Зацепване на VP44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Зацепване на VP44

Мнение от Face » 25 Ное 2009, 10:04

milennyc написа:Е вече имам и индикаторен часовник!

Честита придобивка!
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 25 Ное 2009, 10:45

Face написа:
milennyc написа:Е вече имам и индикаторен часовник!

Честита придобивка!


Вече роторни помпи не могат да ми се опрат....VP30,VP37 Vp44....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: Зацепване на VP44

Мнение от bojky » 25 Ное 2009, 12:54

Колега тебе те признавам за най-големия! :clap: :clap: :clap: Ей тва се казва самоук човек :driving: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Зацепване на VP44

Мнение от bmwman » 26 Ное 2009, 20:52

колеги кажете от къде да лашна и да върна малко зацепването на помпата че предварението ми е с 6-7 градуса повече от нормалното?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Зацепване на VP44

Мнение от milennyc » 26 Ное 2009, 21:47

Колега сложно е това лашкане...... а и не знам как имаш аванс + 6-7 градуса.. то е чудо че пали..... а тва че набира си е напрао жив къмет

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Зацепване на VP44

Мнение от bmwman » 27 Ное 2009, 10:44

Че не е лесно знам но питам дали някой знае за да сподели стъпка по стъпка :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.04.2008

Re: Зацепване на VP44

Мнение от Palikarov » 14 Апр 2010, 1:00

Колеги, имам проблем със зацепката на гнп. Значи историята е следната: колата я взима мой приятел от познат(който в момента е в чужбина), да я кара за да не събира прах, помпата е правена преди около 6 месеца. След около 200 км колата гасне в движение и не превърта на стартер. Според моя човек колата не е имала мощност и е пушела синкав дим. Отворихме двигателя и - скъсан колянов вал на последната шийка. При демонтажа на ГНП горе-долу я блокирахме в горна мъртва точка на коляновият вал, щифта в маховика нямаше как да го ползваме, защото беше скъсан вала. Сменихме вала и поставихме помпата в положението, в което си беше. След това решихме да проверим дали е била зацепена правилно според линковете:
http://www.sellanet.pl/2.%20Statically%20adjusting%20injection%20pump%20(M47.pdf
http://www.sellanet.pl/1.%20Checking%20injection%20pump%20measured%20value%20(M47.pdf
Снабдихме се с индикаторен часовник и свалихме тапата. През отвора се вижда оста на помпата, тя не е ексцентрична, а има изработена вдлъбнатина в нея. Стойността на корпуса на помпата е 0.83, въпроса е как да я премерим, дали да нулираме индикатора в най-ниската точка и после да завъртим оста на дясно, което май е единственият вариянт? Това което ме притеснява е, че както беше блокирана при свалянето в отвора на тапата за зацепване едва се виждаше началото на вдлъбнатината в оста. Възможно ли е при предишният ремонт на помпата нещо да е разместено в нея и сега да трябва да се зацепва в друго положение?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook