Разход след турбинирането?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 28 Сеп 2005, 11:30

Joreto написа:п.п. ти да не си мислиш ,че всички турбо мотори са с ковани бутала от завода ????


Всъщност почти никой. За сметка на това суперчарджър - моторите много често са с изцяло ковани карантии !


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Сеп 2005, 19:27

е23 745и е с ковани бутала от завода ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Сеп 2005, 19:28

аз на 4та ми праи 1.1бара
декомпресирал съм с 1мм подложка.........
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 28 Сеп 2005, 19:43

DA WOLF написа:е23 745и е с ковани бутала от завода ;)


Инфото ти сигурно ли е ?
Пуснах Гугъл и намерих това:
http://bmwturbos.scottiesharpe.com/topic.asp?TOPIC_ID=400
Ако имаш надеждно инфо - моля сподели го.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Сеп 2005, 20:27

аз от толко отдавна знам че са ковани че вече съм забравил откъде съм го научил първо.... :mhihi: :mhihi: но може и да не са знае ли човек.... аз имах такова двг и съм ги виждал на живо и бяха некви по -особени ... некви груби такива....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 28 Сеп 2005, 21:07

DA WOLF написа:аз от толко отдавна знам че са ковани че вече съм забравил откъде съм го научил първо.... :mhihi: :mhihi: но може и да не са знае ли човек.... аз имах такова двг и съм ги виждал на живо и бяха некви по -особени ... некви груби такива....

te i mojtе наш кви ръбати бяха ама аз как ги заоблих , направо кръгли ги станаха :mhihi:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 03 Окт 2005, 19:42

Лудия Бик написа:
Cobra написа:Eеееее,ама аз това за 1,4 го написах като пример кога ми даваше зверските детонации и сместа беше много бедна!Тая турбинка има багаж за много ама нямам дюзи!
Иначе карам на 0,7!


ти по детонациите ли се ориентираш на кво налягане си :mhihi:


А ти на хитър ли ми се правиш? :shock: :evil:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Окт 2005, 20:00

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 03 Окт 2005, 20:02

Абе внимавайте си тея детонаций щото аз имам 1 бутало фира ма някой 6 от 6 им отидеха :winky:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Окт 2005, 20:07

от нос-а ли е дало фирата или друга е била причината :?: :confused:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 03 Окт 2005, 20:33

От над 20те изхарчени бутилки :mhihi: :mhihi: :mhihi: но фирата е поради дефект на клапана спиращ нос-а
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook