Проблем при паленето на 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Проблем при паленето на 525 tds
колега 2 години бях на 2,5тдс и много пъти ми е гасняла колата за гориво като минавам поне 50км след като светни лампата та ти казвам че резервуара така е проектиран че да измуче и последниа литър, щом ти гаснее на по малко от 15л тарси проблема между помпата и цедката ако всичко е ок тя смучи както и на 15л така и на 2л така и на 60л а щом ти тегли въздух под 15л там ти е пробива проблема ти е въздуха предполагам че нивото като стигне до 15л на тръбичката точно там има шупличка дупчица както искаш го на речи иначе не си обеснявам въздуха пробваи там и пак прегледаи цялата горивна система и наи малкото омаслено място е проблем значи смучи въздух
Re: Проблем при паленето на 525 tds
разбирам колега . по пътя на логиката трябва да има шупла или дупчица да дърпа въздух от там но НЕ. както казах имах същия проблем. по системата вървеше нафтата заедно с балончета . тя се вижда от прозрачната шлауфха излизаща от филтъра. нека колегата да пробва да изолира релето и пак ще говорим. на 95 % съм сигурен
100 км. не е скорост а време да включиш втора
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Колега, къде точно се намира това реле?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Re: Проблем при паленето на 525 tds
при мен релето се намира в багажника над акумолатора кадето са бушоните. незнам точно от каде са пуснали ток към помпата защото не присъствах точно на тази манипулация. казаха ми че е вързана кам контакта . тоест като включа на контакт и помпата работи. смея да твардя на 100% че моя проблем е решен защото карам без да ми гасне коата вече няколко дена. без значение колко гориво имам в резервоара
100 км. не е скорост а време да включиш втора
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Добре де след като сменихме помпа и пробвахме релета, накрая е закарахме в Nicy Car от там казаха че е умната дюза.Сменихме я, сега пък веригата била много разтегната.Ще я покараме няколко дни и ще видим за това гаснене.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата 

- mitkosekurit
-
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: България,София.
- Пол: Мъж
- Кара: E 39,34
- Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
- Детайли за колата: 0896863663
Re: Проблем при паленето на 525 tds
milennyc написа:Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата
по принцип всичко е възможно за българина но по важното е да помогнем на човека.
Щом е сменена дюзата и се е оправил автомобила браво.Найстина може да е от дюзата ако е окъсила.
П.С. - а колкото до "Е то има как да се компенсира износването на двигателя и разтягането на веригата" си има раздел за реклама колега и аз имам сервиз и ако всички колеги почнем да си слагаме адресите и телефоните в темите къде отиваме.
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани