колеги помагаите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 09 Ное 2009, 0:58

BMDrago написа:Напоследък се наблюдава следното явление: колкото по-малко постове имат,толкова по-големи глупости пишат......А спрете се де и се информирайте малко :banghead:

Предполагам мен визираш.Би ли се обосновал с кое не си съгласен....че така с недомлъвки нестава.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: колеги помагаите

Мнение от milennyc » 09 Ное 2009, 17:21

slitter написа:
Dimitroff написа:И ги адаптираш чувам. :yes:

:lol: :lol: :lol:


По някога и това се налага ..... особено на купилите от мен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Re: колеги помагаите

Мнение от Gatz » 10 Ное 2009, 14:45

един глас за вакум клапана на турбината :yes:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колеги помагаите

Мнение от Zagy » 10 Ное 2009, 15:02

Деца, не се карайте :mhihi:
Първо автора да каже дали печката е комънрейл или не. Защото има голяма разлика.
Ако е 136 коньовата - или е дебитомера, или турбото дава фира. Тоя модел няма променлива геометрия, а е с уейстгейт. Ако турбото тръгне, колегата Димитров ги е описал, само че не оста се надува, а втулките. Клапана е малко вероятно да е причината, но не изключвам и него.
Ако е комънрейла - може геометрията да запича, но доколкото съм чувал това е много рядко явление. Най-вероятно пак е дебитомера. Това копеленце е виновно за адски много проблеми. Първо провери него.
Последна промяна Zagy на 10 Ное 2009, 16:48, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 10 Ное 2009, 15:13

Zagy написа:Деца, не се карайте :mhihi:
Първо автора да каже дали печката е комънрейл или не. Защото има голяма разлика.
Ако е 136 коньовата - или е дебитомера, или турбото дава фира. Тоя модел няма променлива геометрия, а е с уейстгейт. Ако турбото тръгне, колегата Димитров ги е описал, само че не оста се надува, а втулките. Клапана е малко вероятно да е причината, но не изключвам и него.
Ако е комънрейла - може геометрията да запича, но доколкото съм чувал това е много рядко явление. Най-вероятно пак е дебитомера. Това копеленце е виновно за адски много проблеми. Pyrwo proweri nego.

136 не е ли с променлива геометрия?
Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колеги помагаите

Мнение от Zagy » 10 Ное 2009, 15:26

v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?

Не. С уейстгейт е.
v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.

Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 10 Ное 2009, 16:37

Zagy написа:
v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?

Не. С уейстгейт е.
v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.

Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: колеги помагаите

Мнение от VRPerformance » 10 Ное 2009, 20:48

Zagy написа:
v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?

Не. С уейстгейт е.
v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.

Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....
Само че,е с променлива геометрия и да управлява се с подобен на Н75(познат във ВАГ групата) клапан :idea: :idea: :idea:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: колеги помагаите

Мнение от milennyc » 10 Ное 2009, 20:49

100% е с променлива геометрия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 11 Ное 2009, 0:05

Ние тука си расъждаваме и си установявамe некви неща..... :mhihi:
Нека колегата с проблема да каже кво става. ;)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колеги помагаите

Мнение от Zagy » 11 Ное 2009, 0:53

M47D20 не е с променлива геометрия. M47TUD20 е с променлива геометрия.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: колеги помагаите

Мнение от bojky » 11 Ное 2009, 2:14

Подкрепям колегите VRperformance и Millenyc,че е с променлива геометррия малкия мотор 136к.с!!!Няма нуйжа от спорове...влезте и поразгледайте малко...в петък отварям моето турбо да го почистим...ще ви снимам дори,че е със променлива геометрия!И да клапана е подобен на H75 от ваг групата...Имам приятел с А3 1,9тди клапана на външен вид е същия само маркучетата са завртяни на някви различни посоки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: колеги помагаите

Мнение от VRPerformance » 11 Ное 2009, 2:41

bojky написа:Подкрепям колегите VRperformance и Millenyc,че е с променлива геометррия малкия мотор 136к.с!!!Няма нуйжа от спорове...влезте и поразгледайте малко...в петък отварям моето турбо да го почистим...ще ви снимам дори,че е със променлива геометрия!И да клапана е подобен на H75 от ваг групата...Имам приятел с А3 1,9тди клапана на външен вид е същия само маркучетата са завртяни на някви различни посоки!!!
В този ред на мисли съм ти пратил един ЛС с малко полезно инфо :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колеги помагаите

Мнение от Zagy » 11 Ное 2009, 14:37

При това положение може ли някой да обясни какво прави уейстгейт клапана на това турбо? Имам предвид 136 коньовата версия на мотора. Ще черпя позналия правилния отговор.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 11 Ное 2009, 15:01

Zagy написа:При това положение може ли някой да обясни какво прави уейстгейт клапана на това турбо? Имам предвид 136 коньовата версия на мотора. Ще черпя позналия правилния отговор.

Идеята на уейстгейта и прменливата геометрия е една и съща.Контрол(управление)на налягането.
Принципа на действие е само различен.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook