толкова ли си може.....320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: толкова ли си може.....320
не ги сравнявам колега, просто очаквах повече, и бях изненадан неприятно
only rear wheel drive
- coupe-to
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 22.11.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: с вратите напред!!!
- Мечтае да кара: М4 и 850ci
Re: толкова ли си може.....320
За мен е най-добре една 25-ца и си карай леко,а ако ти потрябва сила си знаеш, че са без малко 200 мулета ,разликата в разхода при леко каране не е кои знае колко голяма,а вече при обръщането на оборотомера има разлика с поне 4-5 килца според мен, ако иска някой да сподели за разходите и на 25-цата инфото винаги е от полза.....
- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: толкова ли си може.....320
___B___M___W___ написа:michev написа:стига бе колега, с 18-ката почти не знам какво е 4-та по баир
АБЕ НАПРАВО САМОЛЕТЕЙ НЯМАТЕ РАВНИ
Теб с твоята 320-ка със спортната генерация и какво ли още не по нея те знам , че можеш да летиш , а ако още не си се научил трябва да ми я дадеш да я покарам да ти покажа как става номера.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: толкова ли си може.....320
sonny написа:Сопри се бе колега, комбито ми е с м43, на 15ките дига едвам 150, а със 16ките и то празен, неможа да рипне повече от 140, а смея да кажа, че ми е читав мотора. Седана ми е 1500 с музиката, пълен резервоар и смен, като туриш и 300 кила пожарогасители, багажа и жената, ти прай сметка колко е тежка, и си перках със 190 по магистралата. Или колата на твоя човек е тотален жмел, или твоето м43 е с марсианци за клапани и плутон за братовчед.
За разход не знам, седана два 10ки извън града и 13-15 в града с изгоряла ламбда и почти 5 цилиндъра, единия го немаше за малко, а комбито ми дава 12ки градско и 10 смесено, не знам колко е извънградско точно.
Ееее колега,наистина ли мислиш че му е читав мотора на това комби


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
Re: толкова ли си може.....320
...нещо пак към вечния спор 20-ка vs. is отиват нещата. Дайте като се говори за 20-ки да споменем тези, които са в максимално (до колкото средствата позволяват) добро съртояние. Какви неща са нужни за да се приведе този мотор максимално близко до заводското състояние няма да изреждам. Истината, е че приведен в добро състояние, с малко по-изправена генерация М52 е доста по-приятен за каране от М42 /за него колкретно имам впечатления/.
...burn your tyres , not your soul.....


Re: толкова ли си може.....320
michev написа:В никакъв случай не казвам че не съм усетил разлика, по скоро имах предвид, че на база приказките в форума за това колко вървящи са 320-ките, очаквах много повече.
И понеже ми стана интересно, утре ще карам друга 20-ка за сравнение, но ако и там стоят така нещата поне за мен ис-ката май ще е по-добрия вариант.
Купи си иска и ела те изплщя с двайската

Re: толкова ли си може.....320
незнам какви са тия баири или по скоро хълмчета който катерите с тия 120 130 км, ама Петрохан ако иска някои да дойде и да ми го качи с тази скорост. Там си караш през повечето време на 3та или 4та поне на изкачване. Тази година за първи път до морето с 3ма човека съм и лепил 220км но при моментен разход 20л. Нито за момент не съм съжалил че от 316/компакт/ съм минал на 320/комби/, Разкликата в разхода е нищожна а пък за вървежа е ясно че след 3500, че са ни умрели коне са ни умрели ама къде са тия голфове с по 115 коня който ще ни дръпнат аре да ги видиме.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: толкова ли си може.....320
Нали се сещаш че в нормалната експлоатация на автомобила доста малък процент са изплющаванията /предполагам това си искал да напишеш/, а автомобилите имат и едни други потребителски характеристики, важни за ежедневната експлоатация.Така или иначе просто исках да споделя моите впечатления, а както винаги темата тръгна в неприятен поне за мене тон, така че аз поне се оттеглям.В този форум с всеки изминал ден е все по-трудно и безсмисленно да се пише.
only rear wheel drive
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: толкова ли си може.....320
Сони мойто М43 прави 190 на равно с 4 човека и пълен багажник с 16ки по километраж, определено нещо не е наред при комбито ти 


- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Re: толкова ли си може.....320
hahahahahaah колегааа, недей , че болна тема за хората ;pSoul_Fly написа:bum_bum написа:Много ме кефи как на всички двигателите са били безупречни,а аз как за толкова време всичко на всичко една-две читави двайски да съм видял най-много. Де ги криете тия много поддържани коли
Абе те в форма всичките са перфектни и затова ги плющат голфовете по 115 коня![]()
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: толкова ли си може.....320
vld написа:Сони мойто М43 прави 190 на равно с 4 човека и пълен багажник с 16ки по километраж, определено нещо не е наред при комбито ти
Аз потвърждавам това твърдение

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: толкова ли си може.....320
vld написа:.. определено нещо не е наред при комбито ти
Аз се сещам за 4 неща дето не са му наред, стърчат по една педя от калниците, а гумите са с размер като за порше турбо


- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: толкова ли си може.....320
bum_bum написа:vld написа:.. определено нещо не е наред при комбито ти
Аз се сещам за 4 неща дето не са му наред, стърчат по една педя от калниците, а гумите са с размер като за порше турбоИначе си е читаво, аз след няколко месеца каране на Орела ми се видя като М-ка
Абсолютно съм съгласен с това


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: толкова ли си може.....320
michev написа:Нали се сещаш че в нормалната експлоатация на автомобила доста малък процент са изплющаванията /предполагам това си искал да напишеш/, а автомобилите имат и едни други потребителски характеристики, важни за ежедневната експлоатация.Така или иначе просто исках да споделя моите впечатления, а както винаги темата тръгна в неприятен поне за мене тон, така че аз поне се оттеглям.В този форум с всеки изминал ден е все по-трудно и безсмисленно да се пише.
Не е точно така. В началото на темата ти имаше смислени отговори, а моето мнение е, че не си заслужава да набутваш пари за шестак 2000 кубика, както сам се убеди, малко по-добре вървят от 318-ската, но ще свикнеш за няколко дена и след това ще пуснеш обява за по-голям мотор. Събери 1500, до към 2000 лв. и си купи двигател от 325-ца, там е ИС-тината, а не в исове и двайски.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: толкова ли си може.....320
Бях писал снощи, но на някой от колегите не му е харесало май...
По темата - безсмислено е да похарчиш камара пари за замяна на ис с М52Б20, най-малко за Б25 има смисъл да се ръсиш. Но всички останали твърдения за 20-те говорят, че малцина от писалите са ги карали... Не знам какви са тия 20-ки дето ги описвате, но твърдението, че трябва да се сменя често е меко казано несериозно. Вървенето е субективен фактор, така че няма да коментирам, но "куца" могат да я нарекат 3-4 човека в тоя форум, дето имат години по пистите с коли 500+ коня... А на който само вървенето му е важно, мого е сбъркал марката. На хартия двата мотора са близки, макс. скорост включително, но шестака е по-приятен за каране и в града, и извън него. Разхода му е около литър и половина нагоре в София, което не прави мотора особено ефективен спрямо М42, но за мен другите предимства са по-важни. И за да не скачате кой съм аз, че съм компетентен, имам по три години и над 50к км и на двата мотора, та може да се каже, че имам някаква представа

По темата - безсмислено е да похарчиш камара пари за замяна на ис с М52Б20, най-малко за Б25 има смисъл да се ръсиш. Но всички останали твърдения за 20-те говорят, че малцина от писалите са ги карали... Не знам какви са тия 20-ки дето ги описвате, но твърдението, че трябва да се сменя често е меко казано несериозно. Вървенето е субективен фактор, така че няма да коментирам, но "куца" могат да я нарекат 3-4 човека в тоя форум, дето имат години по пистите с коли 500+ коня... А на който само вървенето му е важно, мого е сбъркал марката. На хартия двата мотора са близки, макс. скорост включително, но шестака е по-приятен за каране и в града, и извън него. Разхода му е около литър и половина нагоре в София, което не прави мотора особено ефективен спрямо М42, но за мен другите предимства са по-важни. И за да не скачате кой съм аз, че съм компетентен, имам по три години и над 50к км и на двата мотора, та може да се каже, че имам някаква представа

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани