Историята на BMW 7-ма серия!
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Историята на BMW 7-ма серия!
Предшествениците:
Преди появата на първият модел носещ името
Седма серия на бял свят излизат 3-модела на
BMW от най-горния клас.Това са 501,502 и E3.
501
Моделът 501 е първата кола произведена от BMW
след втората световна война.Tя е и първата го-
ляма,скъпа и луксозна кола правена някога от BMW.
Нейното производство започва през 1951 г-тогава
за първи път е видяна в авто салона във Франкфурд.
Варианти-те са 3-седан,купе и кабриолет.За жалос
излишния лукс и високата цена от 15,150 DM(в цената
е включена допълнителната екстра-радио)през 50-те
години не се приемали много от европейците и в резолтат на
това този модел нямал голям успех.Интересното при
този модел е начина на отваряне на вратите,който
можете да видите на снимките.През 1961 година спрели
да произвеждат този чудесен автомобил.Модела 501 бил
първия представител от серията 500.Тази серия е от
50-те години и е характерна със своя дизайн,който
наподобява фигури от бароковия период.
Този невероятен дизайн е дело на Peter Schimanowski.
Именно заради това колите от тази серия носили прякора
"Барокови ангели".Първите три години модела се продавал
с този двигател:
--------------------------
6-цилиндара-редови
2-литра
65 кс. при 4400 об.мин
138 км/ч
0-100=>27 сек.
Среден разход=>12.5
Тегло=>1285 кг.
--------------------------
Този вариант се предлагал само с версия седан и от него
били произведени 2,125 бройки.След тези три години,този
двигател бил спрян от производство и на хоризонта през
1954г.се появили 2-нови защото от BMW им се сторил слаб:
1.501A-който вече имал 72 коня и се предлагал за седан,
купе и кабриолет(2 или 4 врати).От седана били произведени
общо 3,327 бройки.
2.501 V8,който вече имал 8-цилиндара и бил с 50% по-мощен от
първия двигател.
----------------------------------------------------------
8-цилиндара-V-образен
2.6 литра
95 кс. при 4800 об.мин
160 км/ч
0-100=>17.5 сек.
Тегло=>1345 кг.
----------------------------------------------------------
Втория двигател се предлагал само за седана,и от него били
направени общо 5,914 бройки.-Предните спирачки били дискови!
Размери:
Дължина 4800 mm
Височина 1803 mm
Широчина 1549 mm
------------------------
***********************************************************************
502
Втовия предшественник е BMW 502.Разликата между 501 и 502
била под капака и в екстрите.Разлики в дизайна нямало.
Колата била пусната в производство през 1954г.в женевския моторен салон.
Този модел бил по-скъп от 501-17,800 DM.Всички двигатели били осем
цилиндрови.Нещо повече-това били първите в света V8 двигатели изцяло от аломинии.
Трансмисията е била рабиложена почти под предната седалка,като потози
начин тежеста се разпределя по-добре и има повече място за краката.
Модела се произвеждал до 1964 г.Най мощния двигател бил 3200S,предлагал се
само за седана и от него били произведени 1,328 бройки.Колата имала предни
дискови спирачки.
-----------------
3200 S
8-цилиндара V-образен
3,2 литра
160 кс@5600 об.мин.
Top Speed:190 km/h
0-100 km/h--12сек!
-----------------
Модела BMW 502 3200S бил най-бързия салон в света по негово време!
Модела имал и състезателна версия:
Колата имала дори дълга база в която се събирали 6-възрастни!
*************************************************************************
E3
Третия(последен)предшественик на седма серия се казва E3.
Той бил по-известен в Америка.Носел прякора Bavaria.BMW
E3 е най-столния и популярен седан правен някога от BMW!
Неговите двигатели са най-добрите 6-цилиндрови редови в
света!При това колата се продавала на цена под 5 000$.Това
била любимата кола на Kennedy Jersey.Неговият автомобил
е продаден на търг през 11 декември 2000г. за 57 100$.
Е3 се продавала само в Америка.
Най-мощния двигател за този модел бил 3.3 Li:
3.3Li
6-цилиндара редови
3120 cc
компресия: 9.0:1
197 bhp@5500 rpm
290 Nm@4250 rpm
Резервоар 78 литра
тегло 1515 kg
Top Speed 208 km/h
0-100 kmh 8.5сек.
Всички произведени Е3-та били 222,690,като от най-мощната версия-3,022.
Колата има невероятна сигурност и дори да се одарите в дърво с нея
при скорост от 105 км/ч ще останете почти невредими.в това може да се
обедите от това клипче.
----------------------------------------------
Снимки
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
=========================================
През май 1977 година се появила на бял свят първото луксозно BMW,Носещи името Седма серия
Модела носел индекса Е23. В началото на своето производство се предлагали 3-двигателя.Това били->
728:
6-цилиндара(М30)
170 конски сили,при 5800 об/мин.
238 Nm,при 4000 об/мин.
196 км/ч максимална скорост.
730:
6-цилиндара(М30)
184 конски сили,при 5800 об/мин.
260 Nm,при 3500 об/мин.
205 км/ч максимална скорост.
733i:
6-цилиндара(М30)
197 конски сили,при 5500 об/мин.
205 км/ч максимална скорост.
Тегло:1660кг.
Резервоар:85 литра и 8 литра резерва.
И трите модела са имали "check control".През 1979 били направени следните промени:
728->728i
170 конски сили,при 5800 об/мин->184 конски сили,при 5800 об/мин.
238 Nm,при 4000 об/мин->240 Nm,при 4200 об/мин.
196 км/ч максимална скорост->198 км/ч максимална скорост.
730->732i
184 конски сили,при 5800 об/мин->197 конски сили,при 5500 об/мин.
260 Nm,при 3500 об/мин->285 Nm,при 4300 об/мин.
733i->735i
197 конски сили,при 5500 об/мин->218 конски сили,при 5200 об/мин
205 км/ч максимална скорост->218 км/ч максимална скорост.
Тегло:1660кг->Тегло:1520кг.
Резервоар:85 литра и 8 литра резерва->Резервоар:100 литра
745i turbo
6-цилиндара(М102)
252 конски сили,при 5200 об/мин.
225 км/ч максимална скорост.
380 Nm,при 2800 об/мин.
Резервоар:100 литра и 8 литра резерва.
Тегло:1590 кг.
Освен промените в моторите били променени следните неща:
-3-скоростния автоматик,бил заменен с 4-скоростен.
-Всички модели се предлагали стандартно със:
=-----"service indicator"
=-----ABS
--Всички модели молучили малък фейс лифт.
През 1983 година,били направени следните промени по мотора->745i turbo
6-цилиндара(М102)->6-цилиндара(М106)
252 конски сили,при 5200 об/мин->252 конски сили,при 4900 об/мин.
225 км/ч максимална скорост->227 км/ч максимална скорост.
380 Nm,при 2800 об/мин->380 Nm,при 2200 об/мин.
Тегло:1590 кг->Тегло:1650 кг.
E23 Fan Page:
http://www.bmwe23.de/
http://www.7-forum.com/modelle/e23/index.php
http://www.bmw-e23-club.de/
**********************************************************
**********************************************************
**********************************************************
=============================================
През 1986 година бил спрян от производство модела Е23,и започнало производството на новата Седма серия.Тя била с фабричен индекс Е32
В началото на своето производство,модела се предлагал с два двигателя===>(*=>автоматик)
730i:
R6 3.0(M30)
184 конски сили,при 5800 об/мин.
260 Nm,при 4000 об/мин.
222 км/ч максимална скорост.
0-100==>9,3сек(10,6*)
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,6(7,9*)
Тегло:1600 кг.
735i:
R6 3.5(M30)
211 конски сили,при 5700 об/мин.
305 Nm,при 4000 об/мин.
230 км/ч максимална скорост.
0-100==>8,3сек(9,1*)
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,7(8,1*)
Тегло:1600 кг.
На следващата година 1987 се появява нов двигател.
750i:
V12 5.0(M70)
300 конски сили,при 5200 об/мин.
450 Nm,при 4100 об/мин.
250 км/ч максимална скорост.(Електронно ограничена)
0-100==>7,4*
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->8,8*
Тегло:1830 кг.
Модела 750i е първият 12-цилиндров на BMW.През същата тази 1987 година за първи път се появява и модел на BMW със дълга база.Тя се различава от стандартните модели с по-дългото си междуосие а с това и по-голямото пространство в купето.Дълга база получават моделите 735i и 750i.Тя се обозначава с бъквата "L"на края.През 1992 година се появяват два нови двигателя.Единият е нов,а другия заменя стария 735i.
735i->740i
R6 3.5(M30)->V8 4.0(M60)
211 конски сили->286 конски сили.
305 Nm->400Nm
230 км/ч->240 км/ч(Електронно ограничена)
0-100==>8,3сек(9,1*)->7,4*
Бензин=>А95->A98
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,7(8,1*)->8,2*
Тегло:1600 кг->1790 кг.
730i:
V8 3.0(M60)
218 конски сили,при 5800 об/мин.
296 Nm,при 4500 об/мин.
233 км/ч максимална скорост.
0-100==>8,5сек(9,3*)
Бензин=>А98
Разход на гориво при 90 км/ч-->8,3(7,7*)
Тегло:1730 кг.
Информация от Тест-драйв за най-малкия двигател 730i:
Максимална скорост-219 km/h
0-60 km/h 5,6 сек. шум при: 50 km/h====60 dB
0-80 km/h 7,9 сек. шум при: 100 km/h===65 dB
0-100 km/h 11,2 сек. шум при: 130 km/h===68 dB
0-120 km/h 15,0 сек. шум при: 180 km/h===76 dB
0-140 km/h 20,9 сек.
0-160 km/h 28,2 сек.
0-180 km/h 39,0 сек.
400 метра 18,8 Sek.
1 km->32,0 сек.
разход при:90 km/h=====7,4 l / 100 km
разход при:120 km/h====9,3 l / 100 km
E32 Fun Page:
http://www.7-forum.com/modelle/e32
http://bmwe32.student.utwente.nl/
http://home.online.no/~st-arhol/e32.htm
****************************************************
****************************************************
****************************************************
========================================
Модела Е32 бил спрян от производство през 1994 година.През 1979 година започнало производството на тогавашната S-класа тя била много продавана и за това се произвеждала до 1991(12 години).И можело да се продава и още,но когато BMW пуснали модела Е32 разбили конкуренцията от всяка една гледна точа.След като модела Е32 е спрян от производство през 1994 година,започва продажбата на новата седма серия с фабричен индекс Е38.
В началото са се предлагали два двигателя.Това са били===>
730i:
V8 3.0 M60
218 кс.
235 км/ч.
740i:
V8 4.0 M60
286 кс.
250 км/ч.(Електронно ограничена)
Осем месеца по-късно се появява и модела===>
750i:
V12/2 5.0 M73
326 кс при 5000 об/мин.
250 км/ч.(Електронно ограничена)
490Nm при 3900 об/мин.
0-50 km/h===>2,8 Sek
0-80 km/h ===>4,9 Sek
0-100 km/h===>6,8 Sek
0-120 km/h====>9,1 Sek
1 км===>26,7 Sek
Разход при 90 км/ч===>10,1
Вредни емисии===>327 г/км
Тегло->2180 кг.
Този модел(750i)се предлага и с дълга база.През 1996г. стават следните неща:
728i:
R6/4 2.8 М52
193 кс.
227 км/ч
730i->735i
V8 3.0 M60->V8 3.5 M62
218 кс.->235 кс.
235 км/ч.->244 км/ч
740i->740i
V8 4.0 M60->V8 4.0 M62
Моделите=>728i---735i----и----740i имат дълга база.През 1997 година се появява първият дизелов двигател на седмица->
725tds:
R6 2.5 M51
143 кс.
205 км/ч.
През 1998 г. сепоявява и двигателя=>
730d:
R6 3.0 M57
184 кс.
220 км/ч.
През 1999 година стават две неща.Първо се появява нов двигател=>
740d:
V8 4.0
245 кс.
Второто е феис лифта,който се състой в следното:
Преди:
След:
***********************************
Преди:
След:
***********************************
Стария интериор:
А това е новият интериор:
Снимки:
Е38 Fan Page:
http://www.e38.org
http://www.bmwworld.com/models/e38.htm
http://www.7-forum.com/modelle/e38/
http://www.unixnerd.demon.co.uk/e38.html
http://www.bmworg.ru/models/e38.php
************************************************
************************************************
************************************************
=====================================
Модела е спрян от производство през 2001 година.Тогава се появява новият модел(който все още се произвежда)-Е65,а дългата база-Е66.
В началото се предлагал с два двигателя->
735i:
V8 3.5
272 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
745i:
V8 4.5
333 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
При този модел за първи път се появява системата iDrive при седма серия.Появяват се и нови системи.Нейния дизайн е съвършенно нов и в него не можем да открием нищо от предшествениците.През 2002 г. се появяват два нови дизелови двигателя->
730d:
6 3.0
218 кс.
238 км/ч.
740d:
V8 4.0
258 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
През 2003 също се появяват два нови дизелови двигателя->
730i:
6 3.0
231 кс.
242 км/ч
760i:
V12 6.0 N73
438 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
През 2005 се прави фейс лифт (Интериора не се променя) и са сменени всички двигатели без 12-цилиндровия.
Тове е фейс лифт-а:
А това промените под капака:
730i::::>>>
231>>>258 кс.
242>>>238 км/ч
735i---->740i
272->306 кс.
745i--->750i
333>>>367 кс.
През 2005 се появява и нов дизелов двигател:
745d:
V8 330 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
Интериор
Това беше историята на седма серия.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<BMW>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<Bayerische<<<Motoren>>>Werke>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<FOREVER>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Преди появата на първият модел носещ името
Седма серия на бял свят излизат 3-модела на
BMW от най-горния клас.Това са 501,502 и E3.
501
Моделът 501 е първата кола произведена от BMW
след втората световна война.Tя е и първата го-
ляма,скъпа и луксозна кола правена някога от BMW.
Нейното производство започва през 1951 г-тогава
за първи път е видяна в авто салона във Франкфурд.
Варианти-те са 3-седан,купе и кабриолет.За жалос
излишния лукс и високата цена от 15,150 DM(в цената
е включена допълнителната екстра-радио)през 50-те
години не се приемали много от европейците и в резолтат на
това този модел нямал голям успех.Интересното при
този модел е начина на отваряне на вратите,който
можете да видите на снимките.През 1961 година спрели
да произвеждат този чудесен автомобил.Модела 501 бил
първия представител от серията 500.Тази серия е от
50-те години и е характерна със своя дизайн,който
наподобява фигури от бароковия период.
Този невероятен дизайн е дело на Peter Schimanowski.
Именно заради това колите от тази серия носили прякора
"Барокови ангели".Първите три години модела се продавал
с този двигател:
--------------------------
6-цилиндара-редови
2-литра
65 кс. при 4400 об.мин
138 км/ч
0-100=>27 сек.
Среден разход=>12.5
Тегло=>1285 кг.
--------------------------
Този вариант се предлагал само с версия седан и от него
били произведени 2,125 бройки.След тези три години,този
двигател бил спрян от производство и на хоризонта през
1954г.се появили 2-нови защото от BMW им се сторил слаб:
1.501A-който вече имал 72 коня и се предлагал за седан,
купе и кабриолет(2 или 4 врати).От седана били произведени
общо 3,327 бройки.
2.501 V8,който вече имал 8-цилиндара и бил с 50% по-мощен от
първия двигател.
----------------------------------------------------------
8-цилиндара-V-образен
2.6 литра
95 кс. при 4800 об.мин
160 км/ч
0-100=>17.5 сек.
Тегло=>1345 кг.
----------------------------------------------------------
Втория двигател се предлагал само за седана,и от него били
направени общо 5,914 бройки.-Предните спирачки били дискови!
Размери:
Дължина 4800 mm
Височина 1803 mm
Широчина 1549 mm
------------------------





***********************************************************************
502
Втовия предшественник е BMW 502.Разликата между 501 и 502
била под капака и в екстрите.Разлики в дизайна нямало.
Колата била пусната в производство през 1954г.в женевския моторен салон.
Този модел бил по-скъп от 501-17,800 DM.Всички двигатели били осем
цилиндрови.Нещо повече-това били първите в света V8 двигатели изцяло от аломинии.
Трансмисията е била рабиложена почти под предната седалка,като потози
начин тежеста се разпределя по-добре и има повече място за краката.
Модела се произвеждал до 1964 г.Най мощния двигател бил 3200S,предлагал се
само за седана и от него били произведени 1,328 бройки.Колата имала предни
дискови спирачки.
-----------------
3200 S
8-цилиндара V-образен
3,2 литра
160 кс@5600 об.мин.
Top Speed:190 km/h
0-100 km/h--12сек!
-----------------
Модела BMW 502 3200S бил най-бързия салон в света по негово време!
Модела имал и състезателна версия:

Колата имала дори дълга база в която се събирали 6-възрастни!
*************************************************************************
E3
Третия(последен)предшественик на седма серия се казва E3.
Той бил по-известен в Америка.Носел прякора Bavaria.BMW
E3 е най-столния и популярен седан правен някога от BMW!
Неговите двигатели са най-добрите 6-цилиндрови редови в
света!При това колата се продавала на цена под 5 000$.Това
била любимата кола на Kennedy Jersey.Неговият автомобил
е продаден на търг през 11 декември 2000г. за 57 100$.
Е3 се продавала само в Америка.
Най-мощния двигател за този модел бил 3.3 Li:
3.3Li
6-цилиндара редови
3120 cc
компресия: 9.0:1
197 bhp@5500 rpm
290 Nm@4250 rpm
Резервоар 78 литра
тегло 1515 kg
Top Speed 208 km/h
0-100 kmh 8.5сек.
Всички произведени Е3-та били 222,690,като от най-мощната версия-3,022.
Колата има невероятна сигурност и дори да се одарите в дърво с нея
при скорост от 105 км/ч ще останете почти невредими.в това може да се
обедите от това клипче.
----------------------------------------------
Снимки
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
=========================================
През май 1977 година се появила на бял свят първото луксозно BMW,Носещи името Седма серия
Модела носел индекса Е23. В началото на своето производство се предлагали 3-двигателя.Това били->
728:
6-цилиндара(М30)
170 конски сили,при 5800 об/мин.
238 Nm,при 4000 об/мин.
196 км/ч максимална скорост.
730:
6-цилиндара(М30)
184 конски сили,при 5800 об/мин.
260 Nm,при 3500 об/мин.
205 км/ч максимална скорост.
733i:
6-цилиндара(М30)
197 конски сили,при 5500 об/мин.
205 км/ч максимална скорост.
Тегло:1660кг.
Резервоар:85 литра и 8 литра резерва.
И трите модела са имали "check control".През 1979 били направени следните промени:
728->728i
170 конски сили,при 5800 об/мин->184 конски сили,при 5800 об/мин.
238 Nm,при 4000 об/мин->240 Nm,при 4200 об/мин.
196 км/ч максимална скорост->198 км/ч максимална скорост.
730->732i
184 конски сили,при 5800 об/мин->197 конски сили,при 5500 об/мин.
260 Nm,при 3500 об/мин->285 Nm,при 4300 об/мин.
733i->735i
197 конски сили,при 5500 об/мин->218 конски сили,при 5200 об/мин
205 км/ч максимална скорост->218 км/ч максимална скорост.
Тегло:1660кг->Тегло:1520кг.
Резервоар:85 литра и 8 литра резерва->Резервоар:100 литра
745i turbo
6-цилиндара(М102)
252 конски сили,при 5200 об/мин.
225 км/ч максимална скорост.
380 Nm,при 2800 об/мин.
Резервоар:100 литра и 8 литра резерва.
Тегло:1590 кг.
Освен промените в моторите били променени следните неща:
-3-скоростния автоматик,бил заменен с 4-скоростен.
-Всички модели се предлагали стандартно със:
=-----"service indicator"
=-----ABS
--Всички модели молучили малък фейс лифт.
През 1983 година,били направени следните промени по мотора->745i turbo
6-цилиндара(М102)->6-цилиндара(М106)
252 конски сили,при 5200 об/мин->252 конски сили,при 4900 об/мин.
225 км/ч максимална скорост->227 км/ч максимална скорост.
380 Nm,при 2800 об/мин->380 Nm,при 2200 об/мин.
Тегло:1590 кг->Тегло:1650 кг.








E23 Fan Page:
http://www.bmwe23.de/
http://www.7-forum.com/modelle/e23/index.php
http://www.bmw-e23-club.de/
**********************************************************
**********************************************************
**********************************************************
=============================================
През 1986 година бил спрян от производство модела Е23,и започнало производството на новата Седма серия.Тя била с фабричен индекс Е32
В началото на своето производство,модела се предлагал с два двигателя===>(*=>автоматик)
730i:
R6 3.0(M30)
184 конски сили,при 5800 об/мин.
260 Nm,при 4000 об/мин.
222 км/ч максимална скорост.
0-100==>9,3сек(10,6*)
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,6(7,9*)
Тегло:1600 кг.
735i:
R6 3.5(M30)
211 конски сили,при 5700 об/мин.
305 Nm,при 4000 об/мин.
230 км/ч максимална скорост.
0-100==>8,3сек(9,1*)
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,7(8,1*)
Тегло:1600 кг.
На следващата година 1987 се появява нов двигател.
750i:
V12 5.0(M70)
300 конски сили,при 5200 об/мин.
450 Nm,при 4100 об/мин.
250 км/ч максимална скорост.(Електронно ограничена)
0-100==>7,4*
Бензин=>А95
Разход на гориво при 90 км/ч-->8,8*
Тегло:1830 кг.
Модела 750i е първият 12-цилиндров на BMW.През същата тази 1987 година за първи път се появява и модел на BMW със дълга база.Тя се различава от стандартните модели с по-дългото си междуосие а с това и по-голямото пространство в купето.Дълга база получават моделите 735i и 750i.Тя се обозначава с бъквата "L"на края.През 1992 година се появяват два нови двигателя.Единият е нов,а другия заменя стария 735i.
735i->740i
R6 3.5(M30)->V8 4.0(M60)
211 конски сили->286 конски сили.
305 Nm->400Nm
230 км/ч->240 км/ч(Електронно ограничена)
0-100==>8,3сек(9,1*)->7,4*
Бензин=>А95->A98
Разход на гориво при 90 км/ч-->7,7(8,1*)->8,2*
Тегло:1600 кг->1790 кг.
730i:
V8 3.0(M60)
218 конски сили,при 5800 об/мин.
296 Nm,при 4500 об/мин.
233 км/ч максимална скорост.
0-100==>8,5сек(9,3*)
Бензин=>А98
Разход на гориво при 90 км/ч-->8,3(7,7*)
Тегло:1730 кг.
Информация от Тест-драйв за най-малкия двигател 730i:
Максимална скорост-219 km/h
0-60 km/h 5,6 сек. шум при: 50 km/h====60 dB
0-80 km/h 7,9 сек. шум при: 100 km/h===65 dB
0-100 km/h 11,2 сек. шум при: 130 km/h===68 dB
0-120 km/h 15,0 сек. шум при: 180 km/h===76 dB
0-140 km/h 20,9 сек.
0-160 km/h 28,2 сек.
0-180 km/h 39,0 сек.
400 метра 18,8 Sek.
1 km->32,0 сек.
разход при:90 km/h=====7,4 l / 100 km
разход при:120 km/h====9,3 l / 100 km
E32 Fun Page:
http://www.7-forum.com/modelle/e32
http://bmwe32.student.utwente.nl/
http://home.online.no/~st-arhol/e32.htm







****************************************************
****************************************************
****************************************************
========================================
Модела Е32 бил спрян от производство през 1994 година.През 1979 година започнало производството на тогавашната S-класа тя била много продавана и за това се произвеждала до 1991(12 години).И можело да се продава и още,но когато BMW пуснали модела Е32 разбили конкуренцията от всяка една гледна точа.След като модела Е32 е спрян от производство през 1994 година,започва продажбата на новата седма серия с фабричен индекс Е38.
В началото са се предлагали два двигателя.Това са били===>
730i:
V8 3.0 M60
218 кс.
235 км/ч.
740i:
V8 4.0 M60
286 кс.
250 км/ч.(Електронно ограничена)
Осем месеца по-късно се появява и модела===>
750i:
V12/2 5.0 M73
326 кс при 5000 об/мин.
250 км/ч.(Електронно ограничена)
490Nm при 3900 об/мин.
0-50 km/h===>2,8 Sek
0-80 km/h ===>4,9 Sek
0-100 km/h===>6,8 Sek
0-120 km/h====>9,1 Sek
1 км===>26,7 Sek
Разход при 90 км/ч===>10,1
Вредни емисии===>327 г/км
Тегло->2180 кг.
Този модел(750i)се предлага и с дълга база.През 1996г. стават следните неща:
728i:
R6/4 2.8 М52
193 кс.
227 км/ч
730i->735i
V8 3.0 M60->V8 3.5 M62
218 кс.->235 кс.
235 км/ч.->244 км/ч
740i->740i
V8 4.0 M60->V8 4.0 M62
Моделите=>728i---735i----и----740i имат дълга база.През 1997 година се появява първият дизелов двигател на седмица->
725tds:
R6 2.5 M51
143 кс.
205 км/ч.
През 1998 г. сепоявява и двигателя=>
730d:
R6 3.0 M57
184 кс.
220 км/ч.
През 1999 година стават две неща.Първо се появява нов двигател=>
740d:
V8 4.0
245 кс.
Второто е феис лифта,който се състой в следното:
Преди:

След:

***********************************
Преди:

След:

***********************************
Стария интериор:

А това е новият интериор:

Снимки:


Е38 Fan Page:
http://www.e38.org
http://www.bmwworld.com/models/e38.htm
http://www.7-forum.com/modelle/e38/
http://www.unixnerd.demon.co.uk/e38.html
http://www.bmworg.ru/models/e38.php
************************************************
************************************************
************************************************
=====================================
Модела е спрян от производство през 2001 година.Тогава се появява новият модел(който все още се произвежда)-Е65,а дългата база-Е66.
В началото се предлагал с два двигателя->
735i:
V8 3.5
272 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
745i:
V8 4.5
333 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
При този модел за първи път се появява системата iDrive при седма серия.Появяват се и нови системи.Нейния дизайн е съвършенно нов и в него не можем да открием нищо от предшествениците.През 2002 г. се появяват два нови дизелови двигателя->
730d:
6 3.0
218 кс.
238 км/ч.
740d:
V8 4.0
258 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
През 2003 също се появяват два нови дизелови двигателя->
730i:
6 3.0
231 кс.
242 км/ч
760i:
V12 6.0 N73
438 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
През 2005 се прави фейс лифт (Интериора не се променя) и са сменени всички двигатели без 12-цилиндровия.
Тове е фейс лифт-а:


А това промените под капака:
730i::::>>>
231>>>258 кс.
242>>>238 км/ч
735i---->740i
272->306 кс.
745i--->750i
333>>>367 кс.
През 2005 се появява и нов дизелов двигател:
745d:
V8 330 кс.
250 км/ч(Електронно ограничена)
Интериор

Това беше историята на седма серия.





















<<<<<<<<<<<<<<<<<<BMW>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<Bayerische<<<Motoren>>>Werke>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<FOREVER>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Последна промяна M6 на 03 Окт 2005, 20:21, променена общо 93 пъти
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- antonpenev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.06.2003
Темата си е направо за The best of
Шапка ти свалям за старанието и търпението да намериш информацията и да я синтезираш
Шапка ти свалям за старанието и търпението да намериш информацията и да я синтезираш
antonpenev написа:Шапка ти свалям за старанието и търпението да намериш информацията и да я синтезираш
Много малко от тази информация съм взел от интернет-всичко е във психично-болния ми мозък на тема "Синьото изкуство"наречено не с една,не с две а с цели 3-дими:
BMW
Пуснах такава тема и за Е46.Очаквайте скоро и за другите модели на който не е написана историята.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Евала за старанието и търпението много неща научих които не знаех...
Предлагам ти да спретнем съвместно една тема за Е53 Х5 ,че не мога да се наканя нещо
M6 написа:Очаквайте скоро и за другите модели на който не е написана историята.
Предлагам ти да спретнем съвместно една тема за Е53 Х5 ,че не мога да се наканя нещо

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани