Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа::arrow:Runnaway написа:Някой ще се сети ли да си провери вакуума в колектора ?
Въпреки, че от доста време не съм имал мисфайър, залагам на мнението по-горе
Това е най-простото нещо, което трябва да проверите, ако имате мисфайър просто.
А и си спестявате доста пари от купуване на нови части и излишно сложни процедури.
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
е то хубаво ама как се провериава,каде да се погледнеи смениа ли се нещо
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ssttaannyy написа:е то хубаво ама как се провериава,каде да се погледнеи смениа ли се нещо
Доколкото разбрах на мен ми смениха 2 или 3 маркуча и всичко се оправи. Не съм специалист и имам колата от скоро.
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ок .сриада е почвам и ще пиша какво е станало
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
та така днес я разхварлиах като очаквах нешто голиамо ато се оказа за 20 мин работа и при мен не смениях нищо само се намества отгоре една пластмаса с вакум за всеки цилиндар и е ок работата.според мен и на колегата е станала така понеже не видиах маркучи за смиана но не спория,важното е че сам доволен 

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
И ефект имаше ли от цялата работа ?
Аз така и не можах да се ориентирам при тебе точно какъв е проблема, но все пак резултат да споделиш.
Аз засега нищо няма да пипам, защото от доста време не се е появявал проблема, вероятно ще чакам да се появи и тогава ще ги гледам :-)
Аз така и не можах да се ориентирам при тебе точно какъв е проблема, но все пак резултат да споделиш.
Аз засега нищо няма да пипам, защото от доста време не се е появявал проблема, вероятно ще чакам да се появи и тогава ще ги гледам :-)
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ефект имаше веднага преди се чуваше осезаемо че смуче ваздух от някаде а сега се реже мигновено,не сам го закачал на диагностика просто ми направи впечатление че сутрин като е вадя от гаража и докато затвориа вратите и гасне и се зачетох в темата и знаех че не е от бубини,бях ги смениал и затова следих темата и по принцип много не ми се занимава с маистори философи и повиарваи ми наистина ми отне 20 мин.свалиат се двата пл. капака,след това 4 болтчета които даржат самия елемент които сащо е пластмасов и се зачиства и толкова.след това в обратен ред.зор е само едното болтче че остава малко завриано ама с инструмент става
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Радвам се, че съм бил полезен.
Явно не е трудно да се провери колектора, така че ви съветвам да не купувате напразно бубини, свещи, кабели, ламбди, дебитомери и т.н. преди да сте си проверили въздуха в колекторната кутия. Не съм сигурен, че при всички колеги ще се хване "на око" проблемът, както е станало при Стани във Варна. Не съм сигурен как се замерва този вакуум, така че нищо повече не мога да кажа.
Ясно е, че всеки майстор иска да изкара някой лев, но не виждам защо трябва да ни одират кожата. Понеже съм в настроение ще кажа 2-3 приказки относно CHECK ENGINE (Misfire) проблема на Е46-ците предимно преди фейса.
Гледах някаква статистика за този проблем и се оказа, че рядко има кола след 2001 година, която го има. Предимно се появява на колите произведени през и преди 2000 г. Странното е, че резервните части (или поне тези, които излизат като възможна причина за CHECK ENGINE (Misfire) грешката) са едни и същи за всички Е46-ци (моля, поправете ме ако греша, защото наистина не съм сигурен в това, което съм написал, но ми изглежда НЕлогично да се произвеждат нови бобини, ламбди, дебитомери, свещи и т.н. за всяка следваща партида от автомобили), т.е. проблемът явно не идва от тези части, а от нещо, което би могло да се износи. Надявам се, че става ясно какво искам да кажа.
Явно не е трудно да се провери колектора, така че ви съветвам да не купувате напразно бубини, свещи, кабели, ламбди, дебитомери и т.н. преди да сте си проверили въздуха в колекторната кутия. Не съм сигурен, че при всички колеги ще се хване "на око" проблемът, както е станало при Стани във Варна. Не съм сигурен как се замерва този вакуум, така че нищо повече не мога да кажа.
Ясно е, че всеки майстор иска да изкара някой лев, но не виждам защо трябва да ни одират кожата. Понеже съм в настроение ще кажа 2-3 приказки относно CHECK ENGINE (Misfire) проблема на Е46-ците предимно преди фейса.
Гледах някаква статистика за този проблем и се оказа, че рядко има кола след 2001 година, която го има. Предимно се появява на колите произведени през и преди 2000 г. Странното е, че резервните части (или поне тези, които излизат като възможна причина за CHECK ENGINE (Misfire) грешката) са едни и същи за всички Е46-ци (моля, поправете ме ако греша, защото наистина не съм сигурен в това, което съм написал, но ми изглежда НЕлогично да се произвеждат нови бобини, ламбди, дебитомери, свещи и т.н. за всяка следваща партида от автомобили), т.е. проблемът явно не идва от тези части, а от нещо, което би могло да се износи. Надявам се, че става ясно какво искам да кажа.

- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
за мене лично беше повече от полезен ,само да добавиа че моята кола е феислифт2004.а иначе сутринта е изкарах от гаража и никви грижи,мърка спокоино
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Здравейте колеги, незнам дали трябва да пиша точно в тази тема, но за да не пускам друга,а част от изброените проблеми ги имам и аз с леки изключения.
Така, имам e46 320i 1999 , имам я от малко повече от година и в началото колата си вървеше доста добре, както се казва ускоряваше така ,че чак ми омекваха колената
. Нещо в последно време небива работата. Случва се даже понякога паля колата, тръгвам подавам газ, а няма никакво ускорение и едва едва набира и колата ми се струва супер тромава, а като включа климатика тогава направо все едно спира (знам че е малко субективно усещането, но все пак
). Да кажем на следващия ден пък си върви добре, неможах да хвана някаква логика. Първоначално мислех, че е от студеното време, но го прави и напоследък.
Незнам как точно да го опиша , но имам чувството че все едно има нещо запушено и по някога се отпушва все едно...
Нямам светещи индикатори по таблото с изключение на еърбега(но то пък кой ли я няма
).
Това което четох преди време беше че това подаване на газ и да не ускорява може да е от съединителя(и го бях палил преди време, при дърпане на една кола) и го смених (беше още оригиналния и доста износен,да не кажа заминал отдаван
), така че той отпада.
Бях започнал да си мисля дали не е и от горивото, но с един и същи резервоар се държи по различен начин.
Като сменях съединител ми направиха диагностика и нямаше проблеми.
Маслото си го сменям на 8000 км, въздушен и горивен филтър ги сменях преди година.
Чудех се , възможно ли е да е от свещите - не съм ги сменял нито виждал и заради това някой цилиндър да не работи добре.Не съм усещал някаква силно тресене както описаха част от колегите.
Този вакуум на колекторите дали е възможно да е причина и при мен,все пак съм със същия двигател?
Бих казал че градско ми се увеличи доста разхода карам на сравнително къси разстояния но все пак 18-19 на 100 мисля че е много дори и за тази ламя
Ще съм много благодарен ако някой може да ме насочи към нещо дори и само предположение.
Така, имам e46 320i 1999 , имам я от малко повече от година и в началото колата си вървеше доста добре, както се казва ускоряваше така ,че чак ми омекваха колената


Незнам как точно да го опиша , но имам чувството че все едно има нещо запушено и по някога се отпушва все едно...
Нямам светещи индикатори по таблото с изключение на еърбега(но то пък кой ли я няма

Това което четох преди време беше че това подаване на газ и да не ускорява може да е от съединителя(и го бях палил преди време, при дърпане на една кола) и го смених (беше още оригиналния и доста износен,да не кажа заминал отдаван

Бях започнал да си мисля дали не е и от горивото, но с един и същи резервоар се държи по различен начин.
Като сменях съединител ми направиха диагностика и нямаше проблеми.
Маслото си го сменям на 8000 км, въздушен и горивен филтър ги сменях преди година.
Чудех се , възможно ли е да е от свещите - не съм ги сменял нито виждал и заради това някой цилиндър да не работи добре.Не съм усещал някаква силно тресене както описаха част от колегите.
Този вакуум на колекторите дали е възможно да е причина и при мен,все пак съм със същия двигател?
Бих казал че градско ми се увеличи доста разхода карам на сравнително къси разстояния но все пак 18-19 на 100 мисля че е много дори и за тази ламя

Ще съм много благодарен ако някой може да ме насочи към нещо дори и само предположение.
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колега, мисля, че не е колекторът, защото ако имаше някакъв проблем като гореописания щеше да ти свети CHECK ENGINE грешката.
18-19 е АДСКИ голям разход на градско, ако не тръгваш с пилежи на всеки светофар и не караш между 4500 и 6000 оборота.
Аз карам спокойно и моят си е между 10 и 12. (Говорим по БК, а не със засичане!)
Не съм се сблъсквал с подобен проблем, но ще следя развитието на темата.
18-19 е АДСКИ голям разход на градско, ако не тръгваш с пилежи на всеки светофар и не караш между 4500 и 6000 оборота.
Аз карам спокойно и моят си е между 10 и 12. (Говорим по БК, а не със засичане!)
Не съм се сблъсквал с подобен проблем, но ще следя развитието на темата.
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
g_mihalev написа:Здравейте колеги, незнам дали трябва да пиша точно в тази тема, но за да не пускам друга,а част от изброените проблеми ги имам и аз с леки изключения.
Така, имам e46 320i 1999 , имам я от малко повече от година и в началото колата си вървеше доста добре, както се казва ускоряваше така ,че чак ми омекваха колената. Нещо в последно време небива работата. Случва се даже понякога паля колата, тръгвам подавам газ, а няма никакво ускорение и едва едва набира и колата ми се струва супер тромава, а като включа климатика тогава направо все едно спира (знам че е малко субективно усещането, но все пак
). Да кажем на следващия ден пък си върви добре, неможах да хвана някаква логика. Първоначално мислех, че е от студеното време, но го прави и напоследък.
Незнам как точно да го опиша , но имам чувството че все едно има нещо запушено и по някога се отпушва все едно...
Нямам светещи индикатори по таблото с изключение на еърбега(но то пък кой ли я няма).
Това което четох преди време беше че това подаване на газ и да не ускорява може да е от съединителя(и го бях палил преди време, при дърпане на една кола) и го смених (беше още оригиналния и доста износен,да не кажа заминал отдаван), така че той отпада.
Бях започнал да си мисля дали не е и от горивото, но с един и същи резервоар се държи по различен начин.
Като сменях съединител ми направиха диагностика и нямаше проблеми.
Маслото си го сменям на 8000 км, въздушен и горивен филтър ги сменях преди година.
Чудех се , възможно ли е да е от свещите - не съм ги сменял нито виждал и заради това някой цилиндър да не работи добре.Не съм усещал някаква силно тресене както описаха част от колегите.
Този вакуум на колекторите дали е възможно да е причина и при мен,все пак съм със същия двигател?
Бих казал че градско ми се увеличи доста разхода карам на сравнително къси разстояния но все пак 18-19 на 100 мисля че е много дори и за тази ламя
Ще съм много благодарен ако някой може да ме насочи към нещо дори и само предположение.
Колега, така както го описваш, без да претриса колата, означава че не ти реже цилиндър/и/, т.е. проблема няма да свещ, бобина или от сорта. По твоите обяснения, и с толкова увеличен разход, според мен почти сигурно е някоя от ламбда сондите, или дебитомера - направи една диагностика, те излизат когато са заминали.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Благодаря за отговорите, но не съм много сигурен да не давам грешни данни относно притрисането, самата кола ли трябва да притриса или самия двигател като се гледа при отворен капак.
Защото като гледам тук http://www.youtube.com/watch?v=z37jl4HXQjg&feature=related неизглежда кой знае колко да притриса и човека го следи с чаша вода
.
Иначе сега се сещам че примерно като я запаля колата сутрин, в повечето случаи при подаване на газ се чува някакъв шум от двигателя, немога да го определя какъв е точно, но звучи нещо все едно като на ламарина която притриса и то при отпускане и подаване на газта. След като поработи малко колата не се чува повече.
До колкото успявам да чуя,звука идва от дясната част на двигателя (май някъде там се пада стъпковото моторче, не съм сигурен).
Друго което се сещам че някои познати като са карали колата казват че педала на газта е твърд ,а не плавен...
Защото като гледам тук http://www.youtube.com/watch?v=z37jl4HXQjg&feature=related неизглежда кой знае колко да притриса и човека го следи с чаша вода

Иначе сега се сещам че примерно като я запаля колата сутрин, в повечето случаи при подаване на газ се чува някакъв шум от двигателя, немога да го определя какъв е точно, но звучи нещо все едно като на ламарина която притриса и то при отпускане и подаване на газта. След като поработи малко колата не се чува повече.
До колкото успявам да чуя,звука идва от дясната част на двигателя (май някъде там се пада стъпковото моторче, не съм сигурен).
Друго което се сещам че някои познати като са карали колата казват че педала на газта е твърд ,а не плавен...
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Да обнова темата, понеже се беше позагубила :-)
ОТ началото на година не съм проблем - до днес !
Същия стар ефект, интересното обаче, е че като се прибрах към София, закачих към нотбука
и пак имаше грешка в първи цилиндър, но по-различна -small ignition
Прави го със самото палене - само за бензин говори, без газ !/сипах блуфорс - отврат, дори мисля че той ми насра колата/
отивам да разменя свещ/лула/бобина, че на всяко палене на колата като подам газ и я забива тази грешка.
Странно... но може би пак не е от свещите, въпреки че бях взел едни за 30лв. 6-те на бош
ОТ началото на година не съм проблем - до днес !
Същия стар ефект, интересното обаче, е че като се прибрах към София, закачих към нотбука
и пак имаше грешка в първи цилиндър, но по-различна -small ignition
Прави го със самото палене - само за бензин говори, без газ !/сипах блуфорс - отврат, дори мисля че той ми насра колата/
отивам да разменя свещ/лула/бобина, че на всяко палене на колата като подам газ и я забива тази грешка.
Странно... но може би пак не е от свещите, въпреки че бях взел едни за 30лв. 6-те на бош
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Фалшива тревога
първата свещ /1 цил./ приличаше на г*з, смених я всичко се оправи :-)
първата свещ /1 цил./ приличаше на г*з, смених я всичко се оправи :-)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани