Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220


"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
И това ли е зла 202ка?Аз бих избрал е34 ,наблюдения имам само към е36 но на твое място изборът е е34
Live it like you Love it
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
liloff като екстри е чудна тази е твоята предполагам
но ме дразни това че уредите на конзолата са
деа знам за кого
не са разположени удобно за никой е не ме кефи а и тоя ключ дето трябва да го бодна на таблото ....
ся вярно че на истинските коли ключа за запалване се боде с лявата ръка и на таблото ама тук си е ..


не са разположени удобно за никой е не ме кефи а и тоя ключ дето трябва да го бодна на таблото ....
ся вярно че на истинските коли ключа за запалване се боде с лявата ръка и на таблото ама тук си е ..
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Е34 точно с тоя мотор е перфектния избор по твоите критерии.Имам близък приятел точно с такава и я карам доста често.Поддръжката и е идентична с тая на е36-цата ми.Вози по меко,но в завоите е малко по нестабилна.Както друг колега каза,може би най-важното в поддръжката е охладителната система(както и на повечето бмв-та).Но гледай да има ванус мотора и ще ти хареса разхода.При нормално каране градско 13,извън 8.Вярно малко олд скуул е таблото ама със сравнение с дървеняшките мерцедеси от тия години и струващи толкова е много по-добре.
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Моето е CLK, a не 202. Изглежда сходно, но е с махагон, който... не е напукан 
Това на снимката е от скъпите серии 202 с много екстри. Има дигитален климатроник. Вярно еднозонов, но въпреки всичко дигитален климатроник. Това е нещо като Е36 с големия борд и дигитална клима на ниво оборудване. И да... Е36 според мен изглежда по-добре вътре.
Стана ми смешно за 3те врътки, при положение че масово новите БМВ-та са с едни противни "кранчета" на таблото... по-противни дори от Мерцедесовите. Само Ауди засега държат на хубавия интериор, а не поемат тертипа на някаква китайска елка вътре.
Тази тема отива малко встрани, понеже колегата се опитва да ме убеди колко велика кола е Е34, което не отричам. Да е жив и здрав колегата, който пита. Да се качи да покара въпросните машини и да си преценя за себе си. Абсурдно е да спорим по въпроса.

Това на снимката е от скъпите серии 202 с много екстри. Има дигитален климатроник. Вярно еднозонов, но въпреки всичко дигитален климатроник. Това е нещо като Е36 с големия борд и дигитална клима на ниво оборудване. И да... Е36 според мен изглежда по-добре вътре.
Стана ми смешно за 3те врътки, при положение че масово новите БМВ-та са с едни противни "кранчета" на таблото... по-противни дори от Мерцедесовите. Само Ауди засега държат на хубавия интериор, а не поемат тертипа на някаква китайска елка вътре.
Тази тема отива малко встрани, понеже колегата се опитва да ме убеди колко велика кола е Е34, което не отричам. Да е жив и здрав колегата, който пита. Да се качи да покара въпросните машини и да си преценя за себе си. Абсурдно е да спорим по въпроса.
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Благодаря на всички за мненията!
Искам да питам- относно пробега (чиято вярност е съвсем друг въпрос, но все пак)- до колко км пробег е добре да съм толерантен, т.е. ясно, че се търси възможно най-малък, но ако намеря някой екземпляр на над 220-250,000 км и изглежда наред- да го взимам ли, или да търся кола с по-малко километри?
За Е34 говоря.
Така както ми обяснихте нещата и при положение, че ме интересуват не толкова динамиката и луксът, а сигурността/здравината и возията- нещата отиват към избор между С220 и Е34, въпросът е откъде ще изпадне по-запазен модел...
Искам да питам- относно пробега (чиято вярност е съвсем друг въпрос, но все пак)- до колко км пробег е добре да съм толерантен, т.е. ясно, че се търси възможно най-малък, но ако намеря някой екземпляр на над 220-250,000 км и изглежда наред- да го взимам ли, или да търся кола с по-малко километри?
За Е34 говоря.
Така както ми обяснихте нещата и при положение, че ме интересуват не толкова динамиката и луксът, а сигурността/здравината и возията- нещата отиват към избор между С220 и Е34, въпросът е откъде ще изпадне по-запазен модел...
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
От личен опит с Е34-ката (на 230000 км) - от пробег не трябва да се плашиш. Търси поддържан екземпляр, дори да е над 200000 км. Огледай добре купето за ръжда, защото не са на малко години, а и северният климат не прощава. За ръжда огледай около капачката на резервоара, долния ръб на вратите, праговете.....
Успех с търсенето
Успех с търсенето

R6 - Was sonst?
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Мойта Е34ка е на 380 000 км и си върви доволно, така че това не е проблем. Важното е да е запазена и да няма ръжда - на някои им гният праговете от зад и долните ръбове на вратите. На мене ми се появи малко при капачката на резервоара, но другаде нямам.
За дълъг път Е34 е много добре балансиран. Разход извънградско 9-11/100 според зависи.
За дълъг път Е34 е много добре балансиран. Разход извънградско 9-11/100 според зависи.
- wing 32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Толбухин
- Пол: Мъж
- Кара: ми се Q7-V12 TDI
- Мечтае да кара: на писта
- Детайли за колата: R10
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
мда найш ко ве пич най-добре си вземи 124-ка с 2.6 мотор най-доброто стига да е читава Успех в избора 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Според мен този Мерцедес е най-късно произвеждания ,който все още носи част от "гените" на старата генерация и съответно е здрава машина.Оборудван с този двигател ще се движи прилично ,защото все пак не става въпрос за великия мъртвец С200.Каза се за окачването му че е здраво , вози приятно и като цяло е един сносен и невзрачен автомобил според мен.Спомена се и за интериора ,който пък неискам изобщо да коментирам ,защото това си е малко или много излагация в очите ми.И понеже това е автомобил а не космически кораб ,който не опира в земята бих споменал ,че почти всичко което е характерно за автомобилите като дефекти не е чуждо и за Мерцедеса.
За 16 клапановите бензинови двигатели на Мерцедес има едно нещо заради което категорично не препоръчвам покупката на автомобил и това се нарича компютъра на мотора ! Абсолютната ахилесова пета струва 6000,00 лв нов , изгорелите не се ремонтират , втора употреба струва 1000,00 лв
и не се знае кога ще си намериш колата с разпран калник , буквално разпран и липсващо ЕКУ 
Окачването също така не може да се мери с вездесъщия ЗИЛ 131 (правя аналогия с еталона роден в далечните Руски земи , защото от писаното от определени хора тук излиза сякаш ,че 202-ката е неразрушима а това съвсем не е така),Има си една централна кормилна щанга ,която я има и Е34-ката поради сходната кормилна система ,която малко или много страда , страдат и горните/долните шарнири - като в сервиза където аз ходя съм засичал 2 такива коли ,които се карат много и си посещават сервиза не рядко
Колко "не рядко" , колко ... ами толкова колкото и мойта 34-ка посещава сервиза горе-долу
От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км пробег мога да заявя ,че това е един абсолютно непретенциозен, много здрав и много добре технически издържан автомобил.Пътувал съм и продължавам да пътувам къде ли не из континента - никога тая кола не ми направи номер , винаги в нея ми е адски комфортно и изключително спокойно (190 см съм), винаги и на спътниците ми им е било приятно - никой не се оплака за нещо както и никога с нищо не ме накара да се притесня за нещичко по време на дългите пътувания.То не съм я товарил на няколко пъти зверски , то не сме пътували 5 души и багаж до тавана за Германия и обратно , то не влизах да карам на миналия събор в състезанието на пистата в клас до 2000 куб.см - буквално я смазах от каране на прекъсвачи и спирачки до червено на дисковете в борбата с хронометрите и вездесъщите подготвени за писта Е30-ски и без да бях извадил дори и резервната гума а карах напълно оборудван.Един път в адската жега тая кола не загря , един път спирачки не прегряха в борбата за най-къс възможен спирачен път на шикана в борбата срещу късите каросерии на Е30-ските , РАЗПРАХ Я два дни от каране на предела и в крайна сметка колата "милионник"/мъртвец двайска/комби за бурканите на село/селска кола от 80-те години с грозни фарове и пр. ме награди с трето място като все пак остави зад себе си един път и половина по-леки Е30-ски някои от които със семи сликове
нека са мътви 20-ските , па нека ми гледат всеки път по магистралите задния номер гъзарите с модерните мощни дизели
Зима дойде - сняг падне , хайде хуква се по снежните пътища дето е пълно с дупки и какво ли не - няма жал братче - пак колата се форсира на прекъсвачи ,пак блъска по дупките и неравните от бабуни настилки , няма жал , на моменти "вземе" с някоя броня мантинелата ,но най-често като погледна после само за боя се оказва ,защото нали не са толкова здрави ламарините на БМВ-тата в сравнение с Мерцедесите
Теглил съм на буксир автомобили надалеч абе какви ли не изпитания са били през последните 7 години .Да не говорим само ,че са ме удряли поне 5 пъти какви ли не и почти всичките пъти колите са в почти безпомощно състояние а аз продължавам да се движа
Какво става когато Опел Фронтера със здрав немски ролбар се забие здравата странично в Е34 ли ? Ами ще ти кажа - задната врата бе смязана ,но се отваряще/затваряше , отключваше/заключваше , стъклото се вдигаше и сваляше , никакви признаци от това силно сътресение не останаха по колата . Човека с Фронтерата ако и видимо да нямаше нещо счупено аварира и колата повече не можа да запали ,нито скоростите да си превключи
като говорим за здравина и сигурност да поприпомня на аудиторията а и новите да знаят как 2005 година на събора в Търново стана една тежка катастрофа , в която автомобила бе Е34 525 192 к.с. седан и четири души вътре начело с шофьора Сашо Plague излетяха от пътя с около 200 км/ч и след бог знае колко лупинги и премятания на Гара Яна 4-мата в колата излязоха абсолютно невредими ( за щастие всички са били с коланите) колата не преличаше на кола , гледката бе умопомрачаващо грозна и страшна а вътре интериора бе почти невредим
В Дару кар пък може да сте видяли едно Е34 комби миналата години с двоен шибидах ,което бе претърпяло също ужасна катастрофа с подобна скорост и даже шибидасите си бяха на местата ... Много ,много мога да рзказвам още , с което не искам да умаловажавам качествата на Мерцедеса ,но искам да дам да се разбере ,че и тези БМВ-та не са по-слаби автомобили.Тук обаче за Е34 части има под път и над път , не са скъпи , ремонтират се.Добре поддържан автомобил с оригинални части или такива с качество близки до БМВ има огромен ресурс ,казвам го от позицията на човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.
За Е36 мога да кажа ,че са приятни автомобили ,но лично аз не ги вземам особенно много насериозно за това за което на мен ми трябва адски здрав и държалив,комфортен автомобил.
Георги Пенчев
За 16 клапановите бензинови двигатели на Мерцедес има едно нещо заради което категорично не препоръчвам покупката на автомобил и това се нарича компютъра на мотора ! Абсолютната ахилесова пета струва 6000,00 лв нов , изгорелите не се ремонтират , втора употреба струва 1000,00 лв


Окачването също така не може да се мери с вездесъщия ЗИЛ 131 (правя аналогия с еталона роден в далечните Руски земи , защото от писаното от определени хора тук излиза сякаш ,че 202-ката е неразрушима а това съвсем не е така),Има си една централна кормилна щанга ,която я има и Е34-ката поради сходната кормилна система ,която малко или много страда , страдат и горните/долните шарнири - като в сервиза където аз ходя съм засичал 2 такива коли ,които се карат много и си посещават сервиза не рядко


От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км пробег мога да заявя ,че това е един абсолютно непретенциозен, много здрав и много добре технически издържан автомобил.Пътувал съм и продължавам да пътувам къде ли не из континента - никога тая кола не ми направи номер , винаги в нея ми е адски комфортно и изключително спокойно (190 см съм), винаги и на спътниците ми им е било приятно - никой не се оплака за нещо както и никога с нищо не ме накара да се притесня за нещичко по време на дългите пътувания.То не съм я товарил на няколко пъти зверски , то не сме пътували 5 души и багаж до тавана за Германия и обратно , то не влизах да карам на миналия събор в състезанието на пистата в клас до 2000 куб.см - буквално я смазах от каране на прекъсвачи и спирачки до червено на дисковете в борбата с хронометрите и вездесъщите подготвени за писта Е30-ски и без да бях извадил дори и резервната гума а карах напълно оборудван.Един път в адската жега тая кола не загря , един път спирачки не прегряха в борбата за най-къс възможен спирачен път на шикана в борбата срещу късите каросерии на Е30-ските , РАЗПРАХ Я два дни от каране на предела и в крайна сметка колата "милионник"/мъртвец двайска/комби за бурканите на село/селска кола от 80-те години с грозни фарове и пр. ме награди с трето място като все пак остави зад себе си един път и половина по-леки Е30-ски някои от които със семи сликове


Зима дойде - сняг падне , хайде хуква се по снежните пътища дето е пълно с дупки и какво ли не - няма жал братче - пак колата се форсира на прекъсвачи ,пак блъска по дупките и неравните от бабуни настилки , няма жал , на моменти "вземе" с някоя броня мантинелата ,но най-често като погледна после само за боя се оказва ,защото нали не са толкова здрави ламарините на БМВ-тата в сравнение с Мерцедесите



като говорим за здравина и сигурност да поприпомня на аудиторията а и новите да знаят как 2005 година на събора в Търново стана една тежка катастрофа , в която автомобила бе Е34 525 192 к.с. седан и четири души вътре начело с шофьора Сашо Plague излетяха от пътя с около 200 км/ч и след бог знае колко лупинги и премятания на Гара Яна 4-мата в колата излязоха абсолютно невредими ( за щастие всички са били с коланите) колата не преличаше на кола , гледката бе умопомрачаващо грозна и страшна а вътре интериора бе почти невредим

За Е36 мога да кажа ,че са приятни автомобили ,но лично аз не ги вземам особенно много насериозно за това за което на мен ми трябва адски здрав и държалив,комфортен автомобил.
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Penchev написа:...
Георги Пенчев












Евалата Жорка, добре сипа на всички, които не вярват, че Е34 си е перфектен автомобил.

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Penchev написа:От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км
.........
човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.
Георги Пенчев


РЕСПЕКТ

не знам дали може да се каже повече от това за Е34, сега някой да обобщи и Е36цата и мисля, че варианта с Мерцедеса ще остане на заден план

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220
Penchev написа:Според мен този Мерцедес е най-късно произвеждания ,който все още носи част от "гените" на старата генерация и съответно е здрава машина.Оборудван с този двигател ще се движи прилично ,защото все пак не става въпрос за великия мъртвец С200.Каза се за окачването му че е здраво , вози приятно и като цяло е един сносен и невзрачен автомобил според мен.Спомена се и за интериора ,който пък неискам изобщо да коментирам ,защото това си е малко или много излагация в очите ми.И понеже това е автомобил а не космически кораб ,който не опира в земята бих споменал ,че почти всичко което е характерно за автомобилите като дефекти не е чуждо и за Мерцедеса.
За 16 клапановите бензинови двигатели на Мерцедес има едно нещо заради което категорично не препоръчвам покупката на автомобил и това се нарича компютъра на мотора ! Абсолютната ахилесова пета струва 6000,00 лв нов , изгорелите не се ремонтират , втора употреба струва 1000,00 лви не се знае кога ще си намериш колата с разпран калник , буквално разпран и липсващо ЕКУ
Окачването също така не може да се мери с вездесъщия ЗИЛ 131 (правя аналогия с еталона роден в далечните Руски земи , защото от писаното от определени хора тук излиза сякаш ,че 202-ката е неразрушима а това съвсем не е така),Има си една централна кормилна щанга ,която я има и Е34-ката поради сходната кормилна система ,която малко или много страда , страдат и горните/долните шарнири - като в сервиза където аз ходя съм засичал 2 такива коли ,които се карат много и си посещават сервиза не рядкоКолко "не рядко" , колко ... ами толкова колкото и мойта 34-ка посещава сервиза горе-долу
![]()
От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км пробег мога да заявя ,че това е един абсолютно непретенциозен, много здрав и много добре технически издържан автомобил.Пътувал съм и продължавам да пътувам къде ли не из континента - никога тая кола не ми направи номер , винаги в нея ми е адски комфортно и изключително спокойно (190 см съм), винаги и на спътниците ми им е било приятно - никой не се оплака за нещо както и никога с нищо не ме накара да се притесня за нещичко по време на дългите пътувания.То не съм я товарил на няколко пъти зверски , то не сме пътували 5 души и багаж до тавана за Германия и обратно , то не влизах да карам на миналия събор в състезанието на пистата в клас до 2000 куб.см - буквално я смазах от каране на прекъсвачи и спирачки до червено на дисковете в борбата с хронометрите и вездесъщите подготвени за писта Е30-ски и без да бях извадил дори и резервната гума а карах напълно оборудван.Един път в адската жега тая кола не загря , един път спирачки не прегряха в борбата за най-къс възможен спирачен път на шикана в борбата срещу късите каросерии на Е30-ските , РАЗПРАХ Я два дни от каране на предела и в крайна сметка колата "милионник"/мъртвец двайска/комби за бурканите на село/селска кола от 80-те години с грозни фарове и пр. ме награди с трето място като все пак остави зад себе си един път и половина по-леки Е30-ски някои от които със семи сликовенека са мътви 20-ските , па нека ми гледат всеки път по магистралите задния номер гъзарите с модерните мощни дизели
![]()
Зима дойде - сняг падне , хайде хуква се по снежните пътища дето е пълно с дупки и какво ли не - няма жал братче - пак колата се форсира на прекъсвачи ,пак блъска по дупките и неравните от бабуни настилки , няма жал , на моменти "вземе" с някоя броня мантинелата ,но най-често като погледна после само за боя се оказва ,защото нали не са толкова здрави ламарините на БМВ-тата в сравнение с МерцедеситеТеглил съм на буксир автомобили надалеч абе какви ли не изпитания са били през последните 7 години .Да не говорим само ,че са ме удряли поне 5 пъти какви ли не и почти всичките пъти колите са в почти безпомощно състояние а аз продължавам да се движа
Какво става когато Опел Фронтера със здрав немски ролбар се забие здравата странично в Е34 ли ? Ами ще ти кажа - задната врата бе смязана ,но се отваряще/затваряше , отключваше/заключваше , стъклото се вдигаше и сваляше , никакви признаци от това силно сътресение не останаха по колата . Човека с Фронтерата ако и видимо да нямаше нещо счупено аварира и колата повече не можа да запали ,нито скоростите да си превключи
![]()
като говорим за здравина и сигурност да поприпомня на аудиторията а и новите да знаят как 2005 година на събора в Търново стана една тежка катастрофа , в която автомобила бе Е34 525 192 к.с. седан и четири души вътре начело с шофьора Сашо Plague излетяха от пътя с около 200 км/ч и след бог знае колко лупинги и премятания на Гара Яна 4-мата в колата излязоха абсолютно невредими ( за щастие всички са били с коланите) колата не преличаше на кола , гледката бе умопомрачаващо грозна и страшна а вътре интериора бе почти невредимВ Дару кар пък може да сте видяли едно Е34 комби миналата години с двоен шибидах ,което бе претърпяло също ужасна катастрофа с подобна скорост и даже шибидасите си бяха на местата ... Много ,много мога да рзказвам още , с което не искам да умаловажавам качествата на Мерцедеса ,но искам да дам да се разбере ,че и тези БМВ-та не са по-слаби автомобили.Тук обаче за Е34 части има под път и над път , не са скъпи , ремонтират се.Добре поддържан автомобил с оригинални части или такива с качество близки до БМВ има огромен ресурс ,казвам го от позицията на човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.
За Е36 мога да кажа ,че са приятни автомобили ,но лично аз не ги вземам особенно много насериозно за това за което на мен ми трябва адски здрав и държалив,комфортен автомобил.
Георги Пенчев
На тоя Мерцедес е достатъчно да му извадиш левия мигач и компютъра си го зимаш без притеснение.
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани