проблем (дискусия )

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

проблем (дискусия )

Мнение от dizelboy » 13 Юли 2005, 21:44

отварям си теми4ка по един проблем по колата ми същност са 2 но по ред ,моля всеки запознат да подаде по една рака
'ПЕОБЛЕМ номер 1 ----- от както сам си купил коллата м20б20 мотор имам леко тресене на мотора ,при поредния слу4аи на посещение при маистор заси4аме 4е мотор4ето за празния ход не подържа оборотите постояно се сменят между 800 или 840 постояно при това положение като спра някаде колата по4ва да мени оборотите и дори минава над 1000 оборота и после се нормализира при настроика на дебитомера и пр4истване на мотор4ето си4ко се нормализира но не за дълго време и изторията запо4ва на ново ,друго което ми направи впе4атление 4е при пускането на климатика оборотите се закотвят на 900 и не мърдат ,това е добре смисал карам спирам проблеми няма спират на 900 и товасие но изгасяли климатика си4ко сие по старуму ту на горе ту на долу няма оправия ,друго впе4атление карам през деня мененето на оборотите е поносимо движисе в границите на 800 840 при пускането на фаровете оборотите рязко се пола4ват над 1000 и после запо4ва някво лудо променяне постояно след време се нормализира но за малко (вси4ко обеснено е по време на движение по улиците ) загасям фаровете пак рязко пока4ване и слизане на 800 оборота --------- вапросами с оглед на написаното по горе време ли е да сменям мотор4ето за празния ход моля споделете впе4атление
тресенето на мотора е леко но умръзва зверски а като се задържи за малко мотора мърка

ПРОБЛЕМ 2 --- постояно ми маже шофиорската 4иста4ка постояно копувам си нова 4иста4ка бош издуржя една седмица и хаиде на ново ,копувам си 4ампион при някои полойения 4исти при някои не 4истя4ките са 4исто нови сменям рамото (не с ниво но от собсвеник които няма оплаквания )слагам нова 4иста4ка при дъждовно време 4исти нагора надолу маже и стърже на пазасежерското място карам с 4иста4ка на година и половина и проблеми няма 4исти та се къса ,вазможноли е да ми кофти джама оригиналния е каде може да е проблема

благодаря предваритено
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 14 Юли 2005, 8:58

По втория въпрос мисля 4е ти е издрано от кама4ета стъклото.поне при мен е това проблема и затова маже,та да попитам и аз - има ли някаде дето полират стакла?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 14 Юли 2005, 18:31

по втория мисля че слагаш твърде дълга мойте и двете скърцана и мажена смених на пасажера с 50 или 55см беше и чисти идеално сега ще си сменя и мойта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 14 Юли 2005, 18:42

По-Проблем 1
Свали си моторчето за празен ход и го изчисти виш също така и как зарежда алтернатора
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 14 Юли 2005, 18:58

Rado1 написа:По-Проблем 1
Свали си моторчето за празен ход и го изчисти виш също така и как зарежда алтернатора
Успех



свалям 4истя и се закрепва пак з амалко ина4е за алтернатора несам се сетил
вазмойнолие да е от него стото като пусна сжетлините и става една нагре на долу нагоре надолу неможе да се закрепи
ИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 14 Юли 2005, 19:12

dizelboy написа:
Rado1 написа:По-Проблем 1
Свали си моторчето за празен ход и го изчисти виш също така и как зарежда алтернатора
Успех



свалям 4истя и се закрепва пак з амалко ина4е за алтернатора несам се сетил
вазмойнолие да е от него стото като пусна сжетлините и става една нагре на долу нагоре надолу неможе да се закрепи



Ами щом се закрепва а после се скапва на ново..моторче. А иначе още не сам чул да се скапе моторче на ниските. зимаш от морка караш два дена и ако е от него добре ако не го връщаш
Касмет

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 14 Юли 2005, 22:54

опасенията са за алтернатора като свърша работа ще кажа каде е проблема

а за 4иста4ките при мене нема натиск добър ще пробвам с ново рамо и за него ще напиша
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 15 Юли 2005, 8:47

Незнам за твоя мотор, но преди време имах подобен проблем (М50 Б25) - от време на време менеше оборотите на празен ход, като включа климатика и покарам 20-30 км - задължително след това започваше да мени. След 20-50 км по-спокойно каране се нормализираха нещета. След компютърна диагностика се оказа, че ламбда сондата дава погрешни данни (работи, но не правилно) и след смяната й нещата се оправиха - мотора заработи тихо, мощно и икономично. Ако мотора ти е с ламбда сонда, бих ти препоръчал все пак една диагностика за 10-20 лв, поне да изключиш вероятен проблем. Успех!
Niky Georgiev

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 15 Юли 2005, 9:48

Niky Georgiev написа:Незнам за твоя мотор, но преди време имах подобен проблем (М50 Б25) - от време на време менеше оборотите на празен ход, като включа климатика и покарам 20-30 км - задължително след това започваше да мени. След 20-50 км по-спокойно каране се нормализираха нещета. След компютърна диагностика се оказа, че ламбда сондата дава погрешни данни (работи, но не правилно) и след смяната й нещата се оправиха - мотора заработи тихо, мощно и икономично. Ако мотора ти е с ламбда сонда, бих ти препоръчал все пак една диагностика за 10-20 лв, поне да изключиш вероятен проблем. Успех!



ми нямам :D
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 15 Юли 2005, 20:45

на нас ни мажеше и стържеше и съсипваше чистачката и се оказа,че е криво рамото
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 15 Юли 2005, 21:20

днеска ходих да замерят алтернатора си4ко ок :!: после замериха и самия акумолатор и тои е ок :!: остава да видя как е мотор4ето но идея си нямам каде, некви идеи да имате :?: или да мога да зема едно мотор4е за проба евентуално :dunno:
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 730d
Мечтае да кара: E38 740i
Детайли за колата: E38 730d
4/2000

Мнение от VANOS » 16 Юли 2005, 22:22

Ако караш на газ, се зацапва клапана на празния ход; почистваш го с бензин, WD, но скоро пак се скапва. Най-добре е да се вземе нов, но не знам на БМВ-то колко струва. За Скорпиото ми беше 180 лв от Мото-Пфое, сигурно има и по-евтино
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 24 Юли 2005, 16:10

Да не проблемът в ел. инсталацията? Кабелче към свещите или нещо друго като пробила клема. При мен този проблем се оправи след смяна на ламбда сонда, ама ти каза , че нямаш. Когато имах такива главоболия, един спец по БМВ каза , че може да е и от дебитомера. Успех.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook