Високо налягане на маслоти при М40 1.6
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6
ивчо3 написа:jakson написа:Колеги казаха ми че колата ми държи много високо налягане на маслото . някой има ли идея от какво може да е ? някакви клапанчета да има по помпата или нещо такова ? какво трябва да се прави от тук нататак ?
Казаха, или провериха? И колко бара е на празен ход и на 6000 оборота? На празен ход трябва да е 0.5 бара, на 6000 оборота- 4.3+-0.2 бара за четирицилиндровите и 4 бара за шестаците.
0.5 не е ли малко колега ? То датчика за лампата на таблото светва при налягане 0.2 до 0.6 то на 0.5 тряя да премигва.
Аз моята като я мерих беше 2 до 2.5 на празен ход и към 4.5 при даване на газ.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6

jakson написа:Колега свалях капака за да видя как е разпределителния вал и имаше минимално износване от няколко стотни . Тогава не се сетих да обърна внимание на повдигачите .
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6
jakson написа:Колега свалях капака за да видя как е разпределителния вал и имаше минимално износване от няколко стотни . Тогава не се сетих да обърна внимание на повдигачите .
Една стотна от милиметъра= 10 микрона, няколко стотни= 10 микрона по няколко. И най- прецизния шублер може да мери с точност до десета от милиметъра или 100 микрона. Износване от порядъка на стотни от милиметъра може да се измери с прецизен въртомер със скала, или с подобен уред на шийките на разпределителния вал и то само кагато вала е изваден и поставен на стенд за изпитание, при това може да се измери само страничното биене. При положение, че си допуснал грешка в измерването и става въпрос за няколко десети от милиметъра, това съвсем не е минимално износване, приблизително с толкова са износени и кобилиците, стигаме до хлабини от порядъка на 500-600 микрона, или 0.5-0.6 мм, а максималния допуск за топлинна хлабина на клапаните е 0.20-0.25 мм за бензиновите двигатели при температура на охлаждащата течност- 35 градуса Целзий. На напълно загрял двигател топлинната хлабина е около 0.10-0.15 мм, увеличаването дори с една десета е достатъчно повдигачите да чукат само до синята зона и след това утихват. Но твоя случай е различен, на студено не чукат. Не желая да се правя на врачка що за феномен е това. Единственото, което ми идва на акъла е запушени и затлачени повдигачи, които блокират в някакво положение до като двигателя е студен и като загрее се раздвижват и показват истинската картинка на проблема.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6
BiTurbo написа:ивчо3 написа:jakson написа:Колеги казаха ми че колата ми държи много високо налягане на маслото . някой има ли идея от какво може да е ? някакви клапанчета да има по помпата или нещо такова ? какво трябва да се прави от тук нататак ?
Казаха, или провериха? И колко бара е на празен ход и на 6000 оборота? На празен ход трябва да е 0.5 бара, на 6000 оборота- 4.3+-0.2 бара за четирицилиндровите и 4 бара за шестаците.
0.5 не е ли малко колега ? То датчика за лампата на таблото светва при налягане 0.2 до 0.6 то на 0.5 тряя да премигва.
Аз моята като я мерих беше 2 до 2.5 на празен ход и към 4.5 при даване на газ.
Грешка- 1.3-2.0 бара на празен ход, 0.5 бара е минималното налягане, или непосредствено след спиране на двигателя.

Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6
Начи аз го чух тоя двигател работи хубаво за м40 форсира се хубаво стига прекъсвач на място
но при отпускане на гаста причуква някой повдигач и тогава гуми цилиндара
на момчето му казах финта с свеща то ще си покаже после
да отваря и да прави квото трябва
но при отпускане на гаста причуква някой повдигач и тогава гуми цилиндара
на момчето му казах финта с свеща то ще си покаже после
да отваря и да прави квото трябва
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Високо налягане на маслоти при М40 1.6
Ето и колегата denko чу , че двигателя нетрака и нечука . Това със свеща ще го пробвам но към края на седмицата , че тия дни немога и пак ще споделя развитието докъде стига . А м/у другото колегата ивчо3 както казва може да имам запушен (заталачен) повдигач и друг път са ми го казвали като вероятна причина . Колата когато я купих беше с масло сменено преди 3000 км . На лепенката на която пишеше кога е сменено и датата , километри и т.н пишеше , че и масления филтър е сменен ... Оказа се лъжа .... небеше сменян кои знае от кога , гумичките му които са О-пръстени плувака в чашката (бяха деформирани и твърди) , филтъра беше с изтръгнати ламаринки , само хартията беше и тя плуваше ... цялата беше в налепи и беше страшно заталачена ! съмнявам се , че ако не са го сменяли редовно е възможно в повдигача да има затлачвания .
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани