колеги помагаите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 6.04.2006

колеги помагаите

Мнение от misho1979 » 08 Ное 2009, 20:50

Колеги колата ми е е46 320 дизел и от скоро почна да прави следния проблем - както си карам по магистралата и изведнаж повече от 2500 оборота и повече от 120 км не иска да варви колкото и газ да давам и след известно време сама се оправи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: колеги помагаите

Мнение от Е.Димитров » 08 Ное 2009, 20:59

де-би-то-мер
тър-сач-ка
:mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колеги помагаите

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2009, 21:05

Е.Димитров написа:де-би-то-мер
тър-сач-ка
:mhihi:


Тур-бо :mhihi:
Особено ако въпросното явление се получава след или по време на натоварване на колата (повечко газ).
Същия проблем го имах и аз...и един ден просто турбината изпатка!
Бяха ми обяснили поведението на колата по следния начин : Турбото върти...много...няма добро смазване или нещо от сорта...оста прегрява, в резултат на което се разширява и спича...след 5-6 минутки се охлажда и все едно нищо е нямало.
П.с. Колегата Е.Димитров ти даде също доста добър жокер, но аз споделям от опит - същите симптоми ги имах и аз ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: колеги помагаите

Мнение от milennyc » 08 Ное 2009, 21:25

+1 за турбинка..... но и да не сабравяме че продавам дебитомери :smoke:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колеги помагаите

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2009, 21:29

И ги адаптираш чувам. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 08 Ное 2009, 21:54

...пълни глупости.Турбината ти пренадува поради грешно управление.Компа го отчита и вкарва колата в авариен режим.За това и колата ти става мудна.
Случайно да се оправа след гасене?
Предполагам ти го прави на 3-та,4 или 5 предавка.?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колеги помагаите

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2009, 22:06

v_V_v написа:...пълни глупости.


Верно?
Обясни ми тогава как става това:

Ситуацията е следната - карам по магистралата с около 130-140.
Настъпвам до 180-190 и държа 1-2 минути...изведнъж колата губи мощност и не мога да вдигна повече от 120-130км, а моментния разход на гориво не се дига повече от 12 при пълна газ на тази скорост.
Отнемам газ-та и свалям на около 90-100км.Карам така около 3-4 минути (като НЕ гася колата :mhihi: ).
Подавам газ и виждам, че всичко е наред-130,140,150...180, 200 - връщам газта, щото ме е шубе.
Филма се повтаря(ше) всеки път!

Троша турбина (излизайки от 1 пресечка най-нормално!), сменям я и проблемите ми изчезват!

Къде точно е било това грешно управление и защо в момента го няма?
Ако е авариен режим - как така се самодиагностицира и самопоравя в движение колата ми?
Е46 320дА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 08 Ное 2009, 22:28

Dimitroff написа:
v_V_v написа:...пълни глупости.


Верно?
Обясни ми тогава как става това:

Ситуацията е следната - карам по магистралата с около 130-140.
Настъпвам до 180-190 и държа 1-2 минути...изведнъж колата губи мощност и не мога да вдигна повече от 120-130км, а моментния разход на гориво не се дига повече от 12 при пълна газ на тази скорост.
Отнемам газ-та и свалям на около 90-100км.Карам така около 3-4 минути (като НЕ гася колата :mhihi: ).
Подавам газ и виждам, че всичко е наред-130,140,150...180, 200 - връщам газта, щото ме е шубе.
Филма се повтаря(ше) всеки път!

Троша турбина (излизайки от 1 пресечка най-нормално!), сменям я и проблемите ми изчезват!

Къде точно е било това грешно управление и защо в момента го няма?
Ако е авариен режим - как така се самодиагностицира и самопоравя в движение колата ми?
Е46 320дА


Пренадуването на турбината може да се дължи на 2 неща:
-грешно управление(бъгясал електромагнитен клапан)
-блокирала геометрия(задържа поради натрупан нагар)
В авариен режим те вкарва когато определено време турбината прави по-голямо или по малко налягане.
Да някой коли не е нужно да се гасят.
Проблема с пренадуването се проявява почти винаги на по високи предавки.
В момент на рязко подаване на газ.
Ако е дебитомер проблема ще е постоянен.
Понеже специално за теб и заядливия ти тон не ми се обяснява ще препоръчам да се чете тази тема. => http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=45

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: колеги помагаите

Мнение от ясен николов » 08 Ное 2009, 22:37

по спокоино бе хора :dummy: има диагностика :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: колеги помагаите

Мнение от v_V_v » 08 Ное 2009, 22:53

Никога няма да разбереш с диагностика на място,че ти е блокирала геометрията или че клапана е сдал.Турбини не пренадуват на място.Нужен е динамичен тест в движение сас следене актуланото налягане на турбото спрямо зададенот във всеки едни момент.
Всеки едни момент разбирай на пълна газ от 1800об до 4000 поне на 4-та минимум 3-та когато натоварването на турбото е на макс.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колеги помагаите

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2009, 23:41

Koлега, мойте уважения, но не аз се държа заядливо ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: колеги помагаите

Мнение от ясен николов » 08 Ное 2009, 23:47

кой е казал че ще е на място :lol:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: колеги помагаите

Мнение от VRPerformance » 09 Ное 2009, 0:19

v_V_v написа:Никога няма да разбереш с диагностика на място
Ако е пренадула и е влязла в сервизен режим,ще има записана грешка....за другото си прав...и подкрепям теорията за вероятна причина за проблема :yes:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: колеги помагаите

Мнение от BMDrago » 09 Ное 2009, 0:28

Напоследък се наблюдава следното явление: колкото по-малко постове имат,толкова по-големи глупости пишат......А спрете се де и се информирайте малко :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: колеги помагаите

Мнение от slitter » 09 Ное 2009, 0:43

Dimitroff написа:И ги адаптираш чувам. :yes:

:lol: :lol: :lol:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook