Какви бутала за турбинирано М20?
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
nayden написа:Вземаш от Ета 2.7 долнището , слагаш глава от М20В25 . Сгъстяването ти става около 8.3:1 . Надуваш на 0.8 и си караш със здраве кола с 300-320 коня . Говорихме с тебе по тоя въпрос , недей ги мисли толко буталата . Нищо няма до им стане на тая мощност.Има доста други неща които са от изключителна важност ! Трябват ти дюзи 350-400cc ,стабилна горивна система с дебит поне 200 литра на час , управление на двигателя (електроника) , друго запалване , подходящо турбо ,хедърси , генерация на 76мм ,турбо пътища на 2.5-3 инча , кулер , BOV , гейт и др. п..ки майни . След като направиш всичко това , ще разбереш за какво става дума . Щях да забравя да отбележа ,че е препоръчително двигателя да е ребилдван (сегменти ,лагери,клапани,хубаво масло и т.н.) . Все пак от 130 коня отива на 300 .
така е батка , електрониката и запалването ще ги правиш ти , долнището от 2,7 обаче е поизгнило а имам перфектен блок от 2.5 които е с 0,5 милиметра по висок , което трябва да понижи степента на згъстяване , имам и дизелов вал 2,4 тд , но буталата от 2,7 ета са доста нагорели , и глава имам 2,5 885 добра , 12 дюзи от 3,5 можи да станат ако не намеря по 400 сс , за турбо търся т3т4 , голям кулер имам , обаче оголих купето навсякаде до ламарина да го подсиля и искърпя, в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5 обаче искам да го пробвам първо него щото смятаи от 130 коня направо да подкарам 320 кво ше стане , С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Стига бре...виждат ти се казваш, я кажи тогава краят на света ще настъпи ли през 2012-таtuningfena написа:..... мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмнява


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
е21 345 0-402м 12.18


- nayden
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
tuningfena написа: С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???
Да разбирам ли че първоначално ще е атмосферен ? Ако е така , сигурно ще запали и ще върви някак си . Сложи дюзи от М20В25 . Ако номера на компа завършва на някои от тия номера 173,380,385 имам чипс на алпина за тая конверсия (2.7 + вал Schrick 284 и дюзи от М20В25 ) . Можеш да го получиш за жълти стотинки

То хубаво ама така нямаш ли недоход .в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
nayden написа:tuningfena написа: С ИНСТАЛАЦИЯ М20Б20 И ТАКЪВ КОМП ДАЛИ ЩЕ ПРОВАРВИ ТАЗИ ТРАНСФОРМИРАНА 2,7 ЕТА ???
Да разбирам ли че първоначално ще е атмосферен ? Ако е така , сигурно ще запали и ще върви някак си . Сложи дюзи от М20В25 . Ако номера на компа завършва на някои от тия номера 173,380,385 имам чипс на алпина за тая конверсия (2.7 + вал Schrick 284 и дюзи от М20В25 ) . Можеш да го получиш за жълти стотинки. Алпина казват че е 204 коня,но понеже нямаш такъв вал няма да е повече от 190 .
То хубаво ама така нямаш ли недоход .в момента сглобих блока изгнилия дето е 2,7 ета , с неговия си вал 2,7 бутала 2,5 биели от б20 и глава 885 от 2,5
да първоначално ще е атмосферен без кован колянов вал с бутала от 325 , дюзите са си от 325 , блока е шлаифан с 1,5 мм , номера на компа е м20б20 е 0 280 001 301 , ше стане ли чипса , има и два двуредови от 325и но нямам кабели за тях само за 20 ковия и за 2,7 имам инсталация, . Наидене ДАИ МИ ЦЕНА ЗА РАСПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ НА ЛИЧНИ ИЛИ ДА ТИ ЗВЪННА ?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Изясни си първо, кой модел инжекция какво представлява, да не останеш разочарован в някой слънчев ден.
Доколкото виждам събираш неща от L jetroniс, Мotronic 1.0 и Мotronic 1.3. Всеки от тях си работи с различни компютри, инсталации и датчици, и смесването им води до
. Събери всичко на инсталацията на М20Б20 с всички датчици, но ще е интересно как ще работи тва чудо с различен обем, инжектори и комп.
Доколкото виждам събираш неща от L jetroniс, Мotronic 1.0 и Мotronic 1.3. Всеки от тях си работи с различни компютри, инсталации и датчици, и смесването им води до

- nayden
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Нямам такъв вал ,за такъв е чипа . Няма значение и без това не става на 0 280 001 301
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Lenco написа:Изясни си първо, кой модел инжекция какво представлява, да не останеш разочарован в някой слънчев ден.
Доколкото виждам събираш неща от L jetroniс, Мotronic 1.0 и Мotronic 1.3. Всеки от тях си работи с различни компютри, инсталации и датчици, и смесването им води до. Събери всичко на инсталацията на М20Б20 с всички датчици, но ще е интересно как ще работи тва чудо с различен обем, инжектори и комп.
Aми имам компютъра BOSH MOTRONIC 0 261 200 153 дето е бил на тази глава м20б25 с дюзите и датчиците , но нямам инсталацията , иначе щеше да е по лесно , но двама колеги тука ми казаха че карат 325 ците си с мотроник м20б20 и били доволни , не знам вече

- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
nayden написа:Нямам такъв вал ,за такъв е чипа . Няма значение и без това не става на 0 280 001 301
Ще потърся такъв комп за м20б20 дето става чипа
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
TOM написа:Стига бре...виждат ти се казваш, я кажи тогава краят на света ще настъпи ли през 2012-таtuningfena написа:..... мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмняваЕто ти една графика на наша е30, всичко е стандартно, само блока е О-рингван
Сигурно ЕТА буталата не са най-здравите, но явно на 400 коня си държат. Вече 35 000 км.
Тази графика на какво налягане е ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Най-ниската е на прибл. 0.85, най-високата на 1.1
е21 345 0-402м 12.18


- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
slavianko написа:Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.
и аз мисля че така ще е наи добре , ще съм ти благодарен да ми кажеш с какво се различават двата модела
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
На пръв поглед не се различават. Разликата е в размера на диаметър и е съвсем малка и се различава само като измериш с шублера и от там и грамажа им е малко различен. Дори ако се сложат различни не вярвам да има проблем но аз реших че искам да са еднакви. Моите бутала ги взех от приятел който си ги събира за неговата но проекта се отложи и ги купих от него. Той обаче се наложи да купи 3 комплекта бутала за да ги докара 6 еднакви.tuningfena написа:slavianko написа:Вземи си едни ис-ови бутала и да си спокоен. Имам в предвид от М42 вървят по 30-сетина лева бройката и ги има бол. Само имай в предвид че са два модела и понеже ти си с 6 цилиндъра ти трябва бутала поне от два мотора така че гледай да са еднакви.
и аз мисля че така ще е наи добре , ще съм ти благодарен да ми кажеш с какво се различават двата модела
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани