Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
Здравеите колеги, искам да си инсталирам ксеноните, но не мога да разглобя номер 17/18 на схемата на фаровете

Целта ми е Плюса и минуса на ксенона да ги свържа с + и - на фаровете
Входа от горната част е с по-малък диаметър и не влизат ксеноновите.

И се чудя дали 17/18 номер от схемата се разглобява или се свързват за друга част.
Благодаря Ви!

Целта ми е Плюса и минуса на ксенона да ги свържа с + и - на фаровете
Входа от горната част е с по-малък диаметър и не влизат ксеноновите.

И се чудя дали 17/18 номер от схемата се разглобява или се свързват за друга част.

Благодаря Ви!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
По друг начин се свързват, 17 и 18 от схемата се включват в баластите на ксенона, а 4 и 5 се преправят или заменят със преходници предназначени за тая цел. Мисля че из форума има писано как се поставя китайски ксенон 

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
А тези букси ламаринените на снимката ако ги срежа с клещи малко за да паснат няма ли да е по лесно ? 

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
Нещо май не можем да се разберем с теб, тия ламаринените на снимката ти служат за захранване на баласта, само че при теб няма да ти трябват понеже можеш да включиш буксите 17 и 18 от схемата директно в баласта, един вид целия кабел на който стоят тия металните от схемата не ти е нужен.
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
kiko™ написа:Нещо май не можем да се разберем с теб, тия ламаринените на снимката ти служат за захранване на баласта, само че при теб няма да ти трябват понеже можеш да включиш буксите 17 и 18 от схемата директно в баласта, един вид целия кабел на който стоят тия металните от схемата не ти е нужен.
По- скоро няма да успее да го включи 17 в баласта. Не знам дали става като букса, но със сигурност е къс кабела



П.С. И ако някой каже как по-дяволите да ги направя тъпите китайски крушки да не заслепяват.... Един колега беше казал, че даже линия изкарал от тях, ама как...

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
Всичко е ясно вече...
Вариант 1: Жиците, които влизат в схемите 17 и 18 се свързват със жиците на снимката която дадох чрез рязане и изолирбант
Вариант 2: Оригиналния цокъл остава висящ и се хваща с изолир бант ( плюса е само в това, че има възможност да се махне ксенона без да си личи рязането от вариант 1)
Ще пусна видео с монтажа след няколко дни. Защото всеки може да си го направи сам за около 20мин и за късите и за дългите
Вариант 1: Жиците, които влизат в схемите 17 и 18 се свързват със жиците на снимката която дадох чрез рязане и изолирбант
Вариант 2: Оригиналния цокъл остава висящ и се хваща с изолир бант ( плюса е само в това, че има възможност да се махне ксенона без да си личи рязането от вариант 1)
Ще пусна видео с монтажа след няколко дни. Защото всеки може да си го направи сам за около 20мин и за късите и за дългите
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете
колега наи-лесния варянт без рязане и изолирбант е следната.
17-18 ги разделяш,фасонката за обикнобенната крушка си я пребираш в гаража,след това буксата която остава се муши на баласта,след това ксеноновата крушка се закача и тя за баласта,зада влезе крушката на фара има едни преходници се водят ето ги
защото след това към преминаване на обикновенна крушка ще си имаш здрави фасунки
а тея с двете метални крачета-кабелът си го пребери,не ти трябва 
17-18 ги разделяш,фасонката за обикнобенната крушка си я пребираш в гаража,след това буксата която остава се муши на баласта,след това ксеноновата крушка се закача и тя за баласта,зада влезе крушката на фара има едни преходници се водят ето ги




7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани