.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

.

Мнение от bmw325tds » 13 Дек 2009, 14:19

.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 10:59, променена общо 7 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от ned_gm28 » 13 Дек 2009, 15:05

Относно помпите-една е,в дясната половина.Това в лявата е само сонда,имаща за цел,да прехвърля гориво в дясната половина и да отчита нивото на горивото в дясната половина.Резервоара е отливка,съединена с преливник в горната част.Когато нивото на горивото спадне под преливника,излишното гориво от ГНП-то се връща в резервоара,преминавайки през сондата на лявата половина.Последната има тръба с "U" образен вид,която стига до дъното,където е прекъсната със стеснена част-дюза,която ако има гориво в лявата (пасивната) половина,го завихря и прехвърля в дясната половина,където е помпата.По този начин помпата остава потопена в гориво,при наличие на минимум гориво в резервоара :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от arr0gance » 13 Дек 2009, 21:54

Мен ми хрумна друго,налей си нафта,засили се някъде и земи някой ляв завой по "рязко" и виж на 10 литра дали пак ще ти изгасне,ако да значи само ще си послушал поредния,ако продължиш си провери сондата. :yes:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от ///MapTo » 13 Дек 2009, 22:03

Аз пък щи кажа нещо друго...при дизелите имаше някакви филтри,които трябва да се чистят около помпите,защото се задръствали с боклуци..имаше теми из форума,че ако филтрите са задръстени под 15 литра нафта не е полезно да има в резервоара...разрови се,но и аз съм се сблъсквал с такъв дизел,който под 15литра неще да запали
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от arr0gance » 14 Дек 2009, 12:14

///MapTo написа:Аз пък щи кажа нещо друго...при дизелите имаше някакви филтри,които трябва да се чистят около помпите,защото се задръствали с боклуци..имаше теми из форума,че ако филтрите са задръстени под 15 литра нафта не е полезно да има в резервоара...разрови се,но и аз съм се сблъсквал с такъв дизел,който под 15литра неще да запали


Ти също ме подсети за друго нещо.
Колега провери си цедката на помпата под седалките,накрая има една мрежеста цедчица,виж може да е образувала нещо като гъба от боклуци :yes:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от bum_bum » 14 Дек 2009, 12:17

Най-вероятно са въпросните цедки (филтри). Вади и мий с нафта и ще се оправи. Другия вариант е мислено да си преместиш резервата на 15- те литра :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от Борис_Малинов » 14 Дек 2009, 16:12

А самата помпа дали работи?това провери ли го?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от bmw325tds » 14 Дек 2009, 16:50

.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 11:15, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от Zlobil » 14 Дек 2009, 17:00

Колега ще ти го кажа простичко без да изпадаме в излишни обяснения...

Помпата ти е пътник !

Не прави дебита, който трябва да прави и затова не ти прехвърля в дясната половина. Намери си някаква читава даже и да е само за проба и ще се обедиш сам.

Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от iliew » 14 Дек 2009, 19:24

Аз пьк ще ти кажа друго колега,изчисти цедката на помпата и пиши. Питай патило..... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от matros » 14 Дек 2009, 20:38

И при мен се получават тези аномалии, сега немога се се сетя,но в едната полвина е почти празна а в другата има доста......
И друго става като запаля след като колата е стояла 2-3 часа стрелката показва доста повече и като покарам стрелката почва да намалява докато стигне в нормалното(истинско) положение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от Борис_Малинов » 14 Дек 2009, 20:52

По принцип когато нивото на гориво в резервоара падне на около 10-15лит. и помпата не работи както трябва,започват именно такива аномали с трудно да не кажем някой път и невъзможно палене.Възможно е и цедката на помапата да се позапушила,което ако е така със сигорност ще ти изгори помпата за в бъдеще ако все още ти работи.
Просто свали помпата и погледни за какво става въпрос,иначе тук може да си гадаеме още дълго време. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от iliew » 14 Дек 2009, 21:10

Борис_Малинов написа:По принцип когато нивото на гориво в резервоара падне на около 10-15лит. и помпата не работи както трябва,започват именно такива аномали с трудно да не кажем някой път и невъзможно палене.Възможно е и цедката на помапата да се позапушила,което ако е така със сигорност ще ти изгори помпата за в бъдеще ако все още ти работи.
Просто свали помпата и погледни за какво става въпрос,иначе тук може да си гадаеме още дълго време. ;)



:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от arr0gance » 14 Дек 2009, 23:38

bmw325tds написа:Колеги, дайте по същество.

Въпроси 1, 2 са ясни.
По въпрос 3 колегата ned_gm28 се изказа. Това с U тръбата не го разбрах. Като си разглабям колата ще го снимам за нагледно.

Който знае нека отговори на въпросите 4 и 5.

При мен е ясно какво се е получило: нафта в левия резервоар 10л. а в десния нищо.
Затова като сипах 3л. и колата запали. Ако се задръсти цедката едва ли ще има значение дали е пълен или празен резервоара. Просто колата няма да върви. А аз като и дам газ и колата върви до прекъсвач.
Въпроса е защо не се е прехвърлила нафтата от левия в десния резервоар?
Явно сондата нещо не бачка.
А пред 2 месеца си карах със светната лампа без да си и помисля, че може да загасне във всеки един момент.

Борис_Малинов написа:А самата помпа дали работи?това провери ли го?


Помпата не съм я проверявал. Как да я проверя?
Ако откача маркуча от горивния филтър и дам на 2-ри контакт ще започне ли да хвърля нафта?
Ао помпата не работи колата изобщо ще запали ли? Моята кола запали след като и сипат 3л. нафта.


Да ама точно тва се опитвах да ти кажа със завоя,да прехвърлиш нафтата от лявата страна,и да видиш дали самата сонда ще я прехвърли към помпата,ако ли не,проблем в сондата,ако я прехвърли си търси проблема другаде :idea:
А отностно цедката,колата ти върви, но като не смуче правилно нафта кел файда че върви,а и прекъсвач?!Аз що нямам такова нещо :oops:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Резервоар, дизел (diesel)

Мнение от ned_gm28 » 15 Дек 2009, 0:00

Колеги,ако има разлика между резервоярите на бензиновите и дизеловите модификации-се извинявам!Аз описах подробно как е устроен и какво се случва в бензинов резервоар :!: А там има мрежест филтър на всмукателя на помпата,а вторият филтър преди инжекциона е чак на лявата предна греда.Така че,извинявам се,ако намесвайки се в темата съм объркал някого :ok:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook