Труден старт - палене М43 - Решение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Труден старт - палене М43 - Решение
Здравейте
четах тази тема "Студена пали, топла се колебае" viewtopic.php?f=8&t=182899&hilit=%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8
и много ми се доближават симптомите, но има малка разлика затова искам да ви попитам с надежда да дадете съвет ако можете и какво да правя:
Ако колата не я паля повече от 2-3 дена първото палене става с ДОСТА ВЪРТЕНЕ на стартера без да подавам газ и си запалва. А ако я паля всеки ден няма проблем - независимо дали е студено или топло времето.
Другото което е ако я изгася и след половин, 1 , 2, 3 часа я запаля се появява проблема описан в тема с линка който съм дал по горе:
"Паля колата и веднага след запалването, оборотите рязко падат до чертата след нулата, вдигат се малко нагоре, после пак падат, и така два три пъти прави, докато не се стабилизира.На няколко пъти съм подавал леко газ, за да не изгасне.Случвало се е да паднат и малко под чертата, колата тресе и всеки момент ще изгасне а понякога изгасва."
Гофриран маркуч, маркучи на стъпковото моторче са сменени, л. сонда също, свещи и кабели за тях, ст. моторче е чисто. Дюзите са в добро състояние. Смененя е и веригата и центровката е супер, сменени са и датчиците на колановия и разпределителния вал. През другото време колата си е супер.
Само този проблем много ме дразни!
Ще бъда много благодартен ако ми дадете насоки за решение на проблема - може някой да се е сблъсквал!
Мерси предварително!
четах тази тема "Студена пали, топла се колебае" viewtopic.php?f=8&t=182899&hilit=%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8
и много ми се доближават симптомите, но има малка разлика затова искам да ви попитам с надежда да дадете съвет ако можете и какво да правя:
Ако колата не я паля повече от 2-3 дена първото палене става с ДОСТА ВЪРТЕНЕ на стартера без да подавам газ и си запалва. А ако я паля всеки ден няма проблем - независимо дали е студено или топло времето.
Другото което е ако я изгася и след половин, 1 , 2, 3 часа я запаля се появява проблема описан в тема с линка който съм дал по горе:
"Паля колата и веднага след запалването, оборотите рязко падат до чертата след нулата, вдигат се малко нагоре, после пак падат, и така два три пъти прави, докато не се стабилизира.На няколко пъти съм подавал леко газ, за да не изгасне.Случвало се е да паднат и малко под чертата, колата тресе и всеки момент ще изгасне а понякога изгасва."
Гофриран маркуч, маркучи на стъпковото моторче са сменени, л. сонда също, свещи и кабели за тях, ст. моторче е чисто. Дюзите са в добро състояние. Смененя е и веригата и центровката е супер, сменени са и датчиците на колановия и разпределителния вал. През другото време колата си е супер.
Само този проблем много ме дразни!
Ще бъда много благодартен ако ми дадете насоки за решение на проблема - може някой да се е сблъсквал!
Мерси предварително!
Последна промяна kyna на 27 Мар 2010, 20:16, променена общо 1 път
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Труден старт - палене М43
Човече, описал си точно това, което съм описал в мойта тема, за какво си пуснал нова?
Даже си ме цитирал! 


Re: Труден старт - палене М43
raduslaf написа:Човече, описал си точно това, което съм описал в мойта тема, за какво си пуснал нова?Даже си ме цитирал!
И аз имам същи пролем самоче с М40Б18
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43
raduslaf написа:Човече, описал си точно това, което съм описал в мойта тема, за какво си пуснал нова?Даже си ме цитирал!
За да не упвам стара тема - ако не трябва нека модераторите изтрият мойта тема!
- Avramov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: ваноса да пее одата на радостта
Re: Труден старт - палене М43
Проверете си налягането на бензиновата помпа. Поне при мене това е проблема, който се надявам да бъде отстранен в Събота. Аз смених доста неща като почнах със свещи и кабели и вчера се оказа, че помпата прави 0.9-1.1 бара при нормални мисля, че бяха 3.0. Затова пали с повечко въртене и първите 5-10 секунди оборотите играят докато нормализира притока на гориво.
ПП: На диагностиката не го засича проблема, тъй като е механичен, а не в електрониката на помпата.
ПП: На диагностиката не го засича проблема, тъй като е механичен, а не в електрониката на помпата.
Aim to be the best, live with the rest!


- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43
При мен помпата си държи налягане 3 бара - днес я проверих!
Кое може друго да е ?!?!
Кое може друго да е ?!?!
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Решение на проблема се оказа в клапана за регулиране налягането на горивото!
При изгасяне на двигателя през мембраната на клапана минава гориво и отива в колекторите - от там въздуха се обогатява с бензинови пари! При запалване има богата горивна смес затова компа се шашка и се получава това "залюляване" на оборотите. Когато престои една вечер напримен - този бензин се изпарява и затова няма проблем при палене на др. ден.
Този клапан http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 поз.6 се намира и в др. магазини за около 60 лв а в Дарукар е над 100 лв.
Дано съм полезен и на др. колеги
При изгасяне на двигателя през мембраната на клапана минава гориво и отива в колекторите - от там въздуха се обогатява с бензинови пари! При запалване има богата горивна смес затова компа се шашка и се получава това "залюляване" на оборотите. Когато престои една вечер напримен - този бензин се изпарява и затова няма проблем при палене на др. ден.
Този клапан http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 поз.6 се намира и в др. магазини за около 60 лв а в Дарукар е над 100 лв.
Дано съм полезен и на др. колеги
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Бъди честен пък да става квото ще
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Не гледай помпата, тя може да прави и 4 и 5, че и повече понякога бара според производителя, а регулатора държи налягането и то на 3, а не на 3.5 бара /специално при този мотор/. Само като любопитен факт - при механичните инжекций налягането на впръскване е 6 бара, а помпата прави 12 до 15, то заради това е и с размери на малък пожарогасител
.

only rear wheel drive
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
bmw55 написа:Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Ако откача макучето към колектора на регулатора на налягане, налягането се вдига до 4 бара. Така че налягането се определя от регулатора - моя е за 3 бара!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
колега, я пак обясни къде точно е връзката на този регулатор и мембраната му с входящия тръбопровод
... как е възможно изобщо гориво от регулатора да постъпи вътре
...
предполагам проблема е бил пикаещ регулатор ... същите симптоми са и при пикаеща /обратно в резервоара/ помпа...


предполагам проблема е бил пикаещ регулатор ... същите симптоми са и при пикаеща /обратно в резервоара/ помпа...
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
значи ,колега и аз имам такъв проблем ,но се колебая ,между тоя клапан регулатор и температурния датчик на двигателя...........направих тест,незнам обаче дали изобщо може да се пробва дали работи тоя клапан ,моя тест.......откачих маркучето на клапана от към рейката и го затапих.....покарах малко колата нямаше разлика,опитах няколко пъти да запаля.......същата работа,пак аахааа да угасне и възстановява оборотите.........та въпроса ми е това което съм направил,може ли да се счита за реален тест?!Ако не остава само температурния датчик,а с него сам няма да се оправя защото е заврян на баба си в кривата.......и за това се надявам допоследно да е регулатора.kyna написа:bmw55 написа:Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Ако откача макучето към колектора на регулатора на налягане, налягането се вдига до 4 бара. Така че налягането се определя от регулатора - моя е за 3 бара!
- malkiq utd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Мечтае да кара: x6
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
giggs_11 написа:значи ,колега и аз имам такъв проблем ,но се колебая ,между тоя клапан регулатор и температурния датчик на двигателя...........направих тест,незнам обаче дали изобщо може да се пробва дали работи тоя клапан ,моя тест.......откачих маркучето на клапана от към рейката и го затапих.....покарах малко колата нямаше разлика,опитах няколко пъти да запаля.......същата работа,пак аахааа да угасне и възстановява оборотите.........та въпроса ми е това което съм направил,може ли да се счита за реален тест?!Ако не остава само температурния датчик,а с него сам няма да се оправя защото е заврян на баба си в кривата.......и за това се надявам допоследно да е регулатора.kyna написа:bmw55 написа:Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Ако откача макучето към колектора на регулатора на налягане, налягането се вдига до 4 бара. Така че налягането се определя от регулатора - моя е за 3 бара!
Колега не вярвм да е от него ,но пиши в темата като остановиш нещо.
Ще чакам с интерес!!!

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
giggs_11 написа:значи ,колега и аз имам такъв проблем ,но се колебая ,между тоя клапан регулатор и температурния датчик на двигателя...........направих тест,незнам обаче дали изобщо може да се пробва дали работи тоя клапан ,моя тест.......откачих маркучето на клапана от към рейката и го затапих.....покарах малко колата нямаше разлика,опитах няколко пъти да запаля.......същата работа,пак аахааа да угасне и възстановява оборотите.........та въпроса ми е това което съм направил,може ли да се счита за реален тест?!Ако не остава само температурния датчик,а с него сам няма да се оправя защото е заврян на баба си в кривата.......и за това се надявам допоследно да е регулатора.kyna написа:bmw55 написа:Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Ако откача макучето към колектора на регулатора на налягане, налягането се вдига до 4 бара. Така че налягането се определя от регулатора - моя е за 3 бара!
най-добре е да провериш налягането на помпата - ако е ниско налягането може пак да прави така!
Иначе за датчика може и на диагностика да се види дали е наред - без да се налага да стигаш до него!
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
не вярвяш да е от кое...........от датчика или от клапан регулатора?!malkiq utd написа:giggs_11 написа:значи ,колега и аз имам такъв проблем ,но се колебая ,между тоя клапан регулатор и температурния датчик на двигателя...........направих тест,незнам обаче дали изобщо може да се пробва дали работи тоя клапан ,моя тест.......откачих маркучето на клапана от към рейката и го затапих.....покарах малко колата нямаше разлика,опитах няколко пъти да запаля.......същата работа,пак аахааа да угасне и възстановява оборотите.........та въпроса ми е това което съм направил,може ли да се счита за реален тест?!Ако не остава само температурния датчик,а с него сам няма да се оправя защото е заврян на баба си в кривата.......и за това се надявам допоследно да е регулатора.kyna написа:bmw55 написа:Колега помпата трябва да дава 3.5 бара.
Ако откача макучето към колектора на регулатора на налягане, налягането се вдига до 4 бара. Така че налягането се определя от регулатора - моя е за 3 бара!
Колега не вярвм да е от него ,но пиши в темата като остановиш нещо.
Ще чакам с интерес!!!
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани