Проблем при палене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 01 Ное 2009, 19:29

Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причина :mhihi: Дадох на контакт,включвам,светят ама като кандила :conf: Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи :idea:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 01 Ное 2009, 20:42

На никой ли не му се е случвало подобно нещо :dunno:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене

Мнение от metodi80 » 01 Ное 2009, 21:20

BorisMW написа:Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причина :mhihi: Дадох на контакт,включвам,светят ама като кандила :conf: Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи :idea:


100 % Акомулатор ... :idea: Не търси повече там ти е проблема ... Премери го какво напрежение дава и го зареди малко и всичко ще си дойде на мястото ... М/у другото не е лошо да видиш как ти работи алтернатора , да не се окаже , че той не ти зарежда добре акомулатора ... Освен това ако я караш колата предимно градско и на къси разстояния , то алтернатора не "смогва" да зареди добре акомулатора и сега в студеното време е напълно нормално акомулатора леко да ти "падне" ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 02 Ное 2009, 0:45

metodi80 написа:
BorisMW написа:Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причина :mhihi: Дадох на контакт,включвам,светят ама като кандила :conf: Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи :idea:


100 % Акомулатор ... :idea: Не търси повече там ти е проблема ... Премери го какво напрежение дава и го зареди малко и всичко ще си дойде на мястото ... М/у другото не е лошо да видиш как ти работи алтернатора , да не се окаже , че той не ти зарежда добре акомулатора ... Освен това ако я караш колата предимно градско и на къси разстояния , то алтернатора не "смогва" да зареди добре акомулатора и сега в студеното време е напълно нормално акомулатора леко да ти "падне" ...
[list]
Здрасти Мето,тъкмо се канех да ти пиша,че вече не ми е смешно и видях,че си се включил.Наистина колата я карам само на къси разстояния в града.От часа в който бях пуснал темата до преди малко бяха минали няколко часа и реших да отида до едно барче.Сядам,въртя и едно бавно циклене от стартера,1 минута не можах да запаля.Е иди-дойди запалих и реших да рискувам и отидох до барчето.Стоях около час там и тъй,като и не ме свърташе.На тръгване си запали,но утре сутринта ще си покаже.Между другото,забравих да спомена,че преди 3 дена както карах ми светна лампата на акомулатора,валеше също,а лампата мъждукаше за около 15-20 секунди и престана да свети.
А как да разбера,че алтернатора работи?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Проблем при палене

Мнение от ned_gm28 » 02 Ное 2009, 1:11

На запален мотор мери напрежението на клемите на акумулатора.Трябва да е в границите 13.8-14.3V
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем при палене

Мнение от ~Мишо~ » 02 Ное 2009, 1:45

Аз залагам на четки ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 03 Ное 2009, 19:17

~Мишо~ написа:Аз залагам на четки ;)
[list]
За сега се радвам,че не позна.Долях в акумулатора дестилирана вода вчера тъй като 2 клетки бяха сухи,а в останалите имаше 1мм над клетката.Днес ми премериха напрежението,на загасена кола-12,5V,на запалена 14,5,което показва,че е в норми.
Между другото ми казаха и как мога да проверя дали алтернаторът работи-Паля колата и откачам 1-та клема на акоммулатора и ако колата продължи да работи значи зарежда.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем при палене

Мнение от ~Мишо~ » 03 Ное 2009, 21:14

Радвам се че не съм познал ;) обаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем при палене

Мнение от b00st » 03 Ное 2009, 21:26

Бати простотията са ти казали. Никога не откачай клема докато колата е запалена. Зареди си акумулатора и няма ти свети АБС-а.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене

Мнение от metodi80 » 03 Ное 2009, 21:59

BorisMW написа:
~Мишо~ написа:Аз залагам на четки ;)
[list]
За сега се радвам,че не позна.Долях в акумулатора дестилирана вода вчера тъй като 2 клетки бяха сухи,а в останалите имаше 1мм над клетката.Днес ми премериха напрежението,на загасена кола-12,5V,на запалена 14,5,което показва,че е в норми.
Между другото ми казаха и как мога да проверя дали алтернаторът работи-Паля колата и откачам 1-та клема на акоммулатора и ако колата продължи да работи значи зарежда.


~Мишо~ написа:Радвам се че не съм познал ;) обаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...


Борис , нали ти казах как да разбереш дали работи алтернатора - мериш с мултицета при покой (не запален двигател) напрежението на акомулатора , след това палиш колата и пак мериш (даже ти посочих и примерни стойности , ако си спомняш...). Мишо много правилно ти е казал , че тези "импровизации" с откачане на + при запален двигател обикновено водят само до проблеми !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Проблем при палене

Мнение от ned_gm28 » 03 Ное 2009, 23:50

~Мишо~ написа:Радвам се че не съм познал ;) обаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...

НИКОГА не прави това :!: Не само диод може да пробие,а и консуматори горят наред (най-ше те боли глава,ако ти пфафне готинто CD примерно...) :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 04 Ное 2009, 19:47

Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи :) /,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/ :mhihi: и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене

Мнение от metodi80 » 04 Ное 2009, 21:24

BorisMW написа:Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи :) /,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/ :mhihi: и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.


Гарантирам ти , че като заредиш акомулатора (да показва в покой поне 13- 13.5V) , лампата на АБС-а няма да свети вече при палене ...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем при палене

Мнение от BorisMW » 07 Ное 2009, 16:44

metodi80 написа:
BorisMW написа:Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи :) /,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/ :mhihi: и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.


Гарантирам ти , че като заредиш акомулатора (да показва в покой поне 13- 13.5V) , лампата на АБС-а няма да свети вече при палене ...!
[list]

Да,така и стана,лампата на abs-a вече не свети.
Благодарско
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook