не влиза в прекъсвач М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
не влиза в прекъсвач М40
имам проблем напоследък когато натисна газта докрай независимо дали на празен ход или в движение като подмине 5500 оборота, се задавя немога да го обесня все едно но 3 цилиндъра даже вкарвам 2ра първите 2 секунди още си е така все едно пука нещо и изведъж почва да дърпа пак.но неможе да се задаржи в прекъсвач просто почва да пърпори все едно няма сила.дайте някакво мнение от какво може да е.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: не влиза в прекъсвач М40
Филтри,помпа горивна,разпределителен вал.....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: не влиза в прекъсвач М40
M40 умрял вал
варви на диагностика

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: не влиза в прекъсвач М40
На вал ми прилича и на мен-а потраква ли мАторя?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: не влиза в прекъсвач М40
dimitar46 написа:колега сменяш разпределителният вал кобилици и повдигачи и си ти![]()
![]()
Май това ще да е
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: не влиза в прекъсвач М40
много е вероятно да е вал
но ако е тои ще разбереш и по звука на пишещата машина
но ако е тои ще разбереш и по звука на пишещата машина

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: не влиза в прекъсвач М40
вал , кубнилици , като сте започнали защо да не смени и целия двигател ??? 100% ще се оправи .
Колега с какво масло караш колата .Проблема то ми е ясен без да ми го описваш повече . има поне 10 теми във форума с твоя пдоблем .
Понякога каточели се пооправя . Напр когато снимах това клипче : http://vbox7.com/play:0597b598 (от 1.08мин до 1.12мин съм на 3 цилиндъра , по звука се усеща , че се тормози двигателя. На 1.13 минута ( препуква и пак съм на 4 цилиндъра. Всеки път това губене на цилиндър е 4 сек. ако беше вал веднага като пуснеш газта ще се оправя) и исках да покажа какво прави колата небеше чак така ясно изразен проблема . Иначе моята кола го прави същото . На 5400 мога да я карам но вдигна ли малко 5500 об/мин и губя 1 цилиндър . Колата започва да издава странен звук , изгубва мощност за 3-4 сек и след това се оправя , разбира се след като съм пуснал газта . Това е някаква болест при М40 . Иначе като настъпя рязко газта на място вдигам 6400 об/мин . Но ако настъпвам по-плавно пак ги вдига но като мина 5500 започва да глъхне . Докато при рязко натискане вдигам 6400 и държа газта нп .. но съвсем леко отпусна ли и веднага губя цилиндър .
Имаше много интосиазирани хора които твърдяха вал , кубилициа ... Ходих в 4-5 сервиза . Те ми викат ти луд ли си ?! Не е това . Дори колега от форума видя колата . Той е сменял вал с М40 каза , че той изобщо неможел да вдигне обороти и че изобщо моите симптоми не са като неговите . Двигателя си е съвсем тих и спокоен при студен старт въпреки тънкото напълно синтетично масло с което карам .
Колега , ако слушаш майсторите ще те разорят . Всички знаят 1 и също и самои това казват : дебитомер , филтри , дистрибуторна капачка , кабели , свещи бензинова помпа , почистване на дюзи , диагностика ( тъй като всеки диагностик отрича софтуера на колегите си , ходих 4-5 пъти по този случай ) регулатор на налягане на горивото, проверка на зацепването на ангренажен ремък ( проверих всички от изброените , не се оправи колата ) .
Истината май е , че се запушват хидравличните повдигачи и нямат време да се изпразнят от надулото ги масло при високи обороти . Клапаните остават отворени , и цилиндъра започва да диша . Смуче и изпуска въздух с качването и слизането си нагоренадоло . Ако отвориш кутията на въздушния филтър ще забележиш че клапата на дебитомера играе напред назад .
Ако вала е износен : 1во ще трака колата като ярмомелка , 2ро няма да можеш изобщо да вдигнеш високи обороти , а не като в случая 4 сек да нямаш тяга . защо ?! За мен това е времето да се изпразнят хидравлкичните повдигачи от маслото и да затворят клапаните които до преди това са седяли отворени и си губил цилиндър .
При колегите се оправя този проблем при смяна на вал , кубилици и повдигачи именно заради това , че сменят повдигачите с нови и изхвърлят запушените стари .
Вчера разисквахме тема за почистване на повдигачи , прегледай я ако искаш . И не се лажи да правиш нещата които аз направих , това ще ти коства време и пари .
Колега с какво масло караш колата .Проблема то ми е ясен без да ми го описваш повече . има поне 10 теми във форума с твоя пдоблем .
Понякога каточели се пооправя . Напр когато снимах това клипче : http://vbox7.com/play:0597b598 (от 1.08мин до 1.12мин съм на 3 цилиндъра , по звука се усеща , че се тормози двигателя. На 1.13 минута ( препуква и пак съм на 4 цилиндъра. Всеки път това губене на цилиндър е 4 сек. ако беше вал веднага като пуснеш газта ще се оправя) и исках да покажа какво прави колата небеше чак така ясно изразен проблема . Иначе моята кола го прави същото . На 5400 мога да я карам но вдигна ли малко 5500 об/мин и губя 1 цилиндър . Колата започва да издава странен звук , изгубва мощност за 3-4 сек и след това се оправя , разбира се след като съм пуснал газта . Това е някаква болест при М40 . Иначе като настъпя рязко газта на място вдигам 6400 об/мин . Но ако настъпвам по-плавно пак ги вдига но като мина 5500 започва да глъхне . Докато при рязко натискане вдигам 6400 и държа газта нп .. но съвсем леко отпусна ли и веднага губя цилиндър .
Имаше много интосиазирани хора които твърдяха вал , кубилициа ... Ходих в 4-5 сервиза . Те ми викат ти луд ли си ?! Не е това . Дори колега от форума видя колата . Той е сменял вал с М40 каза , че той изобщо неможел да вдигне обороти и че изобщо моите симптоми не са като неговите . Двигателя си е съвсем тих и спокоен при студен старт въпреки тънкото напълно синтетично масло с което карам .
Колега , ако слушаш майсторите ще те разорят . Всички знаят 1 и също и самои това казват : дебитомер , филтри , дистрибуторна капачка , кабели , свещи бензинова помпа , почистване на дюзи , диагностика ( тъй като всеки диагностик отрича софтуера на колегите си , ходих 4-5 пъти по този случай ) регулатор на налягане на горивото, проверка на зацепването на ангренажен ремък ( проверих всички от изброените , не се оправи колата ) .
Истината май е , че се запушват хидравличните повдигачи и нямат време да се изпразнят от надулото ги масло при високи обороти . Клапаните остават отворени , и цилиндъра започва да диша . Смуче и изпуска въздух с качването и слизането си нагоренадоло . Ако отвориш кутията на въздушния филтър ще забележиш че клапата на дебитомера играе напред назад .
Ако вала е износен : 1во ще трака колата като ярмомелка , 2ро няма да можеш изобщо да вдигнеш високи обороти , а не като в случая 4 сек да нямаш тяга . защо ?! За мен това е времето да се изпразнят хидравлкичните повдигачи от маслото и да затворят клапаните които до преди това са седяли отворени и си губил цилиндър .
При колегите се оправя този проблем при смяна на вал , кубилици и повдигачи именно заради това , че сменят повдигачите с нови и изхвърлят запушените стари .
Вчера разисквахме тема за почистване на повдигачи , прегледай я ако искаш . И не се лажи да правиш нещата които аз направих , това ще ти коства време и пари .
Re: не влиза в прекъсвач М40
jakson написа:вал , кубнилици , като сте започнали защо да не смени и целия двигател ??? 100% ще се оправи .
Колега с какво масло караш колата .Проблема то ми е ясен без да ми го описваш повече . има поне 10 теми във форума с твоя пдоблем .
Понякога каточели се пооправя . Напр когато снимах това клипче : http://vbox7.com/play:0597b598 (от 1.08мин до 1.12мин съм на 3 цилиндъра , по звука се усеща , че се тормози двигателя. На 1.13 минута ( препуква и пак съм на 4 цилиндъра. Всеки път това губене на цилиндър е 4 сек. ако беше вал веднага като пуснеш газта ще се оправя) и исках да покажа какво прави колата небеше чак така ясно изразен проблема . Иначе моята кола го прави същото . На 5400 мога да я карам но вдигна ли малко 5500 об/мин и губя 1 цилиндър . Колата започва да издава странен звук , изгубва мощност за 3-4 сек и след това се оправя , разбира се след като съм пуснал газта . Това е някаква болест при М40 . Иначе като настъпя рязко газта на място вдигам 6400 об/мин . Но ако настъпвам по-плавно пак ги вдига но като мина 5500 започва да глъхне . Докато при рязко натискане вдигам 6400 и държа газта нп .. но съвсем леко отпусна ли и веднага губя цилиндър .
Имаше много интосиазирани хора които твърдяха вал , кубилициа ... Ходих в 4-5 сервиза . Те ми викат ти луд ли си ?! Не е това . Дори колега от форума видя колата . Той е сменял вал с М40 каза , че той изобщо неможел да вдигне обороти и че изобщо моите симптоми не са като неговите . Двигателя си е съвсем тих и спокоен при студен старт въпреки тънкото напълно синтетично масло с което карам .
Колега , ако слушаш майсторите ще те разорят . Всички знаят 1 и също и самои това казват : дебитомер , филтри , дистрибуторна капачка , кабели , свещи бензинова помпа , почистване на дюзи , диагностика ( тъй като всеки диагностик отрича софтуера на колегите си , ходих 4-5 пъти по този случай ) регулатор на налягане на горивото, проверка на зацепването на ангренажен ремък ( проверих всички от изброените , не се оправи колата ) .
Истината май е , че се запушват хидравличните повдигачи и нямат време да се изпразнят от надулото ги масло при високи обороти . Клапаните остават отворени , и цилиндъра започва да диша . Смуче и изпуска въздух с качването и слизането си нагоренадоло . Ако отвориш кутията на въздушния филтър ще забележиш че клапата на дебитомера играе напред назад .
Ако вала е износен : 1во ще трака колата като ярмомелка , 2ро няма да можеш изобщо да вдигнеш високи обороти , а не като в случая 4 сек да нямаш тяга . защо ?! За мен това е времето да се изпразнят хидравлкичните повдигачи от маслото и да затворят клапаните които до преди това са седяли отворени и си губил цилиндър .
При колегите се оправя този проблем при смяна на вал , кубилици и повдигачи именно заради това , че сменят повдигачите с нови и изхвърлят запушените стари .
Вчера разисквахме тема за почистване на повдигачи , прегледай я ако искаш . И не се лажи да правиш нещата които аз направих , това ще ти коства време и пари .
точно колега в края на клипа дори ясно се чуна и при мен е същия проблем дай боже парички да ге сменяме тия М40 -ки
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: не влиза в прекъсвач М40
Колега , ако имаш време можеш да свалиш повдигачите давам ти линк към тема с подробно описание : viewtopic.php?t=68092 Давам ти и линк в който ще намериш инфо как да си направиш скоба за зацепване и щифт : viewtopic.php?f=8&t=192627
Хубаво е да го оправиш това нещо , че е опасно . Някой казва : '' ее пък няма да караш в тези обороти и готово '' ДА АМА НЕ ! Представи си , че тръгваш да изпреварваш и останеш на 3 цилиндъра , а отсреща наближава кола . Какво правим ?! Няма и да изпреварваме ли ? На мен ми се случи на 1 сфетофар 1 на зелено стоеше , аз реших , че колата му е узгаснала , тръгнах да го изпреваря обаче глупака реши че се състезавам с него и натисна здраво газта , неможех да се върна обратно , защото се образува колона . Натиснах здраво газта обаче двигателя ми огасна , отсреща идваше кола , тогава пуснах газта леко и се надявах да запали 4тия цилиндър защото неможех да го изпреваря , само стоях до него . Когато запали цилиндъра и станаха 4 , колата се изстреля и ония тапак го издухах .
А за М40ките хич не са лоши , нз защо така са ги набедили . Добре си ускоряват нз на мен ми харесва М40 , още-повече , че М40ките на Е36 са доста подобрена версия в сравнение М40 от Е30 . На Е36 , М40 Има редица подобрения , като напр: по-къси бутала , 1 сегмент повече , удебелени биели и промяната им като цяло , коляновия вал , лагерите , други са и дюзите за впръскване на гориво , кутията на въздушния филтър е по-голяма при е36 .... и още мн други неща които са изпипвани през годините . Така , че според мен М40 е 1 двигател с традиции , изпипан допоследно . Има си и -си като всяко нещо . Но не са чак толкова мн .
Хубаво е да го оправиш това нещо , че е опасно . Някой казва : '' ее пък няма да караш в тези обороти и готово '' ДА АМА НЕ ! Представи си , че тръгваш да изпреварваш и останеш на 3 цилиндъра , а отсреща наближава кола . Какво правим ?! Няма и да изпреварваме ли ? На мен ми се случи на 1 сфетофар 1 на зелено стоеше , аз реших , че колата му е узгаснала , тръгнах да го изпреваря обаче глупака реши че се състезавам с него и натисна здраво газта , неможех да се върна обратно , защото се образува колона . Натиснах здраво газта обаче двигателя ми огасна , отсреща идваше кола , тогава пуснах газта леко и се надявах да запали 4тия цилиндър защото неможех да го изпреваря , само стоях до него . Когато запали цилиндъра и станаха 4 , колата се изстреля и ония тапак го издухах .
А за М40ките хич не са лоши , нз защо така са ги набедили . Добре си ускоряват нз на мен ми харесва М40 , още-повече , че М40ките на Е36 са доста подобрена версия в сравнение М40 от Е30 . На Е36 , М40 Има редица подобрения , като напр: по-къси бутала , 1 сегмент повече , удебелени биели и промяната им като цяло , коляновия вал , лагерите , други са и дюзите за впръскване на гориво , кутията на въздушния филтър е по-голяма при е36 .... и още мн други неща които са изпипвани през годините . Така , че според мен М40 е 1 двигател с традиции , изпипан допоследно . Има си и -си като всяко нещо . Но не са чак толкова мн .
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: не влиза в прекъсвач М40
абе какви са тез басни, че повдигачите затварят клапаните... във втора тема чета нелепици, та ми е интересно
ако може със схемичка, като на лекоумен да обясните... благодаря

ако може със схемичка, като на лекоумен да обясните... благодаря

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: не влиза в прекъсвач М40
jakson написа:...Истината май е , че се запушват хидравличните повдигачи и нямат време да се изпразнят от надулото ги масло при високи обороти . Клапаните остават отворени , и цилиндъра започва да диша . Смуче и изпуска въздух с качването и слизането си нагоренадоло...
А не ти ли е хрумвало че може да са ти разбити водачите на клапаните и на високи обороти да не успяват да уплътнят в леглата?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани