Проблем при паленето на 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.11.2009
Пол: Жена

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от gavi » 11 Дек 2009, 14:35

колега 2 години бях на 2,5тдс и много пъти ми е гасняла колата за гориво като минавам поне 50км след като светни лампата та ти казвам че резервуара така е проектиран че да измуче и последниа литър, щом ти гаснее на по малко от 15л тарси проблема между помпата и цедката ако всичко е ок тя смучи както и на 15л така и на 2л така и на 60л а щом ти тегли въздух под 15л там ти е пробива проблема ти е въздуха предполагам че нивото като стигне до 15л на тръбичката точно там има шупличка дупчица както искаш го на речи иначе не си обеснявам въздуха пробваи там и пак прегледаи цялата горивна система и наи малкото омаслено място е проблем значи смучи въздух

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.10.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от ROKKI » 11 Дек 2009, 21:28

разбирам колега . по пътя на логиката трябва да има шупла или дупчица да дърпа въздух от там но НЕ. както казах имах същия проблем. по системата вървеше нафтата заедно с балончета . тя се вижда от прозрачната шлауфха излизаща от филтъра. нека колегата да пробва да изолира релето и пак ще говорим. на 95 % съм сигурен
100 км. не е скорост а време да включиш втора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от **Novobraneca » 12 Дек 2009, 19:00

Колега, къде точно се намира това реле?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.10.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от ROKKI » 13 Дек 2009, 21:26

при мен релето се намира в багажника над акумолатора кадето са бушоните. незнам точно от каде са пуснали ток към помпата защото не присъствах точно на тази манипулация. казаха ми че е вързана кам контакта . тоест като включа на контакт и помпата работи. смея да твардя на 100% че моя проблем е решен защото карам без да ми гасне коата вече няколко дена. без значение колко гориво имам в резервоара
100 км. не е скорост а време да включиш втора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от JoRkAtA_pld » 14 Дек 2009, 17:47

Добре де след като сменихме помпа и пробвахме релета, накрая е закарахме в Nicy Car от там казаха че е умната дюза.Сменихме я, сега пък веригата била много разтегната.Ще я покараме няколко дни и ще видим за това гаснене.
My E30
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от milennyc » 14 Дек 2009, 20:35

Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата :)


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: Проблем при паленето на 525 tds

Мнение от mitkosekurit » 14 Дек 2009, 23:57

milennyc написа:Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата :)


по принцип всичко е възможно за българина но по важното е да помогнем на човека.
Щом е сменена дюзата и се е оправил автомобила браво.Найстина може да е от дюзата ако е окъсила.



П.С. - а колкото до "Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата" си има раздел за реклама колега и аз имам сервиз и ако всички колеги почнем да си слагаме адресите и телефоните в темите къде отиваме.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook