Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от bscsystem » 26 Мар 2010, 22:09

Здравеите колеги, искам да си инсталирам ксеноните, но не мога да разглобя номер 17/18 на схемата на фаровете

Изображение

Целта ми е Плюса и минуса на ксенона да ги свържа с + и - на фаровете
Входа от горната част е с по-малък диаметър и не влизат ксеноновите.

Изображение

И се чудя дали 17/18 номер от схемата се разглобява или се свързват за друга част. :dunno:

Благодаря Ви!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от kiko™ » 26 Мар 2010, 22:20

По друг начин се свързват, 17 и 18 от схемата се включват в баластите на ксенона, а 4 и 5 се преправят или заменят със преходници предназначени за тая цел. Мисля че из форума има писано как се поставя китайски ксенон ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от bscsystem » 27 Мар 2010, 12:08

А тези букси ламаринените на снимката ако ги срежа с клещи малко за да паснат няма ли да е по лесно ? :smoke:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от kiko™ » 27 Мар 2010, 15:20

Нещо май не можем да се разберем с теб, тия ламаринените на снимката ти служат за захранване на баласта, само че при теб няма да ти трябват понеже можеш да включиш буксите 17 и 18 от схемата директно в баласта, един вид целия кабел на който стоят тия металните от схемата не ти е нужен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от Mitko195 » 27 Мар 2010, 22:02

kiko™ написа:Нещо май не можем да се разберем с теб, тия ламаринените на снимката ти служат за захранване на баласта, само че при теб няма да ти трябват понеже можеш да включиш буксите 17 и 18 от схемата директно в баласта, един вид целия кабел на който стоят тия металните от схемата не ти е нужен.

По- скоро няма да успее да го включи 17 в баласта. Не знам дали става като букса, но със сигурност е къс кабела :( Днес си смених крушките на мойта и номер 17 представлява една сива букса с две метални пластини, към които перфектно пасват кабелните обувки. Не знам обаче дали е преправяно, за да е така, понеже колата я купих с инсталиран ксенон и сега само си подмених крушките :) Успех :yes:
П.С. И ако някой каже как по-дяволите да ги направя тъпите китайски крушки да не заслепяват.... Един колега беше казал, че даже линия изкарал от тях, ама как... :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от bscsystem » 29 Мар 2010, 19:59

Всичко е ясно вече...

Вариант 1: Жиците, които влизат в схемите 17 и 18 се свързват със жиците на снимката която дадох чрез рязане и изолирбант

Вариант 2: Оригиналния цокъл остава висящ и се хваща с изолир бант ( плюса е само в това, че има възможност да се махне ксенона без да си личи рязането от вариант 1)

Ще пусна видео с монтажа след няколко дни. Защото всеки може да си го направи сам за около 20мин и за късите и за дългите
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Разглобяване на 'Socket Housing' за фаровете

Мнение от unikalen88 » 01 Апр 2010, 13:46

колега наи-лесния варянт без рязане и изолирбант е следната.
17-18 ги разделяш,фасонката за обикнобенната крушка си я пребираш в гаража,след това буксата която остава се муши на баласта,след това ксеноновата крушка се закача и тя за баласта,зада влезе крушката на фара има едни преходници се водят ето ги Изображение защото след това към преминаване на обикновенна крушка ще си имаш здрави фасунки :yes: а тея с двете метални крачета-кабелът си го пребери,не ти трябва :angel:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook