Въпрос за вентилирани дискове
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос за вентилирани дискове
mitko_n1 написа:fancy_girl2904 написа:Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...
Така и така си ги купил, вземи си намери и апарати за тия дискове, гаранция ще струват жълти стотинки, а резултата ще си заслужава. Тия плътните са бошлаф работа - при едно инцидентно спиране от по-голяма скорост прегряването е гарантирано.BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
За да забравиш за спирачките, имаш ли представа какво трябва да направиш и колко пари ще трябва да си приготвиш?
Ревизия на апаратите (всичко що е гумено по тях се подменя)
Нови накладки
Нови дискове
И всичко това трябва да е качествено, за да е надеждно.
Иначе аз карам с 302/28мм , който се е возил може да сподели впечатления, за мен спира доста добре
А ти нали знаеш че от теб ще си купя частите...


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- fancy_girl2904
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2009
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Попринцип си знам, че вентилираните са много по-добри, ама незнам от къде да си намеря апарати и затова почнах да си мисля да ги връщам...Нови спсрсти са по 140лв, а сега определено няямам толкова пари....
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос за вентилирани дискове
fancy_girl2904 написа:Попринцип си знам, че вентилираните са много по-добри, ама незнам от къде да си намеря апарати и затова почнах да си мисля да ги връщам...Нови спсрсти са по 140лв, а сега определено няямам толкова пари....
Намери си апарати втора ръка,вентилираните дискове са в пъти по-добри от обикновените

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колега имам ги тия апарати -30лв и двата,не са толкова скъпи
от 525 тдс комби viewtopic.php?f=15&t=181015

0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Да попитам колеги , ако знае някой - междуцентровото разстояние на захващането на спирачните апарати еднакво ли е отпред и отзад ( за Е34 Touring 525ТДС ) ? Благодаря !
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Въпрос за вентилирани дискове
само да вметна тук, че задните дискове от Е32 НЕ стават на Е34 

'...engage your brain before difflocks...'
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос за вентилирани дискове
6inline написа:само да вметна тук, че задните дискове от Е32 НЕ стават на Е34
демек? Кое не им става бре Камене?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за вентилирани дискове
По-широки/големи са и са вентилирани. Все едно от М5 3.8 да му вземеш задните спирачни апарати, те май са такива същите. Все пак направете справка в РеалОем.цом
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Без да ставам нахален да спомена че замяната на обикновени с вентилирани дискове си е просто една голема "вълна"
особено ако средният ви разход но гориво за последната година е под 18/100
Другият ГИГА мит е за дупчените дискове ама това е друга Бира
Та съвета ми е нови дискове и нови накладки и всичко е пинг-понг
Естествено повечето бутала в спирачните апарати и по големият диаметър на дисковете са нещо срещу което не мога да ритам

особено ако средният ви разход но гориво за последната година е под 18/100



Другият ГИГА мит е за дупчените дискове ама това е друга Бира

Та съвета ми е нови дискове и нови накладки и всичко е пинг-понг

Естествено повечето бутала в спирачните апарати и по големият диаметър на дисковете са нещо срещу което не мога да ритам

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Въпрос за вентилирани дискове
mikluho написа:Без да ставам нахален да спомена че замяната на обикновени с вентилирани дискове си е просто една голема "вълна"![]()
особено ако средният ви разход но гориво за последната година е под 18/100![]()
![]()
![]()
Другият ГИГА мит е за дупчените дискове ама това е друга Бира![]()
Та съвета ми е нови дискове и нови накладки и всичко е пинг-понг![]()
Естествено повечето бутала в спирачните апарати и по големият диаметър на дисковете са нещо срещу което не мога да ритам
Не мога да не се съглася

за уточнението - при донор Е32, само задните дискове трябва да са от/за Е34, апаратите си стават, дисковете са еднакви като размер и повърхност но с различно 'ЕТ', ако може така да се каже: по-изнесени са при Е32, заради разликата в носача и главината.
'...engage your brain before difflocks...'
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за вентилирани дискове
mikluho написа:Без да ставам нахален да спомена че замяната на обикновени с вентилирани дискове си е просто една голема "вълна"![]()
особено ако средният ви разход но гориво за последната година е под 18/100![]()
![]()
![]()
Другият ГИГА мит е за дупчените дискове ама това е друга Бира![]()
Та съвета ми е нови дискове и нови накладки и всичко е пинг-понг![]()
Естествено повечето бутала в спирачните апарати и по големият диаметър на дисковете са нещо срещу което не мога да ритам
най добре даже си е барабана,сичко друго е блъф и вълна


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Искам да напиша няколко реда:
апарати от М5 - нови ремонтни комлекти оригинал;
Дискове - нови 315*28
Журит - накладки - нови за М5,М3
Спирачна помпа - М5
Нова спирачна течност
Всичко това равно на няма такъв кеф
На не повече от 200 км. и спира като звяр тая кола
Незнам по натам колко зверско ще стане
От вчера ситуация:
Карам си аз и един решава да мине в моята лента а и на всичко отгоре да забие спирачки
всичко това на има няма 5-10 м. от мен. Рузултата: заковах на място без ABS и т.н.
след кратко поучително уроче което проведох към въпросния водач, друг водач си отвори прозореца и вика: Бе брато ти спря, мълчание за миг а питаш ли ме аз как спрях зад теб
Та това е от мен





Всичко това равно на няма такъв кеф



Карам си аз и един решава да мине в моята лента а и на всичко отгоре да забие спирачки

след кратко поучително уроче което проведох към въпросния водач, друг водач си отвори прозореца и вика: Бе брато ти спря, мълчание за миг а питаш ли ме аз как спрях зад теб

Та това е от мен

- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Въпрос за вентилирани дискове
kirililiev написа:mikluho написа:.............![]()
Естествено повечето бутала в спирачните апарати и по големият диаметър на дисковете са нещо срещу което не мога да ритам
най добре даже си е барабана,сичко друго е блъф и вълна![]()
Без да искаш ще се окажеш прав

Идеята ми е че е безсмислен тунинга на спирачна уредба на МПС-та дето са за от БИЛА-та до паркинга пред блока.
То сила нема тръгне аз допълнително ще го мислим как да го спирам



На старата ми 5-ца ми се наложи да сменя дискове с накладки
взех си на АТЕ нарисувани с едни детелини

налагало ми се е да спирам от голяма скорост след интензивно каране и всичко си беше ок
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Peter Angelov написа:Искам да напиша няколко реда:
апарати от М5 - нови ремонтни комлекти оригинал;
Дискове - нови 315*28
Журит - накладки - нови за М5,М3
Спирачна помпа - М5
Нова спирачна течност
Всичко това равно на няма такъв кефНа не повече от 200 км. и спира като звяр тая кола
Незнам по натам колко зверско ще стане
От вчера ситуация:
Карам си аз и един решава да мине в моята лента а и на всичко отгоре да забие спирачкивсичко това на има няма 5-10 м. от мен. Рузултата: заковах на място без ABS и т.н.
след кратко поучително уроче което проведох към въпросния водач, друг водач си отвори прозореца и вика: Бе брато ти спря, мълчание за миг а питаш ли ме аз как спрях зад теб![]()
Та това е от мен
Най важното си пропуснал май

щото и 700мм дискове да имаш ако си със слик за мъгла поучителният урок прераства в як кръчмарски бой

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за вентилирани дискове
mikluho написа:Peter Angelov написа:Искам да напиша няколко реда:
апарати от М5 - нови ремонтни комлекти оригинал;
Дискове - нови 315*28
Журит - накладки - нови за М5,М3
Спирачна помпа - М5
Нова спирачна течност
Всичко това равно на няма такъв кефНа не повече от 200 км. и спира като звяр тая кола
Незнам по натам колко зверско ще стане
От вчера ситуация:
Карам си аз и един решава да мине в моята лента а и на всичко отгоре да забие спирачкивсичко това на има няма 5-10 м. от мен. Рузултата: заковах на място без ABS и т.н.
след кратко поучително уроче което проведох към въпросния водач, друг водач си отвори прозореца и вика: Бе брато ти спря, мълчание за миг а питаш ли ме аз как спрях зад теб![]()
Та това е от мен
Най важното си пропуснал майГУМИ
Хехехе да сетих се най накрая като пуснах поста си

http://www.tecnogomme.com/tecnogomme/go ... llence.jpg
http://www.jaxquickfit.com.au/nov20_upd ... ence-2.jpg
Голям сладур си


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани