Проблем-пуши ми колата!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
spacepl написа:свали дросела (за 15-20 мин работа) и погледни в колекторите, даже бръкни и виж дали е омаслено, ако е омаслено вътре сменяш клапана на картерните газове и заспива, ако не е омаслено - гумички, сегменти и т.н.
А М52ките дето нямат клапан за картерни газове и не влиза в тях картерни газове, пък омасляват колектора, къв им е прболема

- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
колега най евтиния съвет от мене е доливаи масло като се наложи и си караи колата не се занимаваи с ремонти освен ако смяташ да я караш още 5-6 години 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
mitkosulev написа:колега най евтиния съвет от мене е доливаи масло като се наложи и си караи колата не се занимаваи с ремонти освен ако смяташ да я караш още 5-6 години
Много умно

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
sonny написа:laviatan написа:Маслото може да не е общоизвестно на много хора- но съм разговарял с доста хора които разбират и мога да ви кажа че отзивите за него са винаги били добри
Аз също бях голум скептик в началото и докато Тошко Дунев ме нави да го сложа в колата беше голям зор, ама ся неща да чуя за друго повече. Инфото за това масло е, че е ако не единственото е едно от малкото които се прави само и единствено в един единствен завод, фирмата няма филиали в други държави, а това е едно голямо редимство и голяма гаранция, че няма измама. Има много защити и го взимам от вносителите директно, а това са не безизвестните баща и син ГЕРАДЖИЕВИ.
ПС Имам един френд с е39ка, със същия мотор, видя се в чудо момчето, колата си я кара само и единствено с масло БМВ, което се сменя само и единствено в Дарукар, да ама колата лапа на 1000км о минимум литър, сменихме въпросния велик клапан с чисто нов от дару, маслото изчезва. НАй-интересното е, че нито пуши, нито тече, ауспуха не е омаслен, а маслото изчезва
Сонка и от какво се оправи това при твоя приятел ???
защотот при мене го има същия фактор наливам масло не тече не пуши но изчезва а от къде

- Pesho_MPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.03.2009
- Местоположение: Troyan
- Кара: BMW 320i Coupe
пуши
Колега и моето бмв така и какво ли не правих и на края основен ремонт, имам предвид сигменти, биелни лагери, гумички на клапаните, хидравлични повдигачи, гарнитури и така, сега е като пушка но всичко това е цифра пара. Някоя казваха да купя друг мотор и кво те тези мотори всичките са направени за яко каране демек драни, драни и след 2 месеца да сменям пък него и така направих основен ремонт. Е много зависи и от майстора, моя е много в час с тия неща. Успех колега.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем-пуши ми колата!!!!
avfc написа:за триене
е хубава работа сега, страшно просто, а после някой като иска да потърси ?
Оправи проблема ли какво стана, че искаш да се трие. По скоро довърши темата и тя ще се заключи със статус на ''изчерпана'' и така много хора като потъсят, ще получат нужното инфо

Re:
mladfen написа:ивчо3 написа:...цилиндрите не може да се хонинговат, ако има надран никасил, блока става само за скраб...
Първо недей заблуждавай човека - колко М52-ки си направил та го твърдиш написаното по-горе![]()
М52-ката се упреснява на хонинга и се пускат едни нови стандартни сегминти и спи града![]()
Направил съм поне 5-6 с такива симптоми и всичките бяха с по около 2мм ключ на сегментите![]()
![]()
вкючително и на жена ми 320-ската
Дори и да има надран цилиндър, разтъргва се и се набива чугунена риза![]()
![]()
![]()
До сега аз не съм отварял М52 с износени бутала дори и в сегментните канали - може някой да е правил такъв мотор но аз не
Ако колегата реши да не набива втулки а да си възтанови никасила или алусила може да се поинтересува къде възтановяват цилиндрите на моторите където голяма час от по новите са на алусил
Чувал съм че някъде по заводете в Асеновград се нанася алусил и там ходили всички моторджии
Така че решение има и то за всеки джоб - най евтиния е:
- упресняване на мрежата на цилиндрите - хонинговане 90лв
- нови сегменти 6х25лв
- биелни лагери 66лв
- кумички клапани 24х0,80лв
- гарнитура глава 50лв
- шлайф на главата 30лв
- за труд както се разбереш с майстора ти
Цените са с някаква отстъпка
Това е - просто М52 си износва сегментите


38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани