Въпрос за вентилирани дискове
Модератор: Технически модератори
			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- fancy_girl2904
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2009
Въпрос за вентилирани дискове
Здравейте, колеги! Вчера си купих вентилирани дискове и се оказа, че не мога да си ги сложа, защото са прекалено широки. Частта, която ми трябва е номер 3 (break carrier, според каталога, трябва ми по-широк) на прикачената схема, но навсякъде ми казват, че я има само оригинална, а в Дару Кар струва 400лв! Моля, кажете къде мога да я намеря според вас.
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за вентилирани дискове
От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Зъбе така ли трябва да бъде  
 

 
			
				 
 

Последна промяна Peter Angelov на 01 Апр 2010, 23:25, променена общо 1 път
					
				
			
		- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Zubcho написа:От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.
Иво няма да станат апаратите на старата петица когато слагах винтилирани дискове сменях и апаратите.


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Да де... нали и той същото казва  За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.
 За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.
			
		 За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.
 За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колега днес слагах вентилирани дискове на компакта,за да сложиш вентилирани дискове на кола която не е била с такива,трябва задължително да смениш спирачните апарати целите не само частта която си  показал.
			
		- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос за вентилирани дискове
За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
			п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за вентилирани дискове
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28
 Ако искаш нещо да правиш
 Ако искаш нещо да правишвземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички
 Също така за първата версия
 Също така за първата версия едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти
 и гуми разбирасе
 и гуми разбирасе 
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за вентилирани дискове
BULL3T написа:Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам
Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика. м5 3.6 до средата на 91 г. са със спирачни дискове задни като при TDS, а след
това слагат 300х20. Вече на м5 - 3.8 са още по големи - предни - 345х32 и задни - 328х20 затова и влизат в мин. 18 ки
Според мен това е глупаво за задните при теб слагаш едни надупчени и всичко спи
 
 Аз съм с предни 315х28, надупчени и вентилирани а задни само надупчени
 наистина си приготви доста пари за подобно нещо
 наистина си приготви доста пари за подобно нещо 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колега имам апарати и вентилирани дискове от 525i .Дисковете са почти нови нямат никакъв ръб!
			
		- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Peter Angelov написа:BULL3T написа:Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам
Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика.
от 740 се охлаждат по добре,по бавно прегряват.
- fancy_girl2904
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.03.2009
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...
			
		- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- 
				  
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Въпрос за вентилирани дискове
fancy_girl2904 написа:Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...
Така и така си ги купил, вземи си намери и апарати за тия дискове, гаранция ще струват жълти стотинки, а резултата ще си заслужава. Тия плътните са бошлаф работа - при едно инцидентно спиране от по-голяма скорост прегряването е гарантирано.
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
За да забравиш за спирачките, имаш ли представа какво трябва да направиш и колко пари ще трябва да си приготвиш?
Ревизия на апаратите (всичко що е гумено по тях се подменя)
Нови накладки
Нови дискове
И всичко това трябва да е качествено, за да е надеждно.
Иначе аз карам с 302/28мм , който се е возил може да сподели впечатления, за мен спира доста добре

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
 
    
 
			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
