:23

Колега моята 320д /2000г/ също забиваше често при 2500 оборота горе долу. По принцип може да е и дебитомер разбира се, но при мен се оказа лош чип тунинг на мотора. Ходих при един колега от форума /Льчо/, смени ми софтуера и прекъсването изчезна. Сега ми харчи около 0,5 литра повече сякаш от преди. Не съм сигурен. Около 8/100 градско, но върви като обезумяла и няма грам прекъсване. От 5 месеца я карам така. Засега съм много доволен. Платих 250 лева за чипосването, но си заслужаваше.
Та не казвам да я чипосаш, но все пак можеш да провериш дали не ти е от софтуера проблема, особено ако е пипан.
Иначе като смених дебитомера, нищо не се промени. Колата си беше с дебитомер на BOSH. Сложих абсолютно сьщия номер пак на BOSH. Пак си го имаше прекъсването.
Смених и ел. клапана на турбото /който моежду другото може просто да се почисти/ и се усети голяма разлика във вървежа, но прекъсването пак си остана.
Махнах катализаторите... още около 5 коня оживяха ;)... но само смяната на лошия софт реши проблема.
Разбира се можеш да си огледаш и маркучетата, които са за вакума, тези които отиват до ел. клапаните също да не са се напукали някаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от kasabov » 25 Апр 2010, 22:50

колега, ако колата ти не е чипната (т.е. да има лош софтуер както на колегата), и има един спад в мощността при набиране - тогава проблемът ти е в дебитомера и вакумният регулатор (или клапан) на турбото. Дебитомера, който си свалил вече не се произвежда и следователно ти трябва нов софтуер за него. Това би трябвало да ти оправи проблема. Ако пак забива - просто си смени клапана, въпреки че са ти го гледали, не знам точно как са го гледали и дали може да се разчита.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: Монтана/София

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от StratusMC » 26 Апр 2010, 0:13

Мойта 320ка същата работа , я кажи като забие моцуна дали успоредно с това ти пада и стрелката на моментния разход?? ако е така значи 100% имаш проблем с вакуумите , и по точно не с клапана на Турбото а с вакуумната помпа


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от milennyc » 26 Апр 2010, 8:55

Оригиналния дебитомер се програмира ако номера е различен от този който е качен.... но има и опция да е сменян само сензора пак с оригинален и тогава остава загатка койе номера програмиран за колата.... А ако забива колата на 2500 оборота си е дебитомер , може и да има проблем с клапана на турбото, турбо... и вакуми!

Аз карам с неоригинален и няма забиване няма програмиране.... :yes: :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от gugichamp » 26 Апр 2010, 12:53

Ако провериш по VIN-а,
няма ли да излезе номера
оговарящ на твоята кола,
или излиза някакъв стандарт?
от свинята лебед не става...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от milennyc » 26 Апр 2010, 13:23

gugichamp написа:Ако провериш по VIN-а,
няма ли да излезе номера
оговарящ на твоята кола,
или излиза някакъв стандарт?


Дебитомерите са взимнозаменяеми няма стандарт по ВИН....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от Leon » 26 Апр 2010, 15:12

Щом си сменил дебитомер, трябва да се "каже" на компютъра да намери и работи с нов. Просто е необходим правилния софтуер - влез в обявите на форума или просто отиди при официален дилър и ще ти го оправят за 10 мин. По принцип смяната на дебитомери се препоръчва през 80к км и дори може да се съди колата на колко реални км е по това, защото компютъра помни колко пъти са му казвали да работи с нов дебитомер.
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от milennyc » 26 Апр 2010, 16:09

Leon написа:Щом си сменил дебитомер, трябва да се "каже" на компютъра да намери и работи с нов. Просто е необходим правилния софтуер - влез в обявите на форума или просто отиди при официален дилър и ще ти го оправят за 10 мин. По принцип смяната на дебитомери се препоръчва през 80к км и дори може да се съди колата на колко реални км е по това, защото компютъра помни колко пъти са му казвали да работи с нов дебитомер.


Не си много прав колега.... ако сменяш дебитомер със същия номер не е нужно да се казва каквото и да е било на ЕКУ-то, и няма как да знаеш на колко км е колата. Може да го е сменял и 4-5 пъти и да е все същия номер. Тук истината се крие в диагностика.....

А тук софуера за смяната го знаем :mhihi: :mhihi: :smoke: , може да питаш Слитер ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от ckrumov » 26 Апр 2010, 19:40

Знам, че това не е точното място, но да кажа за тези които се чудят дали проблема им е в дебитомера. Имам работещ на BOSCH. Не знам колко е карано с него, но изглежда като нов :). По горе бях писал, че го смених с нов. Ефект нямаше, но не мисля да го слагам пак. Ако някой се интересува да пише. Давам го изгодно. Пък ако се окаже, че и при вас това не е проблема, връщам парите ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Велинград

Re: Критичните 2500 обората на 320Д???

Мнение от Pa3BpaT-E46 » 02 Май 2010, 12:19

StratusMC написа:Мойта 320ка същата работа , я кажи като забие моцуна дали успоредно с това ти пада и стрелката на моментния разход?? ако е така значи 100% имаш проблем с вакуумите , и по точно не с клапана на Турбото а с вакуумната помпа


Да колега и разходомера пада успоредно със збиването на двигателя!
А кое е вакуумната помпа, може ли няква снимка?
И какво трябва да направя ако я намеря? :banghead:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook