Въпрос за вентилирани дискове
Модератор: Технически модератори
			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- fancy_girl2904
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 23
 - Регистриран на: 18.03.2009
 
Въпрос за вентилирани дискове
Здравейте, колеги! Вчера си купих вентилирани дискове и се оказа, че не мога да си ги сложа, защото са прекалено широки. Частта, която ми трябва е номер 3 (break carrier, според каталога, трябва ми по-широк) на прикачената схема, но навсякъде ми казват, че я има само оригинална, а в Дару Кар струва 400лв! Моля, кажете къде мога да я намеря според вас.
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- \MITETO\ DSB
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1013
 - Регистриран на: 9.05.2008
 - Местоположение: Нови хан София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 525ТДС
 - Мечтае да кара: Е 38 Дизел
 - Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee 
- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Зъбе така ли трябва да бъде 
 

 
			
				
 
Последна промяна Peter Angelov на 01 Апр 2010, 23:25, променена общо 1 път
					
				
			
		- \MITETO\ DSB
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1013
 - Регистриран на: 9.05.2008
 - Местоположение: Нови хан София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 525ТДС
 - Мечтае да кара: Е 38 Дизел
 - Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Zubcho написа:От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.
Иво няма да станат апаратите на старата петица когато слагах винтилирани дискове сменях и апаратите.

- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Да де... нали и той същото казва 
 За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.
			
		- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колега днес слагах вентилирани дискове на компакта,за да сложиш вентилирани дискове на кола която не е била с такива,трябва задължително да смениш спирачните апарати целите не само частта която си  показал.
			
		- BULL3T
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1480
 - Регистриран на: 29.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
 - Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
			п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28
 Ако искаш нещо да правишвземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти

- BULL3T
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1480
 - Регистриран на: 29.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
 - Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
BULL3T написа:Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам
Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика. м5 3.6 до средата на 91 г. са със спирачни дискове задни като при TDS, а след
това слагат 300х20. Вече на м5 - 3.8 са още по големи - предни - 345х32 и задни - 328х20 затова и влизат в мин. 18 ки
Според мен това е глупаво за задните при теб слагаш едни надупчени и всичко спи
Аз съм с предни 315х28, надупчени и вентилирани а задни само надупчени
 наистина си приготви доста пари за подобно нещо Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колега имам апарати и вентилирани дискове от 525i .Дисковете са почти нови нямат никакъв ръб!
			
		- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Peter Angelov написа:BULL3T написа:Peter Angelov написа:BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста паричкиСъщо така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джантии гуми разбирасе
Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?
п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам
Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика.
от 740 се охлаждат по добре,по бавно прегряват.
- fancy_girl2904
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 23
 - Регистриран на: 18.03.2009
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...
			
		- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
Re: Въпрос за вентилирани дискове
fancy_girl2904 написа:Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...
Така и така си ги купил, вземи си намери и апарати за тия дискове, гаранция ще струват жълти стотинки, а резултата ще си заслужава. Тия плътните са бошлаф работа - при едно инцидентно спиране от по-голяма скорост прегряването е гарантирано.
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...
За да забравиш за спирачките, имаш ли представа какво трябва да направиш и колко пари ще трябва да си приготвиш?
Ревизия на апаратите (всичко що е гумено по тях се подменя)
Нови накладки
Нови дискове
И всичко това трябва да е качествено, за да е надеждно.
Иначе аз карам с 302/28мм , който се е возил може да сподели впечатления, за мен спира доста добре

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	