Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Според мен ще стане хубава тема - да се поразровим малко в историята на нашите старци и да видим кои са най-редките и уникални версии на нашите автомобили. И понеже аз съм запознат най-вече с 2 и 2-ките ще започна с тях, очаквам и ваше включване!
Така, ще започна с по-редките, но все още намиращи се екземпляри. А именно 2002 tii, turbo версията... макар и произведени едва 1672 коли все още по сайтовете за продажби на коли има избор от тях. Произвеждани са само в Бяло и Сиво металик. Но имало и по една единствена бройка с цветовете Taiga (ярко зелено металик) и Inka (ярко оранжево)!
Чувал съм, че преди доста години е имало и Турбо в София, (но може би ако съдя по волана от 2002 турбо, с който се сдобих скоро и някои други турбо части, за които знам, че са в БГ май е разчастено
)
LUX версията (произвеждана само през Април '74-та)
После се нареждат 2002 Кабрио и Тарга, по около 200 бройки от тях са произведени ако не се лъжа.
После би трябвало да се наредят Алпините. Вече нещата стават доста неоткриваеми. До скоро в Шумен имаше един изоставен представител, но уви - съвсем скоро и той се изнесе от нашата държава, надявам се за добро.
Идва ред на една наистина рядка и интересна версия на модела - 2002 tii Diana.
Пилотът на БМВ през онези години Hubert Hahne станал дилър на марката в Дюселдорф.
През '70-та - '71-ва година купил на жена си - актрисата Dianna Korner, като сватбен подарък. Но определено това била една различна 2002-ка. Така Hubert Hahne решил да направи луксозна версия на 2002 tii с позволението на BMW.
САМО 12 коли. С вин-ве от 1 690 201 до 1 690 212.
Колите били ТОТАЛНО различни - всички в различни цветове (както екстериора, така и интериора) и никой от тези цветофе не се предлагал за стандартните 2002-ки.
Другите екстри били - Заводски ел. шибидах (изключително рядка екстра за стандартните 2002-ки), Кожен салон Рекаро, отопление на задния прозорец, велурен мокет и стелки, кожен лост за ръчната спирачка и топка за скорости, хромирана предна решетка с четири фара и още сума екстри, за които не се сещам в момента.
Цената била 22,500 марки, два пъти повече от нормалното tii, а конверсията на модела била извършена от Баур.
И все пак най-уникалната Диана била на самия Hubert Hahne, като тя била с М30Б25, ако не се лъжа.
Ето малко снимки.







Ето и един интересен прототип на Paul Wegweiser. За съжаление не знам нищо повече, освен, че Кабриото още съществува и е собственост на някакъв немски ентусиаст:




Това е от мен. Ще се радвам и вие да допълните темата с информация за другите модели!

Така, ще започна с по-редките, но все още намиращи се екземпляри. А именно 2002 tii, turbo версията... макар и произведени едва 1672 коли все още по сайтовете за продажби на коли има избор от тях. Произвеждани са само в Бяло и Сиво металик. Но имало и по една единствена бройка с цветовете Taiga (ярко зелено металик) и Inka (ярко оранжево)!
Чувал съм, че преди доста години е имало и Турбо в София, (но може би ако съдя по волана от 2002 турбо, с който се сдобих скоро и някои други турбо части, за които знам, че са в БГ май е разчастено

LUX версията (произвеждана само през Април '74-та)
После се нареждат 2002 Кабрио и Тарга, по около 200 бройки от тях са произведени ако не се лъжа.
После би трябвало да се наредят Алпините. Вече нещата стават доста неоткриваеми. До скоро в Шумен имаше един изоставен представител, но уви - съвсем скоро и той се изнесе от нашата държава, надявам се за добро.

Идва ред на една наистина рядка и интересна версия на модела - 2002 tii Diana.
Пилотът на БМВ през онези години Hubert Hahne станал дилър на марката в Дюселдорф.
През '70-та - '71-ва година купил на жена си - актрисата Dianna Korner, като сватбен подарък. Но определено това била една различна 2002-ка. Така Hubert Hahne решил да направи луксозна версия на 2002 tii с позволението на BMW.
САМО 12 коли. С вин-ве от 1 690 201 до 1 690 212.
Колите били ТОТАЛНО различни - всички в различни цветове (както екстериора, така и интериора) и никой от тези цветофе не се предлагал за стандартните 2002-ки.
Другите екстри били - Заводски ел. шибидах (изключително рядка екстра за стандартните 2002-ки), Кожен салон Рекаро, отопление на задния прозорец, велурен мокет и стелки, кожен лост за ръчната спирачка и топка за скорости, хромирана предна решетка с четири фара и още сума екстри, за които не се сещам в момента.
Цената била 22,500 марки, два пъти повече от нормалното tii, а конверсията на модела била извършена от Баур.
И все пак най-уникалната Диана била на самия Hubert Hahne, като тя била с М30Б25, ако не се лъжа.

Ето малко снимки.








Ето и един интересен прототип на Paul Wegweiser. За съжаление не знам нищо повече, освен, че Кабриото още съществува и е собственост на някакъв немски ентусиаст:




Това е от мен. Ще се радвам и вие да допълните темата с информация за другите модели!

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
защо мисля че турбото ги има и черен цвят, или бъркам и кабриолетите на Баур ли са били, а иначе ще следя темата с интерес 

only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Възможно е както в цветовете Тайга и Инка, да е имало и една черна бройка и да съм пропуснал, но пак не съм сигурен. И аз съм виждал снимка на една черна, но по-скоро е пребоядисана после черна. 
А за кабриотата има отделно кабрио и Баур. Кабриото си е на БМВ.
Сега се сетих, че има и 2002 на ток.
Една единствена бройка. Но няма ли М10-ка в коша аз не го признавам! 

А за кабриотата има отделно кабрио и Баур. Кабриото си е на БМВ.

Сега се сетих, че има и 2002 на ток.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Не искам да те поправям, но мисля, че електрото не е била само една и са правени по конкретен повод, а по-точно олимпиадата в Мюнхен, като са били предназначени да се ползват в олимпийското селище. А за черния цвят бях чел преди време но не помня къде, че той е бил сериен също.Върл почитател съм на ретро автомобилите /не само на нашата марка/ и ще се радвам ако се получи по-обширна дискусия и чета с удоволствие всичко написано от теб колега
. Чакам продължение.

only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Без малко да забравя - относно М10 съм съгласен с теб на 200 процента и с риска да бъда оплют от колеги от форума, за мен това е най-добрия мотор на BMW, /сравнено с всички електронно и ламбдасондно удушени съвремени мотори/ особенно М10В20, какъвто похарах немалко навремето само че в Е21.
only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Разбира се, ако нещо съм пропуснал или съм в грешка е хубаво да се поправяме.
Дори да претендирам, че съм запознат с модела винаги се научават нови неща.
Иначе за електро-то, така бях чел в 2002 форума някъде, явно са в грешка.
А за мотора - М10 наистина е много хубав мотор. Самия факт, че ранните модели, в който се е монтирал са извадили марката от кризата мисля, че говори достатъчно за него, и да не продължавам с блестящите резултати в моторните спортове през онези години.
Дано стане интересна темата, въпреки, че засега само двмата си пишем.


А за мотора - М10 наистина е много хубав мотор. Самия факт, че ранните модели, в който се е монтирал са извадили марката от кризата мисля, че говори достатъчно за него, и да не продължавам с блестящите резултати в моторните спортове през онези години.

Дано стане интересна темата, въпреки, че засега само двмата си пишем.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Ами ще си пишем двамата
, а за електроавтомобилите го бях чел някъде много отдавна, имаше и снимков материал, но не помня вече къде, дори май беше преди ерата на интернет, защото много отдавна се интересувам и от БМВ и от ретроавтомобили, въпреки, че в момента ако конкретизираме върху 2002-ката , то тя се явява йънгтаймер по скоро. Между другото всека година, когато се провежда рали Монте Карло Хистори, се изкарват страхотни БМВ-та, но нещо последните година две снимковия материал е слаб, а предни години пускаха и нелошо видео.http://www.acm.mc/rmch/rmch_main.php?lng=en

only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Ето и едни интересни блогове (с доста линкове вътре). Има разни интересни и редки части на Алпина, Шницер, като примерно изключително рядката и скъпа глава за М10 с 16 клапана (на няколко места чета за цифри около 10 к долара за глава, АКО си късметлия да срещнеш някъде такава), сканирани каталози с авточасти и много други:
http://schnitzertwincam16valve.blogspot.com/
http://bmwalpina2002.blogspot.com/
http://historicracingbmw.blogspot.com/ - отстрани в колонката са всичките линкове, към всички страници.
http://schnitzertwincam16valve.blogspot.com/
http://bmwalpina2002.blogspot.com/
http://historicracingbmw.blogspot.com/ - отстрани в колонката са всичките линкове, към всички страници.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Поздрави за страхотната тема
За електричките съм чел , че за Олимпиадата в Мюнхен са използвани 2 1600-2 в цвят Инка. Въпреки това е имало още (неизвестно колко бройки) за тестове.
Ето от тук съм го прочел : http://www.bmw2002.co.uk/History/index.html

Ето от тук съм го прочел : http://www.bmw2002.co.uk/History/index.html
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Алпина, /ще ме извиниш, но не ти знам името колега/, кажи нещо за тази лукс версия, че ми стана интересно, не знаех че има и такава, и каква Алпина имаш предвид която е била в Шумен, бившата на Илия Бонев ли имаш предвид защото тя беше в трагично състояние. За 16 клапановата глава - това не е ли главата която се използва по-късно при S14 моторите 

only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Няма проблем, Димитър се казвам.
Алпината беше на Илия Бонев, да. Наистина беше в трагично състояние и на последното състезание хвърлила кости, не знам причината. Знам само, че Илия Бонев и механиците му събрали мотора в ноща преди състезанието за няколко часа, отгоре-отгоре и после към края на състезанието изтропал.
Иначе тази 16-клапановата глава е на Шницер и е различна от С14-ковата. Чувал съм, че и от С14 става, но с много преправяния, а и някоя маслена магистрала не съвпада, което усложнява доста нещата.
А лукс версията включва:
1. Орехово дърво на вратите от вътрешната страна;
2. Пепелник от орехово дърво;
3. Скоростен лост от орехово дърво;
4. Велурени седалки(същият материал като при 3.0CS;
5. Джоб за карта на вратите;
6. Триточкови колани;
7. Заключваща капачка на резервоара;
8. Подгряване против изпотяване на задното стъкло
9. Интервални стъклочистачки (със степени)
10. Облегалка за ръката на шофьора
11. Тапициран багажник
12. Огледало за обратно виждане- Ден/Нощ
Това е извадка от темата ми за 2002:
viewtopic.php?f=29&t=32213


Алпината беше на Илия Бонев, да. Наистина беше в трагично състояние и на последното състезание хвърлила кости, не знам причината. Знам само, че Илия Бонев и механиците му събрали мотора в ноща преди състезанието за няколко часа, отгоре-отгоре и после към края на състезанието изтропал.
Иначе тази 16-клапановата глава е на Шницер и е различна от С14-ковата. Чувал съм, че и от С14 става, но с много преправяния, а и някоя маслена магистрала не съвпада, което усложнява доста нещата.
А лукс версията включва:
1. Орехово дърво на вратите от вътрешната страна;
2. Пепелник от орехово дърво;
3. Скоростен лост от орехово дърво;
4. Велурени седалки(същият материал като при 3.0CS;
5. Джоб за карта на вратите;
6. Триточкови колани;
7. Заключваща капачка на резервоара;
8. Подгряване против изпотяване на задното стъкло
9. Интервални стъклочистачки (със степени)
10. Облегалка за ръката на шофьора
11. Тапициран багажник
12. Огледало за обратно виждане- Ден/Нощ
Това е извадка от темата ми за 2002:
viewtopic.php?f=29&t=32213

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Благодаря Митак
, аз съм Николай. Очаквам и продължение по темата ти за реставрацията на 2002-ката и ако нямаш нищо против ако идвам към София искам да я видя тази кола.

only rear wheel drive
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
Няма проблем!
Това ми е телефона - 0888 64 05 46, звънкай, когато пожелаеш. С удоволствие ще ти я покажа, въпреки, че още не го докарва много на вид.




'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
за мен и творческия процес е интересен, а и ще имаме доста теми за разговор струва ми се 

only rear wheel drive
Re: Най-редките екземпляри от Shark сектора!
michev написа:Алпина, /ще ме извиниш, но не ти знам името колега/, кажи нещо за тази лукс версия, че ми стана интересно, не знаех че има и такава, и каква Алпина имаш предвид която е била в Шумен, бившата на Илия Бонев ли имаш предвид защото тя беше в трагично състояние. За 16 клапановата глава - това не е ли главата която се използва по-късно при S14 моторите
Само малка поправка да направя на 2 от колите на Илия Бонев са още тук в Шумен само че са в ужасно състояние едната 2002 е прибрана в гараж а другата е буквално на улицата и като знам в ръцете на какъв палачор са в момента

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани