Тема за познавачи:червячно срещу хипоидно главно предаване

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 14 Апр 2003, 10:32

Тука само разбирачи ли могат да пишат :wink:

Какво червячно предаване имаш предвид? Тип Torsen диференциал ли?
За мен това е идеалният среден диференциал за 4х4 автомобил. Едино от малкото умни решения на Ауди е да го ползват в quattro моделите. :lol:
Но понеже предполагам имаш предвид употребата му в спортни автомобили, става и супер осев диференциал. Много по-добър вариант е от шпер с дискове. Но за офроуд е неуместно да бъде осев диференциал. Хъмъра (HMMWV) е с такива диференциали на предната и задната ос и собствениците им бързат да се отърват от тях и при първа възможност слагат обикновени блокажи. :lol:
Само Дизел!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 14 Апр 2003, 16:04

Бе3 да се правя на раzбира4:
4ервя4ното има само предимства по отно6ение на спокоен ход (равномерен), компактност при дадено предавателно 4исло, 3дравина, абе много е добро .... но цената му го оставя на 3аден план пред хипоидното което е наи дбрия компромис zа серииното проиzводство. Все пак аz 4ервя4но гл. предаване не сум виждал на живо. Роска ти zа да пита6 може6 да сподели6 впе4атлениа, кажи куде си го срестал?
А 3а колегата с ТORSEN диференциала - прав е 4е е на 4ервя4ен принцип но не е главно предаване 3а което е темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 14 Апр 2003, 17:49

Ти на кое викаш главно предаване?
Само Дизел!

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 14 Апр 2003, 19:51

Ми на това ,което си е главно предаване :lol: Поне аз така съм го учил 9 години :mha: и друга дума ,на ясен чист технически език няма или поне не в Българския,ама нали вече пишем на Кирилица.

Да виждал съм такъв редуктор :wink: всички тролеи са с такива :mha: :mha: :mha:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 14 Апр 2003, 20:02

Питах колегата по-горе, който изглежда не е съгласен, че torsen може да е и главно предаване.
Само Дизел!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 14 Апр 2003, 20:50

Добре де стом настоиава6 аz да ти каzа а не ниакои друг.
Главното предаване е въzела меzду предавателната кутиа (или раzпределителната кутиа в по слоzниа слу4аи) и диференцяла, има си пред. 4исло и в обстиа слу4аи е 3ъбната двоика(може и двуступално да е) между zубниа венец на касетата на диференzиала и вала идваст от предавателната кутиа. Диференцяла е това което е в касетата и е друга историа с коиато ти мислиа 4е покаzа 4е си поzапоzнат. ето zа да не се усъмни6 4е несто философствам на сухо еи ти и други такива мнениа.
Роската
Важно е да се прави разлика между главно предаване и диференциал-това са два отделни възела,съжителстващи в един корпус,

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ght=device

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 15 Апр 2003, 8:55

OK, съгласен. Моя грешка.
Само Дизел!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 15 Апр 2003, 13:23

За мен няма по добро от хипоидно главно предаване с шевронна конусна зъбна двойка за изискванията на обикновен лек автомобил. Освен при движение на заден ход... :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Мнение от LordDigital » 18 Апр 2003, 5:49

Да виждал съм такъв редуктор всички тролеи са с такива


Асансиорите не беха ли и те със такъв?:)
Изображение

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook