Два въпроса за 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Nikouay
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 12.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 kupe
- Мечтае да кара: E63
Два въпроса за 318is
Здравейе, чисто нов съм във форума. Това е първото ми мнение и е свързано с бъдещата ми покупка на 318is
Значи първия ми въпрос е 318ис от 10.1996 с кой мотор е? М42 или М44. Понеже от '96-та започва М44 и не ми е ясно точно откога.
За втория ми въпрос най-вероятно ще ми се разсърдите, но тъй като преди покупката ще сменя маслото, какво да бъде то?
От търсачката стигнах до тези масла:
Castrol 10W-40 Magnatec (Знам че е голям шанса да попадна на турско менте)
BMW High Power Special 10w-40 (Но откъде?)
Motul 6100 - 10W40 (За тази марка само хубаво съм чувал досега)
Значи първия ми въпрос е 318ис от 10.1996 с кой мотор е? М42 или М44. Понеже от '96-та започва М44 и не ми е ясно точно откога.
За втория ми въпрос най-вероятно ще ми се разсърдите, но тъй като преди покупката ще сменя маслото, какво да бъде то?
От търсачката стигнах до тези масла:
Castrol 10W-40 Magnatec (Знам че е голям шанса да попадна на турско менте)
BMW High Power Special 10w-40 (Но откъде?)
Motul 6100 - 10W40 (За тази марка само хубаво съм чувал досега)
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Два въпроса за 318is
Nikouay написа:За втория ми въпрос най-вероятно ще ми се разсърдите
аз се разсърдих



- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Два въпроса за 318is
На първия въпрос: ами зависи, кога е произведена колата , а не кога и е първата регистрация -преди 96(м42) от 96(м44).
На втория : във форума има доста дилъри- провери си в раздела http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=63.
Тея първите две масла са който съм ползвал аз за матора
На втория : във форума има доста дилъри- провери си в раздела http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=63.
Тея първите две масла са който съм ползвал аз за матора

- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Два въпроса за 318is
Мисля, че от края на 95 се слага М44. Аз сложих на моята Motul 10w40 6100 от колегата Babuna. Минах вече 3000км и не го е пипнало!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Два въпроса за 318is
Да използвам темата на колегата да питам - каква е разликата между M42 и М44 или с други думи кой и по-добрия мотор двата ?
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Re: Два въпроса за 318is
pimpi написа:Да използвам темата на колегата да питам - каква е разликата между M42 и М44 или с други думи кой и по-добрия мотор двата ?
Това е 1-вото което се сещам от форума по въпроса ти !!!
1. м42 е последния здрав двигател, излизал масово. подобно на м10б20 има ковани вал/биели, агренажна верига, и 16 клапана. много подходящ за турбиниране, със сток бутала може да издържи и до 450-500 коня, имаше един 688.4 коня м42 - 1.44 бара, 8:1 с.с., 9000 об.мин, но всичко му бяха сменили дееба -бутала, биели, разпр. валове и др. . носят се слухове че м42 около 7.200 об.мин. може да скъса колянов вал ако се пропусне предавка : от 3та на 4-та не влезе, рязка газ после и ако е с фабричната шайба на коляновия вал от към веригата /вибрейшън дампър/, коляновия вал се късал от ударното натоварване. така че е добра идея преди развъртането на 9.000 об. да се смени с по-подходяща. Проблема с високите обороти при тоя мотор се явяват хидравличните повдигачи на клапаните - издъхват след 7500 оборота, трябва да се сменяват с твърди и става доста сложно/скъпо.
1. м44 - почти нищо общо с м42, много по-слаб, няма ковано нищо вътре

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Два въпроса за 318is
Внимаваи да не е 10.96-та по регистрация, а всъщност да е 94/95-а, защото при мен със старата ми 320-ка така ме прецакаха, като оглеждаш колата продиктуваи номера на рамата на приятел по телефона да го въведе в http://www.realoem.com за да видиш коя година и с кой двигател е реално, моята сегашната е 03.96-та и е с М44,но мисля че и има М44 към края на 95-а!За двигателите има много изписано може да преовериш с търсачката като напишеш М44, но най важното е че М42 е по здрав, издържа повече на издевателства и надув/ там ковани бутала, по дебели стебла на клапаните ще те излъжа не ги разбирам толкова/ иначе М44 е малко по-икономичен с МАФ ==> по-точни измерване на вуздуха който влиза/там разлика количество обем/ и съответно датчика много по-рядко дефектиеа от дебитомера при М42, общо взето и двата двигателя не стават за нищо, иначе за маслото взимаи си от офицялния представител/ не че и там има гаранция де/ мисля че оригиналното БМВ масло е на Castrol за нашите стари сушоари 10/40!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nikouay
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 12.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 kupe
- Мечтае да кара: E63
Re: Два въпроса за 318is
Благодаря ви за изчерпателните отговори. Масло най-вероятно ще взема от форума, а мотора - какъвто се падне само да няма присадка и да е читав 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Два въпроса за 318is
Добре дошъл във форума. Дано успееш да си намериш читав iS и не слушай тия бръщолевения относно "слабият" М44... това да не е хляб... мотора си е екстра, стига да е поддържан (същото важи и за вездесъщият М42) - поддръжката е важната...
P.S. Прочети правилата на форума. Това е доста важно, защото според тях заглавието на темата ти е неадекватно и темата трябваше да е заключена.
P.S. Прочети правилата на форума. Това е доста важно, защото според тях заглавието на темата ти е неадекватно и темата трябваше да е заключена.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани