Кората при колана?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Кората при колана?
Здравейте колеги въпроса ми е малко тъп,но да попитам за да не счупя нещо за което незнам 
Как се сваля кората която покрива предпазния колан(отпред)че нещо ми дрънка и изкам да видя какво е но да няма някаква по странна щипка?Само болта който държи колана ли се маха или има и друга цака нека колегите които са го правили да помогнат
МЕрси предварително!

Как се сваля кората която покрива предпазния колан(отпред)че нещо ми дрънка и изкам да видя какво е но да няма някаква по странна щипка?Само болта който държи колана ли се маха или има и друга цака нека колегите които са го правили да помогнат

МЕрси предварително!
Бъди честен пък да става квото ще
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Кората при колана?
На компакта само отвиваш гайката на колана и дръпваш леко от горната страна на кората след това я плъзгаш надолу към пода за да излезе от долния държач. Внимавай със лостчето за промяна на височината, че аз му е*ах мамата на едното преди да видя че отдолу им чопче, което се натиска и си излиза мазно мазно
.
п.с. нямал съм допир до седан или купе, така че не гарантирам че при тях е 1:1

п.с. нямал съм допир до седан или купе, така че не гарантирам че при тях е 1:1

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Кората при колана?
Да споменах да кажа че е за седан
А колега явно при компакта е по различно понеже при мен тази пластмаса е от тавана до пода и даже в пода се разширява

А колега явно при компакта е по различно понеже при мен тази пластмаса е от тавана до пода и даже в пода се разширява

Бъди честен пък да става квото ще
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Кората при колана?
bmw55 написа:Да споменах да кажа че е за седан![]()
А колега явно при компакта е по различно понеже при мен тази пластмаса е от тавана до пода и даже в пода се разширява
При мен е до долния ръб на прозореца

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Кората при колана?
Ами с тези кори много трябва да се внимава при ваденето им ,щот им се късат пластмасовите водачи дето се захващат към едни метални щипки.Ама квот стане. Дърпай колкото може по внимателно и да се счупи нещо уплътненията все пак ги държат и те.Аз на мойта Бима съм сложил и по една по дебела вида с плоска и голяма глава в горния край на кората.Също и тези кори по предните колонки са захванати по този начин с тези щипки дет не пускат. 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Кората при колана?
Ето как става стъпка по стъпка:
1.Махаш седалката и отвиваш от нея болта на колана.
2.Махаш бутончето за регулиране на колана.От долната страна има чопче.
3.Отвиваш болта на държача на колана
4.бутваш леко пластмасовите прагове под предната и задната врата,съответно напред и назад.
5.започваш леко да дърпаш кората като започваш отдолу нагоре.Има 2 щипки долу,2 посредата
и 1 горе.Щипките са метални и стоят на купето,а в тях влизат плоски пластмасови чопчета,които
се чупят много лесно.Затова като махаш кората,дърпаш само навън и се стремиш да я усукваш
колкото се може по-малко.
Лошото е,че ако някое чопче е счупено няма как да се оправи и трябва нова кора.
1.Махаш седалката и отвиваш от нея болта на колана.
2.Махаш бутончето за регулиране на колана.От долната страна има чопче.
3.Отвиваш болта на държача на колана
4.бутваш леко пластмасовите прагове под предната и задната врата,съответно напред и назад.
5.започваш леко да дърпаш кората като започваш отдолу нагоре.Има 2 щипки долу,2 посредата
и 1 горе.Щипките са метални и стоят на купето,а в тях влизат плоски пластмасови чопчета,които
се чупят много лесно.Затова като махаш кората,дърпаш само навън и се стремиш да я усукваш
колкото се може по-малко.
Лошото е,че ако някое чопче е счупено няма как да се оправи и трябва нова кора.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Кората при колана?
Благодаря за подробното обяснение bmwdriver
При мен проблема е че не скърца самата кора а имам чуството че вътре механизма за колана тропа понеже не скърца а направо си тропа нещо и е супер дразнещо.И колата я карам почти 2 години и го нямаше този шум появи се от около 2 месеца но беше студено и при студено такива работи не се вършат
А тия чопчета какво представляват не могат ли да се залепят или да се побългари?
При мен проблема е че не скърца самата кора а имам чуството че вътре механизма за колана тропа понеже не скърца а направо си тропа нещо и е супер дразнещо.И колата я карам почти 2 години и го нямаше този шум появи се от около 2 месеца но беше студено и при студено такива работи не се вършат

А тия чопчета какво представляват не могат ли да се залепят или да се побългари?
Бъди честен пък да става квото ще
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Кората при колана?
Много трудно.Представи си плосък израстък,дълъг около 2 см. и широк 1 см.
Като се счупи и няма какво да сложиш.Освен да залепиш нещо Т-образно
на самата кора.Но ще е трудно.
Като се счупи и няма какво да сложиш.Освен да залепиш нещо Т-образно
на самата кора.Но ще е трудно.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Кората при колана?
bmwdriver написа:Много трудно.Представи си плосък израстък,дълъг около 2 см. и широк 1 см.
Като се счупи и няма какво да сложиш.Освен да залепиш нещо Т-образно
на самата кора.Но ще е трудно.
Да, абсолютно съм съгласен !
Преди време опитвах на колата на един приятел, да лепя тези пластмасовите "джаджи" (само , че на колонките при предното и задното стъкло , те са подобни - дълги и тънки). Резултата беше незадоволителен (лепих с лепило SUN-FIX и принципно се залепиха , но след това трябваше да се препилва лепилото от страни , за да може да влязат нормално чопчетата в гнездата , да не говориме ,че при самото натискане , някои се счупиха пак , защото няма достатъчно площ на която да захване лепилото , а и материяла е остарял и се чупи много лесно ....). Има друг вариянт , но той е малко "български" , просто да залепиш кората за купето , там където е мястото на контакта (примерно със силикон ...).
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Кората при колана?
Здравейте. Преди малко се пробвах. Махнах уплътнителите на вратите, капачето на гайката и една пластмаска на преминаването на колана през пластмасовата кора. Опитах се да развия гайката, която е за ключ 16, най добре камък, защото аз не можах да я развия. Иначе кората тръгна да си излиза лесно и е сравнително податлива на кривене. Но до там. Събрах си го наново и ще видя данеби да е спряло да вибрира ишуми само с това разбутване. Интересно но гайката е сравнително мека. Стана , като произведение на изкуството. Не пробвайте с ключа за свещите, изтърва. С клещите я одялках само. Та това е.
???!!!
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Кората при колана?
С тия пластмаси е много гадно
А коко струва иначе тази кора?
А коко струва иначе тази кора?
Бъди честен пък да става квото ще
- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Re: Кората при колана?
bmw55 написа:С тия пластмаси е много гадно
А коко струва иначе тази кора?
нова нз ама втора ръка се подарява..

02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Кората при колана?
Може да се подарява , но зависи какъв цвят ти е колата
Ако ти е бежав салона , като моя успех да си намериш 


Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Re: Кората при колана?
Monoid написа:Може да се подарява , но зависи какъв цвят ти е колатаАко ти е бежав салона , като моя успех да си намериш
Хвана ме неподготвен..

02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани