Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимки
Здравейте колеги имам едно питане към вас
ако някой има под ръка разглобен радиатор от е36 ще може ли да измери диаметъра ( ВЪТРЕШНИЯ ) на горния отвор който е за към термостата да ми каже колко ММ е че вчера ми се скъса ухото там и мисля да му вкарам някъв фланец вътре и да го ползвам този радиатор понеже самия той е здрав ...
моля ви ако може някой да го направи защотот съм на бачкане целия ден и няма кога да ого измеря а искам да го дам на някой да ми направи такъв фланец МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ Предварително ...
нещо подобно :
http://img101.imageshack.us/img101/8130/crackw.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2600/hpim0364.jpg
по надоло съм постнал и начина по който аз реших този проблем
:):)

ако някой има под ръка разглобен радиатор от е36 ще може ли да измери диаметъра ( ВЪТРЕШНИЯ ) на горния отвор който е за към термостата да ми каже колко ММ е че вчера ми се скъса ухото там и мисля да му вкарам някъв фланец вътре и да го ползвам този радиатор понеже самия той е здрав ...
моля ви ако може някой да го направи защотот съм на бачкане целия ден и няма кога да ого измеря а искам да го дам на някой да ми направи такъв фланец МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ Предварително ...
нещо подобно :
http://img101.imageshack.us/img101/8130/crackw.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2600/hpim0364.jpg
по надоло съм постнал и начина по който аз реших този проблем

PNR написа:така прединяколко дни с подаване на малко повече газ в един завойсе случи нещо малко ...
вътре в колата подмириса на антифриз и предни прозерц нещо беше опръскан а пред мен нямаше друга кола![]()
отбих веднага и вдига капака![]()
видях това ...
от налягането беше се откъснало ухото на радиатора ( за първия кръг ) и колата беше родила изтекоха и всичките води![]()
ама нали трябваше да се прибера викам ще го хвана на останлото парченце и лека полека към нас ... Захванах маркуча стегнах внимателно напълних с вода и запалих. Всичко беше точноне сълзеше нищо 6. Викам чакай да позабършаантифриза дето е олял отпред мотора че ще има да пуши сумати време. Забърсвам и не знам какво ми стана и ...
Ето това небрежно фибърче ми отвори работа за още час и нещо докато го извадя. Направо няма и такъв късмет
След два дни като свърши седмицата (събота и неделя) викам ще се мъча да оправям радиатора защотот така не може да се кара просто не е сигурно като се има в предвид че маркуча се държи на около максимум сантиметър
Измерих отвора на радиатора колко милиметъра е знчи според зависимост от деформацията на материала и от температурата варира от 32-33мм поне при мен
Веднага в гаража и почвам да търся някаква тръба с близък до този размер който ми трябва и за късмет попаднах на тръба със същия диаметър с резба (знаете ли от какво от сифон на мивка) отрязах му отгоре чашката загладих го хубаво с флексичакта да не да пререже маркуча намазах хубаво със гресчица и омотах хубаво с тефлонче за да си уплътни добре![]()
![]()
Навих хубаво със тръбен ключ внимателно разбира се да не да спукам останалата част от отвора на радиатора забърсах хубаво от излезналата грез и външната част на тръбата омотах хубаво отново със тефлон да не като стегна маркуча със скоба да се пререже.
Вкарах маркуча отново хубаво навътре и със две скоби стегнах едната на останалата пластмасова часто от ухото на радиатора и стегнах вече хубаво имайки в предвид че отдоло вече имам метален фланец който няма да ми позволи на материала да се спука или откърши и другата стегнах върху частта на тръбата която стърчеше и засега всичко е точно
Ето и малко снимков материал какво направих и как стана ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Последна промяна PNR на 23 Ное 2009, 15:46, променена общо 3 пъти
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Диаметър на отвора на радиатора
ама верно ли никой не може да го измери 
айде де не може никой да няма свален радиатор само да го прмери с един шублер и да г одрасне щее в полза и за други после темата ...

айде де не може никой да няма свален радиатор само да го прмери с един шублер и да г одрасне щее в полза и за други после темата ...
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Диаметър на отвора на радиатора
petio_bmw 318is написа:33 mm


даже го и направих но утре ще донаправя темата със снимков материал ...
направих малко снимчици

но утре че сега ми го няма кабела да сваля снимките
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Диаметър на отвора на радиатора
така прединяколко дни с подаване на малко повече газ в един завой
се случи нещо малко ...
вътре в колата подмириса на антифриз и предни прозерц нещо беше опръскан а пред мен нямаше друга кола
отбих веднага и вдига капака
видях това ...

от налягането беше се откъснало ухото на радиатора ( за първия кръг ) и колата беше родила изтекоха и всичките води
ама нали трябваше да се прибера викам ще го хвана на останлото парченце и лека полека към нас ... Захванах маркуча стегнах внимателно напълних с вода и запалих. Всичко беше точноне сълзеше нищо 6. Викам чакай да позабършаантифриза дето е олял отпред мотора че ще има да пуши сумати време. Забърсвам и не знам какво ми стана и ...

Ето това небрежно фибърче ми отвори работа за още час и нещо докато го извадя. Направо няма и такъв късмет
След два дни като свърши седмицата (събота и неделя) викам ще се мъча да оправям радиатора защотот така не може да се кара просто не е сигурно като се има в предвид че маркуча се държи на около максимум сантиметър
Измерих отвора на радиатора колко милиметъра е знчи според зависимост от деформацията на материала и от температурата варира от 32-33мм поне при мен
Веднага в гаража и почвам да търся някаква тръба с близък до този размер който ми трябва и за късмет попаднах на тръба със същия диаметър с резба (знаете ли от какво от сифон на мивка) отрязах му отгоре чашката загладих го хубаво с флексичакта да не да пререже маркуча намазах хубаво със гресчица и омотах хубаво с тефлонче за да си уплътни добре

Навих хубаво със тръбен ключ внимателно разбира се да не да спукам останалата част от отвора на радиатора забърсах хубаво от излезналата грез и външната част на тръбата омотах хубаво отново със тефлон да не като стегна маркуча със скоба да се пререже.
Вкарах маркуча отново хубаво навътре и със две скоби стегнах едната на останалата пластмасова часто от ухото на радиатора и стегнах вече хубаво имайки в предвид че отдоло вече имам метален фланец който няма да ми позволи на материала да се спука или откърши и другата стегнах върху частта на тръбата която стърчеше и засега всичко е точно
Ето и малко снимков материал какво направих и как стана ...


вътре в колата подмириса на антифриз и предни прозерц нещо беше опръскан а пред мен нямаше друга кола

отбих веднага и вдига капака

видях това ...

от налягането беше се откъснало ухото на радиатора ( за първия кръг ) и колата беше родила изтекоха и всичките води

ама нали трябваше да се прибера викам ще го хвана на останлото парченце и лека полека към нас ... Захванах маркуча стегнах внимателно напълних с вода и запалих. Всичко беше точноне сълзеше нищо 6. Викам чакай да позабършаантифриза дето е олял отпред мотора че ще има да пуши сумати време. Забърсвам и не знам какво ми стана и ...

Ето това небрежно фибърче ми отвори работа за още час и нещо докато го извадя. Направо няма и такъв късмет
След два дни като свърши седмицата (събота и неделя) викам ще се мъча да оправям радиатора защотот така не може да се кара просто не е сигурно като се има в предвид че маркуча се държи на около максимум сантиметър
Измерих отвора на радиатора колко милиметъра е знчи според зависимост от деформацията на материала и от температурата варира от 32-33мм поне при мен
Веднага в гаража и почвам да търся някаква тръба с близък до този размер който ми трябва и за късмет попаднах на тръба със същия диаметър с резба (знаете ли от какво от сифон на мивка) отрязах му отгоре чашката загладих го хубаво с флексичакта да не да пререже маркуча намазах хубаво със гресчица и омотах хубаво с тефлонче за да си уплътни добре



Навих хубаво със тръбен ключ внимателно разбира се да не да спукам останалата част от отвора на радиатора забърсах хубаво от излезналата грез и външната част на тръбата омотах хубаво отново със тефлон да не като стегна маркуча със скоба да се пререже.
Вкарах маркуча отново хубаво навътре и със две скоби стегнах едната на останалата пластмасова часто от ухото на радиатора и стегнах вече хубаво имайки в предвид че отдоло вече имам метален фланец който няма да ми позволи на материала да се спука или откърши и другата стегнах върху частта на тръбата която стърчеше и засега всичко е точно
Ето и малко снимков материал какво направих и как стана ...






- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимк





Темата е за полезни , тоя недостатък е често срещан на радиаторите на Е36.
Ама само как се смях , като чух , че от сифонче си ползвал тръба ...


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимк
metodi80 написа:Темата е за полезни , тоя недостатък е често срещан на радиаторите на Е36.
Ама само как се смях , като чух , че от сифонче си ползвал тръба ..., само за това е чакала тая тръбичка в гаража ти , да знаеш ...
ами и на мен ми беше малко криво че от сифон на мивка да му се незнае ама кво да направя същия размер с резба едра при това пък на всичкото отгоре за без пари


Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимк
Браво,идеално си се справил! Със сигурност темата ти ще бъде полезна на доста колеги.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимк
Е,няма ли кой да я премести вече в полезни!Това е голяма болка при нашите е36-чки!
Евала ти за труда

Евала ти за труда




- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимки
За да се счупи този отвор, значи пласмасата на радиатора е остаряла и станала чуплива.Ако не искате да имате повече проблеми с радиатора наи добре да се смени с чисто нов.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимки
buny_boy11 написа:За да се счупи този отвор, значи пласмасата на радиатора е остаряла и станала чуплива.Ако не искате да имате повече проблеми с радиатора наи добре да се смени с чисто нов.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отвор на радиатора. РЕШЕНИЕ за РЕМОНТ !!! + снимки
buny_boy11 написа:За да се счупи този отвор, значи пласмасата на радиатора е остаряла и станала чуплива.Ако не искате да имате повече проблеми с радиатора наи добре да се смени с чисто нов.
То е ясно , че щом се е стигнало до такова решение, трябва нов , ама що па да не покара така докогато може , пък като не може вече ще си го сменя .... А в някои случай тези "импровизации" карат доста по -дълто от предполагаемото .... На две коли съм правил подобни "нагоди" и си карат момчетата с тях , едната ще стане почти година от как я правихме и няма проблеми ...
PNR написа:metodi80 написа:Темата е за полезни , тоя недостатък е често срещан на радиаторите на Е36.
Ама само как се смях , като чух , че от сифонче си ползвал тръба ..., само за това е чакала тая тръбичка в гаража ти , да знаеш ...
ами и на мен ми беше малко криво че от сифон на мивка да му се незнае ама кво да направя същия размер с резба едра при това пък на всичкото отгоре за без париабе нямам думи ама стана засега
Не ме разбра явно .... Няма защо да ти криво , ама хич даже ... какво като е от сифон ... подходящ материял , подходящ диаметър , всичко пасва - няма по доборо от това ..... А какво, да тичаш при стругар, да му обясняваш , да му чертаеш - разправия ....., а така имал си точно това , дето ти е требвало и си го сложил - ИДЕАЛНО Е !!! Без значение от сифон , от кво ще да е ... А това дали ще изкара или няма да изкара - питай ме мене , както вече казах една Е36-ца си кара така вече почти година и няма никви грижи ...така че питай патило , а не "коментарило" ....

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани