Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Здравейте, Колеги!!! Имам 2-3 въпросчета, които не ми дават мира:
За какво става въпрос:
1. При студен мотор(при първото палене за деня) на празен ход оборотите играят +/- 100-150. Като позагрее се стабилизират и всичко е в нормите. Върви си перфектно. Но все пак си мисля, че това не е нормално. Вие как мислите?
2. Пак при студен мотор пуши бяло и като загрее изчиства и грам не пуши. Това бялото не е конденз ами плътен бял дим. Маслото и антифриза си стоят и не мърдат
Печка нямам. Чип нямам. 2 резервоара прекарах с добавка (STP) за прочистване на дюзи и цялата система. С добавката не пуши!?! Минах на диагностика, след това закачах колби и четирите дадоха различни количества. Знам ли вече? Нещо май не е наред....?
Кажете си мнението, моля!!!
Поздрави и безаварийни...

За какво става въпрос:
1. При студен мотор(при първото палене за деня) на празен ход оборотите играят +/- 100-150. Като позагрее се стабилизират и всичко е в нормите. Върви си перфектно. Но все пак си мисля, че това не е нормално. Вие как мислите?
2. Пак при студен мотор пуши бяло и като загрее изчиства и грам не пуши. Това бялото не е конденз ами плътен бял дим. Маслото и антифриза си стоят и не мърдат

Кажете си мнението, моля!!!
Поздрави и безаварийни...


- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
По първият ти въпрос не се притеснявай това е нормално ако изключиш парното оборотите ще се стабилизират.
2) Сигурен ли си,че не е конденз.Ако си сигурен може да са много работи ето и най срещаните:
а)Дебитомер
б)Помпа
в)Агр.
д)Дюза
пс Виж си първо филтрите.
2) Сигурен ли си,че не е конденз.Ако си сигурен може да са много работи ето и най срещаните:
а)Дебитомер
б)Помпа
в)Агр.
д)Дюза
пс Виж си първо филтрите.
новият ми номер: 0877787835
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
На това време сигурно е конденз.Някакъв мириз има ли 

- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
ivan83 написа:На това време сигурно е конденз.Някакъв мириз има ли
да виш дали има някаква миризма

- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
BMW_GAZARA написа:ivan83 написа:На това време сигурно е конденз.Някакъв мириз има ли
да виш дали има някаква миризма
на изгоряло масло, на бензин,според теб дима няма ли мириз
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Колега и аз имам такъв автомобил, купен от Германия - БМВ Премиум Селекшън - т.е. прегледан отвсякъде. Не мисля, че има някакъв проблем въобще, но когато е студено времето като го запаля изкарва бял пушек и първите 5-10 секунди мени оборотите. Това е нещо напълно нормално според мен. Още повече, че горивата не са качествени.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Колега, аз съм със същия мотор и имам същите симптоми :-) играене на обороти като е студена и пуши бяло сутрин.Миризмата е на нафта :-) поне моята.Усех и ще следя темата
Весело посрещане на новата година :-)

Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
здравете колеги
значи мириза не е на нафта,а страхотно люти на очите (аз го правя на сяря,зашто предишната ми кола беше хонда и на саштто смардеше и лути адцки
)
пробвах тва с изключването на парното оборотите пак играят,нафтата е shell V-power Diesel знам ли я вече кво да я правя
ще трябва маи да я водя в пловдив дару кар на лекаер там ще си покаже всичко.
ВЕСЕЛО ПОСРЕШТАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА И БЕЗАВАРИИНИ



пробвах тва с изключването на парното оборотите пак играят,нафтата е shell V-power Diesel знам ли я вече кво да я правя

ВЕСЕЛО ПОСРЕШТАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА И БЕЗАВАРИИНИ


- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
nikdas написа:здравете колегизначи мириза не е на нафта,а страхотно люти на очите (аз го правя на сяря,зашто предишната ми кола беше хонда и на саштто смардеше и лути адцки
)
пробвах тва с изключването на парното оборотите пак играят,нафтата е shell V-power Diesel знам ли я вече кво да я правяще трябва маи да я водя в пловдив дару кар на лекаер там ще си покаже всичко.
ВЕСЕЛО ПОСРЕШТАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА И БЕЗАВАРИИНИ![]()
аз имах същото бмв-то със същия проблем пушеше като лейка на студен мотор и после никакво изпушване,но го продадох така.....но мисля,че ако всмукателния колектор му се направи профилактика и се затапи правилно егр-клапана няма да го има този проблем не ми се вярва да е от мотора и турбото това изпушване на масло при студен двигател..........
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
marto853. написа:По първият ти въпрос не се притеснявай това е нормално ако изключиш парното оборотите ще се стабилизират.
2) Сигурен ли си,че не е конденз.Ако си сигурен може да са много работи ето и най срещаните:
а)Дебитомер
б)Помпа
в)Агр.
д)Дюза
пс Виж си първо филтрите.
филтрите,сам ги сменил всичките освен този на картерните честици!!!!
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
nikdas написа:marto853. написа:По първият ти въпрос не се притеснявай това е нормално ако изключиш парното оборотите ще се стабилизират.
2) Сигурен ли си,че не е конденз.Ако си сигурен може да са много работи ето и най срещаните:
а)Дебитомер
б)Помпа
в)Агр.
д)Дюза
пс Виж си първо филтрите.
филтрите,сам ги сменил всичките освен този на картерните честици!!!!
и него да смениш пак ще пушиш като трабантче като запалиш сутринта на студен мотор
виж си всмукателния колектор и егр-а на първо време
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Люти на очите и смърди на развалени яйца = катализатор.
Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...
Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Dimitroff написа:Люти на очите и смърди на развалени яйца = катализатор.
Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...
и без катализатор пуши пробвано
само на студен двигател
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблемчета с Е46 '03 2.0 150 к.с.
Oleg-16V написа:Dimitroff написа:Люти на очите и смърди на развалени яйца = катализатор.
Филтъра на картерните газове го сменяй да не плачеш после за турбото, колега...
и без катализатор пуши пробвано
само на студен двигател

Пуши ама не смърди на "пролуг" и не люти на очите..
П.с. Зимата и бензинките пушат бЕло! (конденза си е конденз!)
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани