Проблем-пуши ми колата!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Авг 2009, 23:06

spacepl написа:свали дросела (за 15-20 мин работа) и погледни в колекторите, даже бръкни и виж дали е омаслено, ако е омаслено вътре сменяш клапана на картерните газове и заспива, ако не е омаслено - гумички, сегменти и т.н.


А М52ките дето нямат клапан за картерни газове и не влиза в тях картерни газове, пък омасляват колектора, къв им е прболема :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 11 Авг 2009, 15:28

колега най евтиния съвет от мене е доливаи масло като се наложи и си караи колата не се занимаваи с ремонти освен ако смяташ да я караш още 5-6 години ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 11 Авг 2009, 15:46

mitkosulev написа:колега най евтиния съвет от мене е доливаи масло като се наложи и си караи колата не се занимаваи с ремонти освен ако смяташ да я караш още 5-6 години ;)


Много умно :evil:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 11 Авг 2009, 17:03

sonny написа:
laviatan написа:Маслото може да не е общоизвестно на много хора- но съм разговарял с доста хора които разбират и мога да ви кажа че отзивите за него са винаги били добри ;)


Аз също бях голум скептик в началото и докато Тошко Дунев ме нави да го сложа в колата беше голям зор, ама ся неща да чуя за друго повече. Инфото за това масло е, че е ако не единственото е едно от малкото които се прави само и единствено в един единствен завод, фирмата няма филиали в други държави, а това е едно голямо редимство и голяма гаранция, че няма измама. Има много защити и го взимам от вносителите директно, а това са не безизвестните баща и син ГЕРАДЖИЕВИ.

ПС Имам един френд с е39ка, със същия мотор, видя се в чудо момчето, колата си я кара само и единствено с масло БМВ, което се сменя само и единствено в Дарукар, да ама колата лапа на 1000км о минимум литър, сменихме въпросния велик клапан с чисто нов от дару, маслото изчезва. НАй-интересното е, че нито пуши, нито тече, ауспуха не е омаслен, а маслото изчезва :shock:



Сонка и от какво се оправи това при твоя приятел ???
защотот при мене го има същия фактор наливам масло не тече не пуши но изчезва а от къде :shock: един господ знае
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.03.2009
Местоположение: Troyan
Кара: BMW 320i Coupe

пуши

Мнение от Pesho_MPower » 11 Авг 2009, 19:37

Колега и моето бмв така и какво ли не правих и на края основен ремонт, имам предвид сигменти, биелни лагери, гумички на клапаните, хидравлични повдигачи, гарнитури и така, сега е като пушка но всичко това е цифра пара. Някоя казваха да купя друг мотор и кво те тези мотори всичките са направени за яко каране демек драни, драни и след 2 месеца да сменям пък него и така направих основен ремонт. Е много зависи и от майстора, моя е много в час с тия неща. Успех колега.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: софия

Re: Проблем-пуши ми колата!!!!

Мнение от avfc » 24 Ное 2009, 17:35

за триене

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Проблем-пуши ми колата!!!!

Мнение от BiTurbo » 24 Ное 2009, 18:02

avfc написа:за триене


е хубава работа сега, страшно просто, а после някой като иска да потърси ?
Оправи проблема ли какво стана, че искаш да се трие. По скоро довърши темата и тя ще се заключи със статус на ''изчерпана'' и така много хора като потъсят, ще получат нужното инфо :wave:
Изображение


Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 9.05.2009
Кара: Бавно

Re:

Мнение от hristofar » 24 Ное 2009, 18:44

mladfen написа:
ивчо3 написа:...цилиндрите не може да се хонинговат, ако има надран никасил, блока става само за скраб...

Първо недей заблуждавай човека - колко М52-ки си направил та го твърдиш написаното по-горе :?:
М52-ката се упреснява на хонинга и се пускат едни нови стандартни сегминти и спи града :idea:
Направил съм поне 5-6 с такива симптоми и всичките бяха с по около 2мм ключ на сегментите :!: :!: :!: вкючително и на жена ми 320-ската
Дори и да има надран цилиндър, разтъргва се и се набива чугунена риза :idea: :idea: :idea:
До сега аз не съм отварял М52 с износени бутала дори и в сегментните канали - може някой да е правил такъв мотор но аз не
Ако колегата реши да не набива втулки а да си възтанови никасила или алусила може да се поинтересува къде възтановяват цилиндрите на моторите където голяма час от по новите са на алусил
Чувал съм че някъде по заводете в Асеновград се нанася алусил и там ходили всички моторджии
Така че решение има и то за всеки джоб - най евтиния е:
- упресняване на мрежата на цилиндрите - хонинговане 90лв
- нови сегменти 6х25лв
- биелни лагери 66лв
- кумички клапани 24х0,80лв
- гарнитура глава 50лв
- шлайф на главата 30лв
- за труд както се разбереш с майстора ти
Цените са с някаква отстъпка
Това е - просто М52 си износва сегментите

:clap: :yes:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook