Катлизатор - съвет за преработване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Катлизатор - съвет за преработване



Е,станалото - станало (наревах се вече за катализатора



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Средното гърне ще си я държи тиха.Миналата седмица на една 316-ска и махнахме катализатора и сложихме само тръба и не е шумна.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Притеснява ме че се получава доста голям празен обем,чудя се и дали да слагам кожуха който е за топлоизолация на катализатора
,съчетан с подходяща изолация под него ще е доста полезен...







- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Катлизатор - съвет за преработване
колега махни катализатора и си сложи един резонатор на негово място това е най дорото което можеш да направиш
когато махнеш питата от катализатора и слагаш някакви тръби или без тръби се получава много лош резунанс и едно като ехо така че си помисли как трябва да си направиш колата тиха
10г.съм работил в сервиз за гърнета и съм се нагледан и наслушал на всякакви неща
успех
когато махнеш питата от катализатора и слагаш някакви тръби или без тръби се получава много лош резунанс и едно като ехо така че си помисли как трябва да си направиш колата тиха
10г.съм работил в сервиз за гърнета и съм се нагледан и наслушал на всякакви неща
успех

- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
Re: Катлизатор - съвет за преработване
аз също съм с права тръба, на мястото на катализатора, звука е съвсем малко по-силен...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Катализатора е само в предната част,назад е проходно гърне. Мисля че с подходящ пълнеж на предната част ще мога да се доближа максимално до първоначалния звук,не искам да замествам с друго гърне.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
Re: Катлизатор - съвет за преработване
колега с резонатор работата е ок преди два дена сложих резонатор ,промяна в звука на колата нямаше за сега се държи добре,имам познати с преработен катализатор (изкарана керамика) те също са доволни ,въпрос на личен избор и при двата варианта няма да збъркаш пробваш втория ако не ти хареса слагаш един резонатор или каталитично гърне и караш 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Понеже още не съм се отказал
ще подхвърля няколко снимки,ще е интересно да обсъдим предимства и недостатъци
...

и още малко










и още малко








- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Моя съвет е да си преработиш катализатора, тия резонатори първо че гният много по-лесно, и второ звука според мен е по-лош значително
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Катлизатор - съвет за преработване
стан написа:Моя съвет е да си преработиш катализатора, тия резонатори първо че гният много по-лесно, и второ звука според мен е по-лош значително
То ясно ... ама как да го преработи ... в това е "главоблъсканицата" ...
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Първа и втора снимка ще са най-тихи, но не са добра идея за резонатор. Там газовете са най-горещи и най-бързи. Това са чертежи за последно гърне.
Вариант за преработване на катализаторния корпус... права тръба, разпробита и натъпкано с такава метална неръждаема вата максимално... нямаш друг избор.
Вариант за преработване на катализаторния корпус... права тръба, разпробита и натъпкано с такава метална неръждаема вата максимално... нямаш друг избор.
Re: Катлизатор - съвет за преработване
Моят си го махах преди 2 месеца.Ходих в сервиз за ауспуси.Техният съвет беше,ако искам да остане със същият звук,да го преработят,също че оригиналните тенекии гният с пъти по-трудно от евтините резонатори и тем подобни.Така и направих.След като го изтърбушиха,в празнината сложиха тръба с диаметър 4-5см,цялата я надупчиха ,като в двата края и направиха форма на звезда 4-лъчка,събраха всичко и както ме увериха звукът наистина не се промени изобщо.Усеща се и по-голяма пъргавина в ниските.Останах много доволен.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Re: Катлизатор - съвет за преработване
аз съм с права тръба и крайно гърне посредата с резонатор /смотан/, но звука е адския гръм
, дайте съвет какво да променя в средата, че да поутихне малко моя ужас

BMW 318is
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Катлизатор - съвет за преработване
phantomas написа:аз съм с права тръба и крайно гърне посредата с резонатор /смотан/, но звука е адския гръм, дайте съвет какво да променя в средата, че да поутихне малко моя ужас
Ако си си изхвърлил/продал стария катализатор , сложи катализаторно гърне , не резонаторно...(гаранция ще поутихне) , а ако си си запазил твоя кат... резни го както е направил Мишо , изтърбуши "покормината" му и после питай Мишо какво направи (ако разбира се реши да сподели


Re: Катлизатор - съвет за преработване
metodi80 написа:а форума за съжаление не му беше от особена помощ по тоя проблем ...).
В случая са малко тези, които имат реален опит с тези неща изатова е така. Генерацията е едно от нещата за които не се говори, живо табу си е.
Навремето имаше автомобилни книги, в една от тях съм чел, че смятането на генерацията, най-общо е така, че да бъде около 20 пъти обема на мотора, демек, 2л мотор, генерацията трябва да е 40л. Това е генерация за сериен мотор. Средните гърнета навремето се правеха с прегради, идеята е като влезне от едната страна газовете, докато стигне до изхода да се бият в преградите и оттам да утихват. Но това води до значително понижаване на мощността, чел съм за цифри от сорта на до 30%. Дотук добре. Моят личен опит показва, че едно гърне, колкото е важно отвътре, толкова и отвън, демек изолацията е около 30% от шума. НА е39 генерацията е цялата в двойни тръби, така дефакто се намалява шума и от свиването и биенето на газовете в тръбите, не само в гърнетата, има и едни израстъци, които се смятат з ада може да се поеме втях, част от резонансната вълна, при едни е да влезне, при други се прави да влиза и излиза, според мястото на този израстък, диаметри и идруги глупости се смята това. Та ако Мишо не е направил своето гърне още, съветвам да сложи тръба, която да е с диаметър колкото входната и изходната и да е с дебелина на стената, не по-малка 2мм, най-добре 2.5мм. Няма нужда да я дупчи, просто слага тръбата, заварява си я, и пълни отстрани всичко с минерална вата и затваря отгре. Тогава, просто ще удължи тръбата на гърнето си, дебелата стена щему гарантира, че няма да има толкова свиване и разтегляне на тръбата от газовете, и оттам няма да се получава гаден звук, а ватата ще довърши тишината.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани