проблем (дискусия )
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
проблем (дискусия )
отварям си теми4ка по един проблем по колата ми същност са 2 но по ред ,моля всеки запознат да подаде по една рака
'ПЕОБЛЕМ номер 1 ----- от както сам си купил коллата м20б20 мотор имам леко тресене на мотора ,при поредния слу4аи на посещение при маистор заси4аме 4е мотор4ето за празния ход не подържа оборотите постояно се сменят между 800 или 840 постояно при това положение като спра някаде колата по4ва да мени оборотите и дори минава над 1000 оборота и после се нормализира при настроика на дебитомера и пр4истване на мотор4ето си4ко се нормализира но не за дълго време и изторията запо4ва на ново ,друго което ми направи впе4атление 4е при пускането на климатика оборотите се закотвят на 900 и не мърдат ,това е добре смисал карам спирам проблеми няма спират на 900 и товасие но изгасяли климатика си4ко сие по старуму ту на горе ту на долу няма оправия ,друго впе4атление карам през деня мененето на оборотите е поносимо движисе в границите на 800 840 при пускането на фаровете оборотите рязко се пола4ват над 1000 и после запо4ва някво лудо променяне постояно след време се нормализира но за малко (вси4ко обеснено е по време на движение по улиците ) загасям фаровете пак рязко пока4ване и слизане на 800 оборота --------- вапросами с оглед на написаното по горе време ли е да сменям мотор4ето за празния ход моля споделете впе4атление
тресенето на мотора е леко но умръзва зверски а като се задържи за малко мотора мърка
ПРОБЛЕМ 2 --- постояно ми маже шофиорската 4иста4ка постояно копувам си нова 4иста4ка бош издуржя една седмица и хаиде на ново ,копувам си 4ампион при някои полойения 4исти при някои не 4истя4ките са 4исто нови сменям рамото (не с ниво но от собсвеник които няма оплаквания )слагам нова 4иста4ка при дъждовно време 4исти нагора надолу маже и стърже на пазасежерското място карам с 4иста4ка на година и половина и проблеми няма 4исти та се къса ,вазможноли е да ми кофти джама оригиналния е каде може да е проблема
благодаря предваритено
'ПЕОБЛЕМ номер 1 ----- от както сам си купил коллата м20б20 мотор имам леко тресене на мотора ,при поредния слу4аи на посещение при маистор заси4аме 4е мотор4ето за празния ход не подържа оборотите постояно се сменят между 800 или 840 постояно при това положение като спра някаде колата по4ва да мени оборотите и дори минава над 1000 оборота и после се нормализира при настроика на дебитомера и пр4истване на мотор4ето си4ко се нормализира но не за дълго време и изторията запо4ва на ново ,друго което ми направи впе4атление 4е при пускането на климатика оборотите се закотвят на 900 и не мърдат ,това е добре смисал карам спирам проблеми няма спират на 900 и товасие но изгасяли климатика си4ко сие по старуму ту на горе ту на долу няма оправия ,друго впе4атление карам през деня мененето на оборотите е поносимо движисе в границите на 800 840 при пускането на фаровете оборотите рязко се пола4ват над 1000 и после запо4ва някво лудо променяне постояно след време се нормализира но за малко (вси4ко обеснено е по време на движение по улиците ) загасям фаровете пак рязко пока4ване и слизане на 800 оборота --------- вапросами с оглед на написаното по горе време ли е да сменям мотор4ето за празния ход моля споделете впе4атление
тресенето на мотора е леко но умръзва зверски а като се задържи за малко мотора мърка
ПРОБЛЕМ 2 --- постояно ми маже шофиорската 4иста4ка постояно копувам си нова 4иста4ка бош издуржя една седмица и хаиде на ново ,копувам си 4ампион при някои полойения 4исти при някои не 4истя4ките са 4исто нови сменям рамото (не с ниво но от собсвеник които няма оплаквания )слагам нова 4иста4ка при дъждовно време 4исти нагора надолу маже и стърже на пазасежерското място карам с 4иста4ка на година и половина и проблеми няма 4исти та се къса ,вазможноли е да ми кофти джама оригиналния е каде може да е проблема
благодаря предваритено



- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
По втория въпрос мисля 4е ти е издрано от кама4ета стъклото.поне при мен е това проблема и затова маже,та да попитам и аз - има ли някаде дето полират стакла?
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
по втория мисля че слагаш твърде дълга мойте и двете скърцана и мажена смених на пасажера с 50 или 55см беше и чисти идеално сега ще си сменя и мойта
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Rado1 написа:По-Проблем 1
Свали си моторчето за празен ход и го изчисти виш също така и как зарежда алтернатора
Успех
свалям 4истя и се закрепва пак з амалко ина4е за алтернатора несам се сетил
вазмойнолие да е от него стото като пусна сжетлините и става една нагре на долу нагоре надолу неможе да се закрепи



dizelboy написа:Rado1 написа:По-Проблем 1
Свали си моторчето за празен ход и го изчисти виш също така и как зарежда алтернатора
Успех
свалям 4истя и се закрепва пак з амалко ина4е за алтернатора несам се сетил
вазмойнолие да е от него стото като пусна сжетлините и става една нагре на долу нагоре надолу неможе да се закрепи
Ами щом се закрепва а после се скапва на ново..моторче. А иначе още не сам чул да се скапе моторче на ниските. зимаш от морка караш два дена и ако е от него добре ако не го връщаш
Касмет
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
опасенията са за алтернатора като свърша работа ще кажа каде е проблема
а за 4иста4ките при мене нема натиск добър ще пробвам с ново рамо и за него ще напиша
а за 4иста4ките при мене нема натиск добър ще пробвам с ново рамо и за него ще напиша



- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Незнам за твоя мотор, но преди време имах подобен проблем (М50 Б25) - от време на време менеше оборотите на празен ход, като включа климатика и покарам 20-30 км - задължително след това започваше да мени. След 20-50 км по-спокойно каране се нормализираха нещета. След компютърна диагностика се оказа, че ламбда сондата дава погрешни данни (работи, но не правилно) и след смяната й нещата се оправиха - мотора заработи тихо, мощно и икономично. Ако мотора ти е с ламбда сонда, бих ти препоръчал все пак една диагностика за 10-20 лв, поне да изключиш вероятен проблем. Успех!
Niky Georgiev
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Niky Georgiev написа:Незнам за твоя мотор, но преди време имах подобен проблем (М50 Б25) - от време на време менеше оборотите на празен ход, като включа климатика и покарам 20-30 км - задължително след това започваше да мени. След 20-50 км по-спокойно каране се нормализираха нещета. След компютърна диагностика се оказа, че ламбда сондата дава погрешни данни (работи, но не правилно) и след смяната й нещата се оправиха - мотора заработи тихо, мощно и икономично. Ако мотора ти е с ламбда сонда, бих ти препоръчал все пак една диагностика за 10-20 лв, поне да изключиш вероятен проблем. Успех!
ми нямам




- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
на нас ни мажеше и стържеше и съсипваше чистачката и се оказа,че е криво рамото
ТДС - Турбо Див Селянин
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
днеска ходих да замерят алтернатора си4ко ок
после замериха и самия акумолатор и тои е ок
остава да видя как е мотор4ето но идея си нямам каде, некви идеи да имате
или да мога да зема едно мотор4е за проба евентуално 







- VANOS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
4/2000
Ако караш на газ, се зацапва клапана на празния ход; почистваш го с бензин, WD, но скоро пак се скапва. Най-добре е да се вземе нов, но не знам на БМВ-то колко струва. За Скорпиото ми беше 180 лв от Мото-Пфое, сигурно има и по-евтино
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Да не проблемът в ел. инсталацията? Кабелче към свещите или нещо друго като пробила клема. При мен този проблем се оправи след смяна на ламбда сонда, ама ти каза , че нямаш. Когато имах такива главоболия, един спец по БМВ каза , че може да е и от дебитомера. Успех.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани