.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Относно помпите-една е,в дясната половина.Това в лявата е само сонда,имаща за цел,да прехвърля гориво в дясната половина и да отчита нивото на горивото в дясната половина.Резервоара е отливка,съединена с преливник в горната част.Когато нивото на горивото спадне под преливника,излишното гориво от ГНП-то се връща в резервоара,преминавайки през сондата на лявата половина.Последната има тръба с "U" образен вид,която стига до дъното,където е прекъсната със стеснена част-дюза,която ако има гориво в лявата (пасивната) половина,го завихря и прехвърля в дясната половина,където е помпата.По този начин помпата остава потопена в гориво,при наличие на минимум гориво в резервоара 

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Мен ми хрумна друго,налей си нафта,засили се някъде и земи някой ляв завой по "рязко" и виж на 10 литра дали пак ще ти изгасне,ако да значи само ще си послушал поредния,ако продължиш си провери сондата. 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Аз пък щи кажа нещо друго...при дизелите имаше някакви филтри,които трябва да се чистят около помпите,защото се задръствали с боклуци..имаше теми из форума,че ако филтрите са задръстени под 15 литра нафта не е полезно да има в резервоара...разрови се,но и аз съм се сблъсквал с такъв дизел,който под 15литра неще да запали
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
///MapTo написа:Аз пък щи кажа нещо друго...при дизелите имаше някакви филтри,които трябва да се чистят около помпите,защото се задръствали с боклуци..имаше теми из форума,че ако филтрите са задръстени под 15 литра нафта не е полезно да има в резервоара...разрови се,но и аз съм се сблъсквал с такъв дизел,който под 15литра неще да запали
Ти също ме подсети за друго нещо.
Колега провери си цедката на помпата под седалките,накрая има една мрежеста цедчица,виж може да е образувала нещо като гъба от боклуци

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Най-вероятно са въпросните цедки (филтри). Вади и мий с нафта и ще се оправи. Другия вариант е мислено да си преместиш резервата на 15- те литра 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
А самата помпа дали работи?това провери ли го?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Резервоар, дизел (diesel)
.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 11:15, променена общо 2 пъти
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Колега ще ти го кажа простичко без да изпадаме в излишни обяснения...
Помпата ти е пътник !
Не прави дебита, който трябва да прави и затова не ти прехвърля в дясната половина. Намери си някаква читава даже и да е само за проба и ще се обедиш сам.
Успех!
Помпата ти е пътник !
Не прави дебита, който трябва да прави и затова не ти прехвърля в дясната половина. Намери си някаква читава даже и да е само за проба и ще се обедиш сам.
Успех!
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Аз пьк ще ти кажа друго колега,изчисти цедката на помпата и пиши. Питай патило..... 

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Re: Резервоар, дизел (diesel)
И при мен се получават тези аномалии, сега немога се се сетя,но в едната полвина е почти празна а в другата има доста......
И друго става като запаля след като колата е стояла 2-3 часа стрелката показва доста повече и като покарам стрелката почва да намалява докато стигне в нормалното(истинско) положение.
И друго става като запаля след като колата е стояла 2-3 часа стрелката показва доста повече и като покарам стрелката почва да намалява докато стигне в нормалното(истинско) положение.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
По принцип когато нивото на гориво в резервоара падне на около 10-15лит. и помпата не работи както трябва,започват именно такива аномали с трудно да не кажем някой път и невъзможно палене.Възможно е и цедката на помапата да се позапушила,което ако е така със сигорност ще ти изгори помпата за в бъдеще ако все още ти работи.
Просто свали помпата и погледни за какво става въпрос,иначе тук може да си гадаеме още дълго време.
Просто свали помпата и погледни за какво става въпрос,иначе тук може да си гадаеме още дълго време.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Борис_Малинов написа:По принцип когато нивото на гориво в резервоара падне на около 10-15лит. и помпата не работи както трябва,започват именно такива аномали с трудно да не кажем някой път и невъзможно палене.Възможно е и цедката на помапата да се позапушила,което ако е така със сигорност ще ти изгори помпата за в бъдеще ако все още ти работи.
Просто свали помпата и погледни за какво става въпрос,иначе тук може да си гадаеме още дълго време.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
bmw325tds написа:Колеги, дайте по същество.
Въпроси 1, 2 са ясни.
По въпрос 3 колегата ned_gm28 се изказа. Това с U тръбата не го разбрах. Като си разглабям колата ще го снимам за нагледно.
Който знае нека отговори на въпросите 4 и 5.
При мен е ясно какво се е получило: нафта в левия резервоар 10л. а в десния нищо.
Затова като сипах 3л. и колата запали. Ако се задръсти цедката едва ли ще има значение дали е пълен или празен резервоара. Просто колата няма да върви. А аз като и дам газ и колата върви до прекъсвач.
Въпроса е защо не се е прехвърлила нафтата от левия в десния резервоар?
Явно сондата нещо не бачка.
А пред 2 месеца си карах със светната лампа без да си и помисля, че може да загасне във всеки един момент.Борис_Малинов написа:А самата помпа дали работи?това провери ли го?
Помпата не съм я проверявал. Как да я проверя?
Ако откача маркуча от горивния филтър и дам на 2-ри контакт ще започне ли да хвърля нафта?
Ао помпата не работи колата изобщо ще запали ли? Моята кола запали след като и сипат 3л. нафта.
Да ама точно тва се опитвах да ти кажа със завоя,да прехвърлиш нафтата от лявата страна,и да видиш дали самата сонда ще я прехвърли към помпата,ако ли не,проблем в сондата,ако я прехвърли си търси проблема другаде

А отностно цедката,колата ти върви, но като не смуче правилно нафта кел файда че върви,а и прекъсвач?!Аз що нямам такова нещо

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Резервоар, дизел (diesel)
Колеги,ако има разлика между резервоярите на бензиновите и дизеловите модификации-се извинявам!Аз описах подробно как е устроен и какво се случва в бензинов резервоар
А там има мрежест филтър на всмукателя на помпата,а вторият филтър преди инжекциона е чак на лявата предна греда.Така че,извинявам се,ако намесвайки се в темата съм объркал някого 


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани