Какви бутала за турбинирано М20?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 31 Дек 2009, 14:23

nayden написа:Вземаш от Ета 2.7 долнището , слагаш глава от М20В25 . Сгъстяването ти става около 8.3:1 . Надуваш на 0.8 и си караш със здраве кола с 300-320 коня . Говорихме с тебе по тоя въпрос , недей ги мисли толко буталата . Нищо няма до им стане на тая мощност.Има доста други неща които са от изключителна важност ! Трябват ти дюзи 350-400cc ,стабилна горивна система с дебит поне 200 литра на час , управление на двигателя (електроника) , друго запалване , подходящо турбо ,хедърси , генерация на 76мм ,турбо пътища на 2.5-3 инча , кулер , BOV , гейт и др. п..ки майни . След като направиш всичко това , ще разбереш за какво става дума . Щях да забравя да отбележа ,че е препоръчително двигателя да е ребилдван (сегменти ,лагери,клапани,хубаво масло и т.н.) . Все пак от 130 коня отива на 300 .

така е батка , електрониката и запалването ще ги правиш ти , долнището от 2,7 обаче е поизгнило а имам перфектен блок от 2.5 които е с 0,5 милиметра по висок , което трябва да понижи степента на згъстяване , имам и дизелов вал 2,4 тд , но буталата от 2,7 ета са доста нагорели , и глава имам 2,5 885 добра , 12 дюзи от 3,5 можи да станат ако не намеря по 400 сс , за турбо търся т3т4 , голям кулер имам , обаче оголих купето навсякаде до ламарина да го подсиля и искърпя, в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5 обаче искам да го пробвам първо него щото смятаи от 130 коня направо да подкарам 320 кво ше стане , С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от TOM » 31 Дек 2009, 15:39

tuningfena написа:..... мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмнява
Стига бре...виждат ти се казваш, я кажи тогава краят на света ще настъпи ли през 2012-та :mhihi: Ето ти една графика на наша е30, всичко е стандартно, само блока е О-рингван ;) Сигурно ЕТА буталата не са най-здравите, но явно на 400 коня си държат. Вече 35 000 км.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от nayden » 31 Дек 2009, 16:37

tuningfena написа: С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???

Да разбирам ли че първоначално ще е атмосферен ? Ако е така , сигурно ще запали и ще върви някак си . Сложи дюзи от М20В25 . Ако номера на компа завършва на някои от тия номера 173,380,385 имам чипс на алпина за тая конверсия (2.7 + вал Schrick 284 и дюзи от М20В25 ) . Можеш да го получиш за жълти стотинки :lol: . Алпина казват че е 204 коня,но понеже нямаш такъв вал няма да е повече от 190 .

в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5
То хубаво ама така нямаш ли недоход .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 31 Дек 2009, 17:15

nayden написа:
tuningfena написа: С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???

Да разбирам ли че първоначално ще е атмосферен ? Ако е така , сигурно ще запали и ще върви някак си . Сложи дюзи от М20В25 . Ако номера на компа завършва на някои от тия номера 173,380,385 имам чипс на алпина за тая конверсия (2.7 + вал Schrick 284 и дюзи от М20В25 ) . Можеш да го получиш за жълти стотинки :lol: . Алпина казват че е 204 коня,но понеже нямаш такъв вал няма да е повече от 190 .

в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5
То хубаво ама така нямаш ли недоход .

да първоначално ще е атмосферен без кован колянов вал с бутала от 325 , дюзите са си от 325 , блока е шлаифан с 1,5 мм , номера на компа е м20б20 е 0 280 001 301 , ше стане ли чипса , има и два двуредови от 325и но нямам кабели за тях само за 20 ковия и за 2,7 имам инсталация, . Наидене ДАИ МИ ЦЕНА ЗА РАСПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ НА ЛИЧНИ ИЛИ ДА ТИ ЗВЪННА ?
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от Lenco » 31 Дек 2009, 18:41

Изясни си първо, кой модел инжекция какво представлява, да не останеш разочарован в някой слънчев ден.
Доколкото виждам събираш неща от L jetroniс, Мotronic 1.0 и Мotronic 1.3. Всеки от тях си работи с различни компютри, инсталации и датчици, и смесването им води до :banghead: . Събери всичко на инсталацията на М20Б20 с всички датчици, но ще е интересно как ще работи тва чудо с различен обем, инжектори и комп.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от nayden » 31 Дек 2009, 18:45

Нямам такъв вал ,за такъв е чипа . Няма значение и без това не става на 0 280 001 301

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 01 Яну 2010, 10:50

Lenco написа:Изясни си първо, кой модел инжекция какво представлява, да не останеш разочарован в някой слънчев ден.
Доколкото виждам събираш неща от L jetroniс, Мotronic 1.0 и Мotronic 1.3. Всеки от тях си работи с различни компютри, инсталации и датчици, и смесването им води до :banghead: . Събери всичко на инсталацията на М20Б20 с всички датчици, но ще е интересно как ще работи тва чудо с различен обем, инжектори и комп.

Aми имам компютъра BOSH MOTRONIC 0 261 200 153 дето е бил на тази глава м20б25 с дюзите и датчиците , но нямам инсталацията , иначе щеше да е по лесно , но двама колеги тука ми казаха че карат 325 ците си с мотроник м20б20 и били доволни , не знам вече :banghead:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 01 Яну 2010, 10:51

nayden написа:Нямам такъв вал ,за такъв е чипа . Няма значение и без това не става на 0 280 001 301

Ще потърся такъв комп за м20б20 дето става чипа
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от Joreto » 03 Яну 2010, 16:19

TOM написа:
tuningfena написа:..... мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмнява
Стига бре...виждат ти се казваш, я кажи тогава краят на света ще настъпи ли през 2012-та :mhihi: Ето ти една графика на наша е30, всичко е стандартно, само блока е О-рингван ;) Сигурно ЕТА буталата не са най-здравите, но явно на 400 коня си държат. Вече 35 000 км.


Тази графика на какво налягане е ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от TOM » 03 Яну 2010, 17:54

Най-ниската е на прибл. 0.85, най-високата на 1.1
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 03 Яну 2010, 18:06

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от slavianko » 09 Яну 2010, 17:39

Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 09 Яну 2010, 18:14

slavianko написа:Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.

и аз мисля че така ще е наи добре , ще съм ти благодарен да ми кажеш с какво се различават двата модела
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от slavianko » 10 Яну 2010, 18:45

tuningfena написа:
slavianko написа:Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.

и аз мисля че така ще е наи добре , ще съм ти благодарен да ми кажеш с какво се различават двата модела
На пръв поглед не се различават. Разликата е в размера на диаметър и е съвсем малка и се различава само като измериш с шублера и от там и грамажа им е малко различен. Дори ако се сложат различни не вярвам да има проблем но аз реших че искам да са еднакви. Моите бутала ги взех от приятел който си ги събира за неговата но проекта се отложи и ги купих от него. Той обаче се наложи да купи 3 комплекта бутала за да ги докара 6 еднакви.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?

Мнение от tuningfena » 10 Яну 2010, 19:34

мхм , ще потърся да видим какво ще излезе
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook