колеги помагаите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: колеги помагаите
BMDrago написа:Напоследък се наблюдава следното явление: колкото по-малко постове имат,толкова по-големи глупости пишат......А спрете се де и се информирайте малко
Предполагам мен визираш.Би ли се обосновал с кое не си съгласен....че така с недомлъвки нестава.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: колеги помагаите
slitter написа:Dimitroff написа:И ги адаптираш чувам.
![]()
![]()
По някога и това се налага ..... особено на купилите от мен

- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: колеги помагаите
Деца, не се карайте
Първо автора да каже дали печката е комънрейл или не. Защото има голяма разлика.
Ако е 136 коньовата - или е дебитомера, или турбото дава фира. Тоя модел няма променлива геометрия, а е с уейстгейт. Ако турбото тръгне, колегата Димитров ги е описал, само че не оста се надува, а втулките. Клапана е малко вероятно да е причината, но не изключвам и него.
Ако е комънрейла - може геометрията да запича, но доколкото съм чувал това е много рядко явление. Най-вероятно пак е дебитомера. Това копеленце е виновно за адски много проблеми. Първо провери него.

Първо автора да каже дали печката е комънрейл или не. Защото има голяма разлика.
Ако е 136 коньовата - или е дебитомера, или турбото дава фира. Тоя модел няма променлива геометрия, а е с уейстгейт. Ако турбото тръгне, колегата Димитров ги е описал, само че не оста се надува, а втулките. Клапана е малко вероятно да е причината, но не изключвам и него.
Ако е комънрейла - може геометрията да запича, но доколкото съм чувал това е много рядко явление. Най-вероятно пак е дебитомера. Това копеленце е виновно за адски много проблеми. Първо провери него.
Последна промяна Zagy на 10 Ное 2009, 16:48, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
Re: колеги помагаите
Zagy написа:Деца, не се карайте![]()
Първо автора да каже дали печката е комънрейл или не. Защото има голяма разлика.
Ако е 136 коньовата - или е дебитомера, или турбото дава фира. Тоя модел няма променлива геометрия, а е с уейстгейт. Ако турбото тръгне, колегата Димитров ги е описал, само че не оста се надува, а втулките. Клапана е малко вероятно да е причината, но не изключвам и него.
Ако е комънрейла - може геометрията да запича, но доколкото съм чувал това е много рядко явление. Най-вероятно пак е дебитомера. Това копеленце е виновно за адски много проблеми. Pyrwo proweri nego.
136 не е ли с променлива геометрия?
Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: колеги помагаите
v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?
Не. С уейстгейт е.
v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.
Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....
Si non confectus, non reficiat.
Re: колеги помагаите
Zagy написа:v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?
Не. С уейстгейт е.v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.
Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: колеги помагаите
Само че,е с променлива геометрия и да управлява се с подобен на Н75(познат във ВАГ групата) клапанZagy написа:v_V_v написа:136 не е ли с променлива геометрия?
Не. С уейстгейт е.v_V_v написа:Не се ли управлява с подобен клапан като Н75.
Тук не съм сигурен, не съм се заглеждал по реалоем....



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: колеги помагаите
100% е с променлива геометрия
Re: колеги помагаите
Ние тука си расъждаваме и си установявамe некви неща.....
Нека колегата с проблема да каже кво става.

Нека колегата с проблема да каже кво става.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: колеги помагаите
M47D20 не е с променлива геометрия. M47TUD20 е с променлива геометрия.
Si non confectus, non reficiat.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: колеги помагаите
Подкрепям колегите VRperformance и Millenyc,че е с променлива геометррия малкия мотор 136к.с!!!Няма нуйжа от спорове...влезте и поразгледайте малко...в петък отварям моето турбо да го почистим...ще ви снимам дори,че е със променлива геометрия!И да клапана е подобен на H75 от ваг групата...Имам приятел с А3 1,9тди клапана на външен вид е същия само маркучетата са завртяни на някви различни посоки!!!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: колеги помагаите
В този ред на мисли съм ти пратил един ЛС с малко полезно инфоbojky написа:Подкрепям колегите VRperformance и Millenyc,че е с променлива геометррия малкия мотор 136к.с!!!Няма нуйжа от спорове...влезте и поразгледайте малко...в петък отварям моето турбо да го почистим...ще ви снимам дори,че е със променлива геометрия!И да клапана е подобен на H75 от ваг групата...Имам приятел с А3 1,9тди клапана на външен вид е същия само маркучетата са завртяни на някви различни посоки!!!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: колеги помагаите
При това положение може ли някой да обясни какво прави уейстгейт клапана на това турбо? Имам предвид 136 коньовата версия на мотора. Ще черпя позналия правилния отговор.
Si non confectus, non reficiat.
Re: колеги помагаите
Zagy написа:При това положение може ли някой да обясни какво прави уейстгейт клапана на това турбо? Имам предвид 136 коньовата версия на мотора. Ще черпя позналия правилния отговор.
Идеята на уейстгейта и прменливата геометрия е една и съща.Контрол(управление)на налягането.
Принципа на действие е само различен.
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани