М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Симо, знаеш и че и аз обичам старите маторетки, яките раоти
Ама идеята не е да се турбинира и ли някакви ултра модове, а сравнение на сток двигатели (айде може и чипосани с филтър и генерация), разход не ме интересува, просто ми е любопитно голяма ли е разликата между двата мотора, къде се усеща тази разлика (всеки ден в града или при здриране на пистата), съответно кой държи на повече бой от 2-та, това ми е интересно и заради това пуснах темата 


Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Mihmor написа:Симо, знаеш и че и аз обичам старите маторетки, яките раотиАма идеята не е да се турбинира и ли някакви ултра модове, а сравнение на сток двигатели (айде може и чипосани с филтър и генерация), разход не ме интересува, просто ми е любопитно голяма ли е разликата между двата мотора, къде се усеща тази разлика (всеки ден в града или при здриране на пистата), съответно кой държи на повече бой от 2-та, това ми е интересно и заради това пуснах темата
Сега, най-общо казано, М50 е по-дуракоустойчив, щото е прване преди М52 и е правен на база изчисления на старите М20 и М30, оттам има повече запаси и затова е по-здрав най-общо казано разбира се. Електрониката му е БОШ и епо-малоумна, не са гонени Евро нам си ко и прочие. Докато при М52 са гонени евро сертификати, по-ниски разходи за производство и бензин, по-рязки и прочие. СЕга, разликата идва там, че М52 е по-лек във всяко едно отношение, алуминиев блок, по-тънки биели, по-тънки клапани, по-тънки повдигачи и прочие. Спорно е да се каже, кое е по-добро в щатите М52 е с чугунен блок и хората вадят по 600 коня на сток карантия, значи е здрав. Аз карам М50 и съм доволен от него, въртя го на 7200, мотора ми е без ванос и е с дебелите железа, сложих тиква от М52 и на 7000 оборота треснах клапан, даже повторих, да са ше каже някой, ама то едното с две пружини другото с една, е да де, ама като седна на Иво в колата и като го чуя как се развърта това М52 и кеф ми става. Истината е някъде там. Правиш като Иво, електроника и смукател от М50 Б25 ванос, чипче кат за тоз матор, валове от Хамериканска М-ка, изпускателчета арни, генерациика арна, леко маховиче арно и голямо ама леко, арно филтърче ама д ане лапа топло и вярвай ми, нема ти слезне усмивката от устата, докато я караш. На Иво с колата на първото изкарване с трима човека вътре, още първата вечер имаше едно 5 жертви и стие си беа силни

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Благодаря Сони
Все пак М52 не е толкова кекав, ако не се надува и се прави качествено атмосферка има голям потенциял и ресурс, ако искам турбо...М50 без ванос или М52 от хАмерика
Последен въпрос, с какво масло да го карам (освен 10В60 на кастрол), 10В40 не става, просто не издържа за 2 обиколки на бухово стана на вода, пробвал съм Yacco 15W50 300 серия, много хубаво масло и държи много, но ако някой знае и други вариянти, може да ги сподели
п.п. Сони, електрониката директно ли от М50Б25 ли се взима, в смисъл пригодима ли е?


Последен въпрос, с какво масло да го карам (освен 10В60 на кастрол), 10В40 не става, просто не издържа за 2 обиколки на бухово стана на вода, пробвал съм Yacco 15W50 300 серия, много хубаво масло и държи много, но ако някой знае и други вариянти, може да ги сподели

п.п. Сони, електрониката директно ли от М50Б25 ли се взима, в смисъл пригодима ли е?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
То ако се правят такива доработки ако говорим за атмосверки м50б25 преправено на 28 ца поне по таблиците го дават към 245 коня и 305 Нм .
Това за маслото и мен ме интересува ,и как ще се отрази едно маслено радияторче на цялата тая работа освен хубавото масло и от каде да го отклоня
Това за маслото и мен ме интересува ,и как ще се отрази едно маслено радияторче на цялата тая работа освен хубавото масло и от каде да го отклоня

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
ми ние си караме колите тука с 10/40 яко, само М50то ми е с 15/50 галакси, а електрониката като е комплект с всички датчици, няма ядове.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
sonny написа:ми ние си караме колите тука с 10/40 яко, само М50то ми е с 15/50 галакси, а електрониката като е комплект с всички датчици, няма ядове.
Добре а как ще се отрази 15/50 само че не галакси ама това което го дават с магнезии за коли с турбо или за бензинки с големи хлабини ?

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Smoocki написа:sonny написа:ми ние си караме колите тука с 10/40 яко, само М50то ми е с 15/50 галакси, а електрониката като е комплект с всички датчици, няма ядове.
Добре а как ще се отрази 15/50 само че не галакси ама това което го дават с магнезии за коли с турбо или за бензинки с големи хлабини ?
то 15/50 май беше само галакси бре, седнаа е с таквоа, другот е червената туба компетишъна, ама там много боли, 55лв 2л. туба и смяна на 5000км, то не че галаксито не го сменям на 6-6500 де, ама все пак
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
sonny написа:то дефакто М52Б28 е о-добре щото е по-лек, ама гредата там е електрониката, тя спъва малко работата и блока е по-уязвим от гледна точка на прегрявания и на евентуален надув след време. Щом сега си с М52, слагай една електроника и колектор от М50Б25 ванос, едно чипче и нема ти се вярва ко става
Означава ли това, че М52 ще завърви повече, ако се направи споменатата от теб интервенция?На колко коня според теб ще отиде колата?И още един въпрос (малко ламерски за теб сигурно

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
По-леката карантия на М52 означава по-бързо "развъртане", по-малки загуби, по-малък разход и т.н. Конете се дават мерени на вала без повечето консуматори. Т.е. стоковата кола като я сложиш на диното ще даде на вала по-малко от тия 193 коня или поне така би трябвало.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
bum_bum написа:По-леката карантия на М52 означава по-бързо "развъртане", по-малки загуби, по-малък разход и т.н. Конете се дават мерени на вала без повечето консуматори. Т.е. стоковата кола като я сложиш на диното ще даде на вала по-малко от тия 193 коня или поне така би трябвало.
Да де, ама нали колегата sonny каза да се сложи електроника и колектор от М50?Аз за това питах дали ще завърви повече?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
Електрониката е щото М52 не може да се чипва или поне не е евтино, а колектора е по-голям и със съответното мапване нещата стават.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
bum_bum написа:Електрониката е щото М52 не може да се чипва или поне не е евтино, а колектора е по-голям и със съответното мапване нещата стават.
В тоя форум има няколко човека, които са доктори!


Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
raduslaf написа:bum_bum написа:По-леката карантия на М52 означава по-бързо "развъртане", по-малки загуби, по-малък разход и т.н. Конете се дават мерени на вала без повечето консуматори. Т.е. стоковата кола като я сложиш на диното ще даде на вала по-малко от тия 193 коня или поне така би трябвало.
Да де, ама нали колегата sonny каза да се сложи електроника и колектор от М50?Аз за това питах дали ще завърви повече?
То това дето го пиша,може ти го каже и Иво,не за друго,ми всчикото това е неговия мотор,слагано от мен.Попринцип с този сетъп,който сме направили на неговия мотор,хората в Англия и в Щатите вадят около 200-205к.с. на гумите,н аИво никой нема идея колко , щото не е качвана на дино. Иначе конете дадени от завода пройзводител са на вала, при 192к.с. мотор, на задно предаване на гумите стигат около 150-155к.с. има няколко мерени коли и това са данните. Скоро мисля да си кача 20ката на диното, че ми е интересно ко ша покаже, дали ша докара до 100 на гумите

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
sonny написа:raduslaf написа:bum_bum написа:По-леката карантия на М52 означава по-бързо "развъртане", по-малки загуби, по-малък разход и т.н. Конете се дават мерени на вала без повечето консуматори. Т.е. стоковата кола като я сложиш на диното ще даде на вала по-малко от тия 193 коня или поне така би трябвало.
Да де, ама нали колегата sonny каза да се сложи електроника и колектор от М50?Аз за това питах дали ще завърви повече?
То това дето го пиша,може ти го каже и Иво,не за друго,ми всчикото това е неговия мотор,слагано от мен.Попринцип с този сетъп,който сме направили на неговия мотор,хората в Англия и в Щатите вадят около 200-205к.с. на гумите,н аИво никой нема идея колко , щото не е качвана на дино. Иначе конете дадени от завода пройзводител са на вала, при 192к.с. мотор, на задно предаване на гумите стигат около 150-155к.с. има няколко мерени коли и това са данните. Скоро мисля да си кача 20ката на диното, че ми е интересно ко ша покаже, дали ша докара до 100 на гумите
Доста интересно!Иначе не е ли това колата на въпросния Иво: http://www.youtube.com/watch?v=EI8vu4VM ... re=related ?
Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания
raduslaf написа:sonny написа:raduslaf написа:bum_bum написа:По-леката карантия на М52 означава по-бързо "развъртане", по-малки загуби, по-малък разход и т.н. Конете се дават мерени на вала без повечето консуматори. Т.е. стоковата кола като я сложиш на диното ще даде на вала по-малко от тия 193 коня или поне така би трябвало.
Да де, ама нали колегата sonny каза да се сложи електроника и колектор от М50?Аз за това питах дали ще завърви повече?
То това дето го пиша,може ти го каже и Иво,не за друго,ми всчикото това е неговия мотор,слагано от мен.Попринцип с този сетъп,който сме направили на неговия мотор,хората в Англия и в Щатите вадят около 200-205к.с. на гумите,н аИво никой нема идея колко , щото не е качвана на дино. Иначе конете дадени от завода пройзводител са на вала, при 192к.с. мотор, на задно предаване на гумите стигат около 150-155к.с. има няколко мерени коли и това са данните. Скоро мисля да си кача 20ката на диното, че ми е интересно ко ша покаже, дали ша докара до 100 на гумите
Доста интересно!Иначе не е ли това колата на въпросния Иво: http://www.youtube.com/watch?v=EI8vu4VM ... re=related ?
Ай четет малко де, за втори път питате, това на клипа е турбо кола и е на лудиягсм и той се казва Иво,а това за което говорим е колата на Иво бумбум, неговата е сиво-черна и все още е атмосферка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани