към колегите с турбо ис - ки

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 06 Яну 2010, 9:20

Здравеите колеги, имам един малак проблем след разреждането на мототра които ме мъчи. Та да се върна на проблема.
та след шлаифа на главата и подлагането на подложката с гарнитурата стисгнах до извода, че не лягат на цялата шлаифана повърхност, тоест гарнитурата не е като на шестаците цяла гарнитура + сектора за веригата, а е на две отделни части и там покраи веригата е с едни гумени гарнитурки и сега няма оплътняване :(
споделете как го решихте :help:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от rtzankov » 06 Яну 2010, 13:07

Има и други неща които после трябва да се напасват
за да дойдат :) По тази причина аз не съм разреждал ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 06 Яну 2010, 13:34

това трябва ли да означава че няма решение :|

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от ///Явор » 06 Яну 2010, 15:10

тоя матор не се разрежа с подложка :mhihi: шот няма как да затвориш тая цепка отпред :mhihi: успех :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 06 Яну 2010, 16:38

няма как, да няма как колеги и мерси все пак, ако на някои му доиде нещо на ум нека пише ще съм му адски благодарен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от sas_88 » 06 Яну 2010, 16:47

Копай буталата като неможе с гарнитура.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 07 Яну 2010, 15:58

други предложения :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от sas_88 » 07 Яну 2010, 17:34

Ако не ти се копат буталата си купи съответните Афтърмаркети :) или не я разреждай.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от rtzankov » 08 Яну 2010, 10:38

Колко искаш да надуваш ако не е тайна ?
И с какво турбо ? Цел като коне ?
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от ludiagsm » 12 Яну 2010, 7:49

подлагаш две пар4ета клингерит изрязани по формата на гумените гарнитурки :) дебелината по спомен беше около 2мм но или слагаш по дебел клингерит или подбираш такива дебелини че да пасне правил съм го едно време и става ,на da wolf ис-ката също беше разредена по тоя начин. ако клингерита идва малко по-дебел 1-2мм няма проблем и той и гумата отдолу поддават на мачкане. ако разреждаш с 2 гарнитури и 1мм подложка трябва да надуваш над 1,4-1,6 бар с голяма турбина ина4е няма смисъл? ако ще надуваш до 1 бар по-добре си карай сгъстен успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от bum_bum » 12 Яну 2010, 9:45

А добре дошъл :ok:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от ico318 » 12 Яну 2010, 18:28

ludiagsm написа:подлагаш две пар4ета клингерит изрязани по формата на гумените гарнитурки :) дебелината по спомен беше около 2мм но или слагаш по дебел клингерит или подбираш такива дебелини че да пасне правил съм го едно време и става ,на da wolf ис-ката също беше разредена по тоя начин. ако клингерита идва малко по-дебел 1-2мм няма проблем и той и гумата отдолу поддават на мачкане. ако разреждаш с 2 гарнитури и 1мм подложка трябва да надуваш над 1,4-1,6 бар с голяма турбина ина4е няма смисъл? ако ще надуваш до 1 бар по-добре си карай сгъстен успех :yes:

радвам се да те чуя/видя/чета! колко става степента на ис с 1мм и две гарнитури?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от ///Явор » 12 Яну 2010, 23:23

и накрая хвърля котва :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 13 Яну 2010, 9:20

Да колега и аз си го мислих да го направя, но като се замисля фаида няма да има щото за да върши работа тази клингеритна гарнитура трябва да е претисната хубаво иначе ще стане като гъба и фаида никва, а аз съм с две гарнитури и 2,5мм подложка и трудно ще я запуша така, но сега мисля да намаля подложката и ще го мъча на ново.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от ludiagsm » 13 Яну 2010, 20:39

VINITU написа:Да колега и аз си го мислих да го направя, но като се замисля фаида няма да има щото за да върши работа тази клингеритна гарнитура трябва да е претисната хубаво иначе ще стане като гъба и фаида никва, а аз съм с две гарнитури и 2,5мм подложка и трудно ще я запуша така, но сега мисля да намаля подложката и ще го мъча на ново.
при 2,5мм подолжка степента ти става мн ниска и ще трябва да надуваш над 2 бара а преди да е надула турбината колата ще е мъртва , ще е дразнеща за каране и ще харчи ужасно. Преди около 6 години разреждането с 2 гарнитури и 1мм подложка е правено и доказано работи, не искам да влизам в спорове кое е най-удачния варянт всеки сам си избира. Незабравяй също че правилната настройка на гориво и аванс за всеки един от режимите понякога е по-важна от това дали мотора е разреден или не,щото ако не е настроен както трябва колкото и да разреждаш накрая резултата е ясен! Успех

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook