Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от denko » 27 Мар 2010, 1:00

:bowdown: е34 с интериор от 80-те а мерцедеса от новия век с тия 3 врътки от 60те до скоро ги праха :mhihi: и не напукващия махагонец
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от kdl » 27 Мар 2010, 1:09

Абе има и доста зли 202-ки, но не са по 4500лв. ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от blqsu4ko » 27 Мар 2010, 1:46

И това ли е зла 202ка?Аз бих избрал е34 ,наблюдения имам само към е36 но на твое място изборът е е34
Live it like you Love it

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от Coulthard » 27 Мар 2010, 1:59

liloff като екстри е чудна тази е твоята предполагам :) но ме дразни това че уредите на конзолата са :dunno: деа знам за кого
не са разположени удобно за никой е не ме кефи а и тоя ключ дето трябва да го бодна на таблото ....
ся вярно че на истинските коли ключа за запалване се боде с лявата ръка и на таблото ама тук си е ..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от Делян » 27 Мар 2010, 2:17

Е34 точно с тоя мотор е перфектния избор по твоите критерии.Имам близък приятел точно с такава и я карам доста често.Поддръжката и е идентична с тая на е36-цата ми.Вози по меко,но в завоите е малко по нестабилна.Както друг колега каза,може би най-важното в поддръжката е охладителната система(както и на повечето бмв-та).Но гледай да има ванус мотора и ще ти хареса разхода.При нормално каране градско 13,извън 8.Вярно малко олд скуул е таблото ама със сравнение с дървеняшките мерцедеси от тия години и струващи толкова е много по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от kdl » 27 Мар 2010, 2:25

Моето е CLK, a не 202. Изглежда сходно, но е с махагон, който... не е напукан ;)
Това на снимката е от скъпите серии 202 с много екстри. Има дигитален климатроник. Вярно еднозонов, но въпреки всичко дигитален климатроник. Това е нещо като Е36 с големия борд и дигитална клима на ниво оборудване. И да... Е36 според мен изглежда по-добре вътре.
Стана ми смешно за 3те врътки, при положение че масово новите БМВ-та са с едни противни "кранчета" на таблото... по-противни дори от Мерцедесовите. Само Ауди засега държат на хубавия интериор, а не поемат тертипа на някаква китайска елка вътре.

Тази тема отива малко встрани, понеже колегата се опитва да ме убеди колко велика кола е Е34, което не отричам. Да е жив и здрав колегата, който пита. Да се качи да покара въпросните машини и да си преценя за себе си. Абсурдно е да спорим по въпроса.

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от BallPoint » 28 Мар 2010, 19:46

Благодаря на всички за мненията!
Искам да питам- относно пробега (чиято вярност е съвсем друг въпрос, но все пак)- до колко км пробег е добре да съм толерантен, т.е. ясно, че се търси възможно най-малък, но ако намеря някой екземпляр на над 220-250,000 км и изглежда наред- да го взимам ли, или да търся кола с по-малко километри?
За Е34 говоря.
Така както ми обяснихте нещата и при положение, че ме интересуват не толкова динамиката и луксът, а сигурността/здравината и возията- нещата отиват към избор между С220 и Е34, въпросът е откъде ще изпадне по-запазен модел...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от rdvr_burgas » 30 Мар 2010, 11:43

От личен опит с Е34-ката (на 230000 км) - от пробег не трябва да се плашиш. Търси поддържан екземпляр, дори да е над 200000 км. Огледай добре купето за ръжда, защото не са на малко години, а и северният климат не прощава. За ръжда огледай около капачката на резервоара, долния ръб на вратите, праговете.....
Успех с търсенето :yes:
R6 - Was sonst?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от penio » 30 Мар 2010, 16:24

Мойта Е34ка е на 380 000 км и си върви доволно, така че това не е проблем. Важното е да е запазена и да няма ръжда - на някои им гният праговете от зад и долните ръбове на вратите. На мене ми се появи малко при капачката на резервоара, но другаде нямам.
За дълъг път Е34 е много добре балансиран. Разход извънградско 9-11/100 според зависи.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от Пилев » 30 Мар 2010, 16:49

20 годишна кола на 100 200к км :mhihi:
Пробега въобще не се гледа ;) .

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Местоположение: Толбухин
Пол: Мъж
Кара: ми се Q7-V12 TDI
Мечтае да кара: на писта
Детайли за колата: R10

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от wing 32 » 30 Мар 2010, 22:16

мда найш ко ве пич най-добре си вземи 124-ка с 2.6 мотор най-доброто стига да е читава Успех в избора :yes:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от Penchev » 31 Мар 2010, 12:07

Според мен този Мерцедес е най-късно произвеждания ,който все още носи част от "гените" на старата генерация и съответно е здрава машина.Оборудван с този двигател ще се движи прилично ,защото все пак не става въпрос за великия мъртвец С200.Каза се за окачването му че е здраво , вози приятно и като цяло е един сносен и невзрачен автомобил според мен.Спомена се и за интериора ,който пък неискам изобщо да коментирам ,защото това си е малко или много излагация в очите ми.И понеже това е автомобил а не космически кораб ,който не опира в земята бих споменал ,че почти всичко което е характерно за автомобилите като дефекти не е чуждо и за Мерцедеса.
За 16 клапановите бензинови двигатели на Мерцедес има едно нещо заради което категорично не препоръчвам покупката на автомобил и това се нарича компютъра на мотора ! Абсолютната ахилесова пета струва 6000,00 лв нов , изгорелите не се ремонтират , втора употреба струва 1000,00 лв :kuku: и не се знае кога ще си намериш колата с разпран калник , буквално разпран и липсващо ЕКУ :evil:
Окачването също така не може да се мери с вездесъщия ЗИЛ 131 (правя аналогия с еталона роден в далечните Руски земи , защото от писаното от определени хора тук излиза сякаш ,че 202-ката е неразрушима а това съвсем не е така),Има си една централна кормилна щанга ,която я има и Е34-ката поради сходната кормилна система ,която малко или много страда , страдат и горните/долните шарнири - като в сервиза където аз ходя съм засичал 2 такива коли ,които се карат много и си посещават сервиза не рядко :) Колко "не рядко" , колко ... ами толкова колкото и мойта 34-ка посещава сервиза горе-долу :D

От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км пробег мога да заявя ,че това е един абсолютно непретенциозен, много здрав и много добре технически издържан автомобил.Пътувал съм и продължавам да пътувам къде ли не из континента - никога тая кола не ми направи номер , винаги в нея ми е адски комфортно и изключително спокойно (190 см съм), винаги и на спътниците ми им е било приятно - никой не се оплака за нещо както и никога с нищо не ме накара да се притесня за нещичко по време на дългите пътувания.То не съм я товарил на няколко пъти зверски , то не сме пътували 5 души и багаж до тавана за Германия и обратно , то не влизах да карам на миналия събор в състезанието на пистата в клас до 2000 куб.см - буквално я смазах от каране на прекъсвачи и спирачки до червено на дисковете в борбата с хронометрите и вездесъщите подготвени за писта Е30-ски и без да бях извадил дори и резервната гума а карах напълно оборудван.Един път в адската жега тая кола не загря , един път спирачки не прегряха в борбата за най-къс възможен спирачен път на шикана в борбата срещу късите каросерии на Е30-ските , РАЗПРАХ Я два дни от каране на предела и в крайна сметка колата "милионник"/мъртвец двайска/комби за бурканите на село/селска кола от 80-те години с грозни фарове и пр. ме награди с трето място като все пак остави зад себе си един път и половина по-леки Е30-ски някои от които със семи сликове :) нека са мътви 20-ските , па нека ми гледат всеки път по магистралите задния номер гъзарите с модерните мощни дизели :wave:
Зима дойде - сняг падне , хайде хуква се по снежните пътища дето е пълно с дупки и какво ли не - няма жал братче - пак колата се форсира на прекъсвачи ,пак блъска по дупките и неравните от бабуни настилки , няма жал , на моменти "вземе" с някоя броня мантинелата ,но най-често като погледна после само за боя се оказва ,защото нали не са толкова здрави ламарините на БМВ-тата в сравнение с Мерцедесите 8) Теглил съм на буксир автомобили надалеч абе какви ли не изпитания са били през последните 7 години .Да не говорим само ,че са ме удряли поне 5 пъти какви ли не и почти всичките пъти колите са в почти безпомощно състояние а аз продължавам да се движа :mhihi: Какво става когато Опел Фронтера със здрав немски ролбар се забие здравата странично в Е34 ли ? Ами ще ти кажа - задната врата бе смязана ,но се отваряще/затваряше , отключваше/заключваше , стъклото се вдигаше и сваляше , никакви признаци от това силно сътресение не останаха по колата . Човека с Фронтерата ако и видимо да нямаше нещо счупено аварира и колата повече не можа да запали ,нито скоростите да си превключи :mhihi:
като говорим за здравина и сигурност да поприпомня на аудиторията а и новите да знаят как 2005 година на събора в Търново стана една тежка катастрофа , в която автомобила бе Е34 525 192 к.с. седан и четири души вътре начело с шофьора Сашо Plague излетяха от пътя с около 200 км/ч и след бог знае колко лупинги и премятания на Гара Яна 4-мата в колата излязоха абсолютно невредими ( за щастие всички са били с коланите) колата не преличаше на кола , гледката бе умопомрачаващо грозна и страшна а вътре интериора бе почти невредим :bowdown: В Дару кар пък може да сте видяли едно Е34 комби миналата години с двоен шибидах ,което бе претърпяло също ужасна катастрофа с подобна скорост и даже шибидасите си бяха на местата ... Много ,много мога да рзказвам още , с което не искам да умаловажавам качествата на Мерцедеса ,но искам да дам да се разбере ,че и тези БМВ-та не са по-слаби автомобили.Тук обаче за Е34 части има под път и над път , не са скъпи , ремонтират се.Добре поддържан автомобил с оригинални части или такива с качество близки до БМВ има огромен ресурс ,казвам го от позицията на човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.

За Е36 мога да кажа ,че са приятни автомобили ,но лично аз не ги вземам особенно много насериозно за това за което на мен ми трябва адски здрав и държалив,комфортен автомобил.


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от cod-cdbp » 31 Мар 2010, 12:47

Penchev написа:...
Георги Пенчев


:driving: :driving: :driving: :driving: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :angel: :angel: :angel: :angel:
Евалата Жорка, добре сипа на всички, които не вярват, че Е34 си е перфектен автомобил.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от BiTurbo » 31 Мар 2010, 13:32

Penchev написа:От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км

.........

човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.

Георги Пенчев


:bowdown: :bowdown:
РЕСПЕКТ :yes:

не знам дали може да се каже повече от това за Е34, сега някой да обобщи и Е36цата и мисля, че варианта с Мерцедеса ще остане на заден план :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Избор между Е34, Е36 и Мерк С220

Мнение от White 1913 Power » 31 Мар 2010, 17:06

Penchev написа:Според мен този Мерцедес е най-късно произвеждания ,който все още носи част от "гените" на старата генерация и съответно е здрава машина.Оборудван с този двигател ще се движи прилично ,защото все пак не става въпрос за великия мъртвец С200.Каза се за окачването му че е здраво , вози приятно и като цяло е един сносен и невзрачен автомобил според мен.Спомена се и за интериора ,който пък неискам изобщо да коментирам ,защото това си е малко или много излагация в очите ми.И понеже това е автомобил а не космически кораб ,който не опира в земята бих споменал ,че почти всичко което е характерно за автомобилите като дефекти не е чуждо и за Мерцедеса.
За 16 клапановите бензинови двигатели на Мерцедес има едно нещо заради което категорично не препоръчвам покупката на автомобил и това се нарича компютъра на мотора ! Абсолютната ахилесова пета струва 6000,00 лв нов , изгорелите не се ремонтират , втора употреба струва 1000,00 лв :kuku: и не се знае кога ще си намериш колата с разпран калник , буквално разпран и липсващо ЕКУ :evil:
Окачването също така не може да се мери с вездесъщия ЗИЛ 131 (правя аналогия с еталона роден в далечните Руски земи , защото от писаното от определени хора тук излиза сякаш ,че 202-ката е неразрушима а това съвсем не е така),Има си една централна кормилна щанга ,която я има и Е34-ката поради сходната кормилна система ,която малко или много страда , страдат и горните/долните шарнири - като в сервиза където аз ходя съм засичал 2 такива коли ,които се карат много и си посещават сервиза не рядко :) Колко "не рядко" , колко ... ами толкова колкото и мойта 34-ка посещава сервиза горе-долу :D

От позицията на собственик на почти 16 г. Е34 520 комби на около 740 000 км пробег мога да заявя ,че това е един абсолютно непретенциозен, много здрав и много добре технически издържан автомобил.Пътувал съм и продължавам да пътувам къде ли не из континента - никога тая кола не ми направи номер , винаги в нея ми е адски комфортно и изключително спокойно (190 см съм), винаги и на спътниците ми им е било приятно - никой не се оплака за нещо както и никога с нищо не ме накара да се притесня за нещичко по време на дългите пътувания.То не съм я товарил на няколко пъти зверски , то не сме пътували 5 души и багаж до тавана за Германия и обратно , то не влизах да карам на миналия събор в състезанието на пистата в клас до 2000 куб.см - буквално я смазах от каране на прекъсвачи и спирачки до червено на дисковете в борбата с хронометрите и вездесъщите подготвени за писта Е30-ски и без да бях извадил дори и резервната гума а карах напълно оборудван.Един път в адската жега тая кола не загря , един път спирачки не прегряха в борбата за най-къс възможен спирачен път на шикана в борбата срещу късите каросерии на Е30-ските , РАЗПРАХ Я два дни от каране на предела и в крайна сметка колата "милионник"/мъртвец двайска/комби за бурканите на село/селска кола от 80-те години с грозни фарове и пр. ме награди с трето място като все пак остави зад себе си един път и половина по-леки Е30-ски някои от които със семи сликове :) нека са мътви 20-ските , па нека ми гледат всеки път по магистралите задния номер гъзарите с модерните мощни дизели :wave:
Зима дойде - сняг падне , хайде хуква се по снежните пътища дето е пълно с дупки и какво ли не - няма жал братче - пак колата се форсира на прекъсвачи ,пак блъска по дупките и неравните от бабуни настилки , няма жал , на моменти "вземе" с някоя броня мантинелата ,но най-често като погледна после само за боя се оказва ,защото нали не са толкова здрави ламарините на БМВ-тата в сравнение с Мерцедесите 8) Теглил съм на буксир автомобили надалеч абе какви ли не изпитания са били през последните 7 години .Да не говорим само ,че са ме удряли поне 5 пъти какви ли не и почти всичките пъти колите са в почти безпомощно състояние а аз продължавам да се движа :mhihi: Какво става когато Опел Фронтера със здрав немски ролбар се забие здравата странично в Е34 ли ? Ами ще ти кажа - задната врата бе смязана ,но се отваряще/затваряше , отключваше/заключваше , стъклото се вдигаше и сваляше , никакви признаци от това силно сътресение не останаха по колата . Човека с Фронтерата ако и видимо да нямаше нещо счупено аварира и колата повече не можа да запали ,нито скоростите да си превключи :mhihi:
като говорим за здравина и сигурност да поприпомня на аудиторията а и новите да знаят как 2005 година на събора в Търново стана една тежка катастрофа , в която автомобила бе Е34 525 192 к.с. седан и четири души вътре начело с шофьора Сашо Plague излетяха от пътя с около 200 км/ч и след бог знае колко лупинги и премятания на Гара Яна 4-мата в колата излязоха абсолютно невредими ( за щастие всички са били с коланите) колата не преличаше на кола , гледката бе умопомрачаващо грозна и страшна а вътре интериора бе почти невредим :bowdown: В Дару кар пък може да сте видяли едно Е34 комби миналата години с двоен шибидах ,което бе претърпяло също ужасна катастрофа с подобна скорост и даже шибидасите си бяха на местата ... Много ,много мога да рзказвам още , с което не искам да умаловажавам качествата на Мерцедеса ,но искам да дам да се разбере ,че и тези БМВ-та не са по-слаби автомобили.Тук обаче за Е34 части има под път и над път , не са скъпи , ремонтират се.Добре поддържан автомобил с оригинални части или такива с качество близки до БМВ има огромен ресурс ,казвам го от позицията на човек ,който след вероятно живот и здраве след около 5 години бих преминал границата от 1 000 000 км и никога нищо няма да ме спре да пътувам и да не ми пука за това дали нещо няма да се случи на път.

За Е36 мога да кажа ,че са приятни автомобили ,но лично аз не ги вземам особенно много насериозно за това за което на мен ми трябва адски здрав и държалив,комфортен автомобил.


Георги Пенчев

На тоя Мерцедес е достатъчно да му извадиш левия мигач и компютъра си го зимаш без притеснение.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook