към колегите с турбо ис - ки
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
към колегите с турбо ис - ки
Здравеите колеги, имам един малак проблем след разреждането на мототра които ме мъчи. Та да се върна на проблема.
та след шлаифа на главата и подлагането на подложката с гарнитурата стисгнах до извода, че не лягат на цялата шлаифана повърхност, тоест гарнитурата не е като на шестаците цяла гарнитура + сектора за веригата, а е на две отделни части и там покраи веригата е с едни гумени гарнитурки и сега няма оплътняване
споделете как го решихте
та след шлаифа на главата и подлагането на подложката с гарнитурата стисгнах до извода, че не лягат на цялата шлаифана повърхност, тоест гарнитурата не е като на шестаците цяла гарнитура + сектора за веригата, а е на две отделни части и там покраи веригата е с едни гумени гарнитурки и сега няма оплътняване

споделете как го решихте

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: към колегите с турбо ис - ки
Има и други неща които после трябва да се напасват
за да дойдат
По тази причина аз не съм разреждал 
за да дойдат




R.I.P Landikar
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
това трябва ли да означава че няма решение 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: към колегите с турбо ис - ки
тоя матор не се разрежа с подложка
шот няма как да затвориш тая цепка отпред
успех 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
няма как, да няма как колеги и мерси все пак, ако на някои му доиде нещо на ум нека пише ще съм му адски благодарен
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: към колегите с турбо ис - ки
Копай буталата като неможе с гарнитура.
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
други предложения 

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: към колегите с турбо ис - ки
Ако не ти се копат буталата си купи съответните Афтърмаркети
или не я разреждай.

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: към колегите с турбо ис - ки
Колко искаш да надуваш ако не е тайна ?
И с какво турбо ? Цел като коне ?
И с какво турбо ? Цел като коне ?


R.I.P Landikar
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: към колегите с турбо ис - ки
подлагаш две пар4ета клингерит изрязани по формата на гумените гарнитурки
дебелината по спомен беше около 2мм но или слагаш по дебел клингерит или подбираш такива дебелини че да пасне правил съм го едно време и става ,на da wolf ис-ката също беше разредена по тоя начин. ако клингерита идва малко по-дебел 1-2мм няма проблем и той и гумата отдолу поддават на мачкане. ако разреждаш с 2 гарнитури и 1мм подложка трябва да надуваш над 1,4-1,6 бар с голяма турбина ина4е няма смисъл? ако ще надуваш до 1 бар по-добре си карай сгъстен успех 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: към колегите с турбо ис - ки
ludiagsm написа:подлагаш две пар4ета клингерит изрязани по формата на гумените гарнитуркидебелината по спомен беше около 2мм но или слагаш по дебел клингерит или подбираш такива дебелини че да пасне правил съм го едно време и става ,на da wolf ис-ката също беше разредена по тоя начин. ако клингерита идва малко по-дебел 1-2мм няма проблем и той и гумата отдолу поддават на мачкане. ако разреждаш с 2 гарнитури и 1мм подложка трябва да надуваш над 1,4-1,6 бар с голяма турбина ина4е няма смисъл? ако ще надуваш до 1 бар по-добре си карай сгъстен успех
радвам се да те чуя/видя/чета! колко става степента на ис с 1мм и две гарнитури?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: към колегите с турбо ис - ки
и накрая хвърля котва 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
Да колега и аз си го мислих да го направя, но като се замисля фаида няма да има щото за да върши работа тази клингеритна гарнитура трябва да е претисната хубаво иначе ще стане като гъба и фаида никва, а аз съм с две гарнитури и 2,5мм подложка и трудно ще я запуша така, но сега мисля да намаля подложката и ще го мъча на ново.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: към колегите с турбо ис - ки
при 2,5мм подолжка степента ти става мн ниска и ще трябва да надуваш над 2 бара а преди да е надула турбината колата ще е мъртва , ще е дразнеща за каране и ще харчи ужасно. Преди около 6 години разреждането с 2 гарнитури и 1мм подложка е правено и доказано работи, не искам да влизам в спорове кое е най-удачния варянт всеки сам си избира. Незабравяй също че правилната настройка на гориво и аванс за всеки един от режимите понякога е по-важна от това дали мотора е разреден или не,щото ако не е настроен както трябва колкото и да разреждаш накрая резултата е ясен! УспехVINITU написа:Да колега и аз си го мислих да го направя, но като се замисля фаида няма да има щото за да върши работа тази клингеритна гарнитура трябва да е претисната хубаво иначе ще стане като гъба и фаида никва, а аз съм с две гарнитури и 2,5мм подложка и трудно ще я запуша така, но сега мисля да намаля подложката и ще го мъча на ново.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани