проблем сас саединителя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mavric
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: Градина,Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: e36
проблем сас саединителя
Като натискам педала на съединителя леко,педалат потава,а като го натисна рязко си работи.Някои мойе ли да ми каже от какво може да е това
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем сас саединителя
mavric написа:Като натискам педала на съединителя леко,педалат потава,а като го натисна рязко си работи.Някои мойе ли да ми каже от какво може да е това
Погледни си нивото на спирачната течност ... и иди на майстор да ти види помпата на съединителя (тази над педала на съединителя) и работното бутало долу на скоростната кутия (или по -популярно като долна помпа). Огледай и за течове под колата (на нивото на скоростната кутия ) и вътре в купето от към педала на съединителя.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: проблем сас саединителя
При мен беше "долната помпа" (буталото) на съединителя. Имаше теч и симптомите бяха същите, малко след това отказа напълно. Най- добре провери всичко което е написал колегата преди мен.
Re: проблем сас саединителя
И да няма теч ако са износени гумичките не уплътняват и не създават налягане
Когато натискаш бавно съединителя, спирачната течност се "просмуква" покрай тях и цилиндъра и не избута буталото на работния цилиндър (не натиска вилката на съединителя)
Като натискаш рязко съединителя се създава високо налягане за кратко време през което спирачната течност няма възможност да се "просмуче" покрай уплътненията и цилиндъра, при което успява да избута буталото на работния цилиндър (съединителя отделя)
При това би трябвало ако си на 1-ва и задържиш по-дълго време натиснат (отделен) съединителя, течността да се просмуче обратно и той сам да се зацепи отново (колата да тръгне)
Когато натискаш бавно съединителя, спирачната течност се "просмуква" покрай тях и цилиндъра и не избута буталото на работния цилиндър (не натиска вилката на съединителя)
Като натискаш рязко съединителя се създава високо налягане за кратко време през което спирачната течност няма възможност да се "просмуче" покрай уплътненията и цилиндъра, при което успява да избута буталото на работния цилиндър (съединителя отделя)
При това би трябвало ако си на 1-ва и задържиш по-дълго време натиснат (отделен) съединителя, течността да се просмуче обратно и той сам да се зацепи отново (колата да тръгне)
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Re: проблем сас саединителя
Мда помпа е.. и на старата ми е36-ца стана същото 

Think. Believe. Dream. Dare...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: проблем сас саединителя
tsb_bg написа:И да няма теч ако са износени гумичките не уплътняват и не създават налягане
Когато натискаш бавно съединителя, спирачната течност се "просмуква" покрай тях и цилиндъра и не избута буталото на работния цилиндър (не натиска вилката на съединителя)
Като натискаш рязко съединителя се създава високо налягане за кратко време през което спирачната течност няма възможност да се "просмуче" покрай уплътненията и цилиндъра, при което успява да избута буталото на работния цилиндър (съединителя отделя)
При това би трябвало ако си на 1-ва и задържиш по-дълго време натиснат (отделен) съединителя, течността да се просмуче обратно и той сам да се зацепи отново (колата да тръгне)
много точно казано

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- mavric
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: Градина,Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: e36
Re: проблем сас саединителя
смених гумичките и на двете помпи,нямаше течове но се бяха втвардили. Ходат на педала се оправи,но съединителят отново буксува,това дали няма да е от притескателния,или феродовия диск
- mavric
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: Градина,Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: e36
Re: проблем сас саединителя
и как мога да разбера дали ми е наред притескателния диск
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: проблем сас саединителя
mavric написа:....но съединителят отново буксува,това дали няма да е от притескателния,или феродовия диск
Буксуването вече трябва да е от там.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем сас саединителя
mavric написа:смених гумичките и на двете помпи,нямаше течове но се бяха втвардили. Ходат на педала се оправи,но съединителят отново буксува,това дали няма да е от притескателния,или феродовия диск
Значи си за нов съединител ....
За да си сигурен , натискаш съединителя , даваш газ до към 4000 об/мин и ги държиш постоянно и почваш да пускаш съединителя , така че колата да почне да върти гуми ... ако не развърти гуми , а вместо това се усеща едно претрисане или тропане в купето , то съединителя ти боксува и трябва да го смениш ....
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: проблем сас саединителя
Имам чисто нов комплект съединител SACHS оригинален на 300 км. Пиши да се разберем нещо, не си играй да махаш само едно, а друго да оставяш, ако сменяш, сменяй всичко, съвет от мен 

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Re: проблем сас саединителя
metodi80 написа:mavric написа:смених гумичките и на двете помпи,нямаше течове но се бяха втвардили. Ходат на педала се оправи,но съединителят отново буксува,това дали няма да е от притескателния,или феродовия диск
Значи си за нов съединител ....
За да си сигурен , натискаш съединителя , даваш газ до към 4000 об/мин и ги държиш постоянно и почваш да пускаш съединителя , така че колата да почне да върти гуми ... ако не развърти гуми , а вместо това се усеща едно претрисане или тропане в купето , то съединителя ти боксува и трябва да го смениш ....
колега това при джанти над 18 цола ще върти ли гуми до 4000об/мин ?
BMW 318is
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем сас саединителя
phantomas написа:metodi80 написа:mavric написа:смених гумичките и на двете помпи,нямаше течове но се бяха втвардили. Ходат на педала се оправи,но съединителят отново буксува,това дали няма да е от притескателния,или феродовия диск
Значи си за нов съединител ....
За да си сигурен , натискаш съединителя , даваш газ до към 4000 об/мин и ги държиш постоянно и почваш да пускаш съединителя , така че колата да почне да върти гуми ... ако не развърти гуми , а вместо това се усеща едно претрисане или тропане в купето , то съединителя ти боксува и трябва да го смениш ....
колега това при джанти над 18 цола ще върти ли гуми до 4000об/мин ?
Еми колега може и да ги врътне ... сега зависи ... мисълта ми беше , така да подаде газ , че да завърти гумите и да види дали не прескача/боксува съединителя..... А дали ще врътне 18-ки гуми при 4000 об/мин... ми може и да врътне , може и да не врътне ... при мене със гуми 225/50/16 върти гуми при 3500-4000 об/мин (независимо от терена)....
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: проблем сас саединителя
Колега, същата проверка може да направиш и след като запалиш колата, дръпнеш ръчната, натиснеш съединителя, вкараш 4-та скорост и започнеш бавно да опускаш съединителя. Идва момент, когато колата трябва да забуксува на място или да претресе силно, ако това не се случи, а съвсем леко претресе или дори направо изгасне, значи - нов съединител, и ми звънни да ти дам един, чисто нов - ще измислим цена



- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Re: проблем сас саединителя
нямах намерение да се заяждам с въпроса , беше ми интересно дали с голям валяк ще има сила да ги врътне
BMW 318is
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани