Зацепване на VP44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Зацепване на VP44
Face написа:milennyc написа:Е вече имам и индикаторен часовник!
Честита придобивка!
Вече роторни помпи не могат да ми се опрат....VP30,VP37 Vp44....
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Зацепване на VP44
Колега тебе те признавам за най-големия!
Ей тва се казва самоук човек






Re: Зацепване на VP44
колеги кажете от къде да лашна и да върна малко зацепването на помпата че предварението ми е с 6-7 градуса повече от нормалното?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Зацепване на VP44
Колега сложно е това лашкане...... а и не знам как имаш аванс + 6-7 градуса.. то е чудо че пали..... а тва че набира си е напрао жив къмет
Re: Зацепване на VP44
Колеги, имам проблем със зацепката на гнп. Значи историята е следната: колата я взима мой приятел от познат(който в момента е в чужбина), да я кара за да не събира прах, помпата е правена преди около 6 месеца. След около 200 км колата гасне в движение и не превърта на стартер. Според моя човек колата не е имала мощност и е пушела синкав дим. Отворихме двигателя и - скъсан колянов вал на последната шийка. При демонтажа на ГНП горе-долу я блокирахме в горна мъртва точка на коляновият вал, щифта в маховика нямаше как да го ползваме, защото беше скъсан вала. Сменихме вала и поставихме помпата в положението, в което си беше. След това решихме да проверим дали е била зацепена правилно според линковете:
http://www.sellanet.pl/2.%20Statically%20adjusting%20injection%20pump%20(M47.pdf
http://www.sellanet.pl/1.%20Checking%20injection%20pump%20measured%20value%20(M47.pdf
Снабдихме се с индикаторен часовник и свалихме тапата. През отвора се вижда оста на помпата, тя не е ексцентрична, а има изработена вдлъбнатина в нея. Стойността на корпуса на помпата е 0.83, въпроса е как да я премерим, дали да нулираме индикатора в най-ниската точка и после да завъртим оста на дясно, което май е единственият вариянт? Това което ме притеснява е, че както беше блокирана при свалянето в отвора на тапата за зацепване едва се виждаше началото на вдлъбнатината в оста. Възможно ли е при предишният ремонт на помпата нещо да е разместено в нея и сега да трябва да се зацепва в друго положение?
http://www.sellanet.pl/2.%20Statically%20adjusting%20injection%20pump%20(M47.pdf
http://www.sellanet.pl/1.%20Checking%20injection%20pump%20measured%20value%20(M47.pdf
Снабдихме се с индикаторен часовник и свалихме тапата. През отвора се вижда оста на помпата, тя не е ексцентрична, а има изработена вдлъбнатина в нея. Стойността на корпуса на помпата е 0.83, въпроса е как да я премерим, дали да нулираме индикатора в най-ниската точка и после да завъртим оста на дясно, което май е единственият вариянт? Това което ме притеснява е, че както беше блокирана при свалянето в отвора на тапата за зацепване едва се виждаше началото на вдлъбнатината в оста. Възможно ли е при предишният ремонт на помпата нещо да е разместено в нея и сега да трябва да се зацепва в друго положение?
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани