Проблем при палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Проблем при палене
Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причина
Дадох на контакт,включвам,светят ама като кандила
Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причина


Някакви идеи

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем при палене
На никой ли не му се е случвало подобно нещо 

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене
BorisMW написа:Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причинаДадох на контакт,включвам,светят ама като кандила
Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи
100 % Акомулатор ...

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем при палене
[list]metodi80 написа:BorisMW написа:Здравейте колеги,
преди малко колата ми направи следният номер.Бях слязал за да я почистя малко и си направих плафоните да светят постоянно.Ел.джамовете видях и реших да включа фаровете поради никаква причинаДадох на контакт,включвам,светят ама като кандила
Поглеждам на таблото-свети и лампата на АБЦ-то.Гася фаровете и пак:Габарити,халогени и къси-пак свети лампата на АБЦ-то.Реших да я запаля.Стартера завъртя 2 пъти мудно,но запали изведнъж.Между другото от известно време насам винаги когато паля,ми свети лампата на АBS-a и в момента в който колата запали лампата спира да свети.Акумулаторът е на година и половина,италиански,чисто нов купуван.
Някакви идеи
100 % Акомулатор ...Не търси повече там ти е проблема ... Премери го какво напрежение дава и го зареди малко и всичко ще си дойде на мястото ... М/у другото не е лошо да видиш как ти работи алтернатора , да не се окаже , че той не ти зарежда добре акомулатора ... Освен това ако я караш колата предимно градско и на къси разстояния , то алтернатора не "смогва" да зареди добре акомулатора и сега в студеното време е напълно нормално акомулатора леко да ти "падне" ...
Здрасти Мето,тъкмо се канех да ти пиша,че вече не ми е смешно и видях,че си се включил.Наистина колата я карам само на къси разстояния в града.От часа в който бях пуснал темата до преди малко бяха минали няколко часа и реших да отида до едно барче.Сядам,въртя и едно бавно циклене от стартера,1 минута не можах да запаля.Е иди-дойди запалих и реших да рискувам и отидох до барчето.Стоях около час там и тъй,като и не ме свърташе.На тръгване си запали,но утре сутринта ще си покаже.Между другото,забравих да спомена,че преди 3 дена както карах ми светна лампата на акомулатора,валеше също,а лампата мъждукаше за около 15-20 секунди и престана да свети.
А как да разбера,че алтернатора работи?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем при палене
На запален мотор мери напрежението на клемите на акумулатора.Трябва да е в границите 13.8-14.3V
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем при палене
Аз залагам на четки 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем при палене
[list]~Мишо~ написа:Аз залагам на четки
За сега се радвам,че не позна.Долях в акумулатора дестилирана вода вчера тъй като 2 клетки бяха сухи,а в останалите имаше 1мм над клетката.Днес ми премериха напрежението,на загасена кола-12,5V,на запалена 14,5,което показва,че е в норми.
Между другото ми казаха и как мога да проверя дали алтернаторът работи-Паля колата и откачам 1-та клема на акоммулатора и ако колата продължи да работи значи зарежда.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем при палене
Радвам се че не съм познал
обаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем при палене
Бати простотията са ти казали. Никога не откачай клема докато колата е запалена. Зареди си акумулатора и няма ти свети АБС-а.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене
BorisMW написа:[list]~Мишо~ написа:Аз залагам на четки
За сега се радвам,че не позна.Долях в акумулатора дестилирана вода вчера тъй като 2 клетки бяха сухи,а в останалите имаше 1мм над клетката.Днес ми премериха напрежението,на загасена кола-12,5V,на запалена 14,5,което показва,че е в норми.
Между другото ми казаха и как мога да проверя дали алтернаторът работи-Паля колата и откачам 1-та клема на акоммулатора и ако колата продължи да работи значи зарежда.
~Мишо~ написа:Радвам се че не съм позналобаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...
Борис , нали ти казах как да разбереш дали работи алтернатора - мериш с мултицета при покой (не запален двигател) напрежението на акомулатора , след това палиш колата и пак мериш (даже ти посочих и примерни стойности , ако си спомняш...). Мишо много правилно ти е казал , че тези "импровизации" с откачане на + при запален двигател обикновено водят само до проблеми !!!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем при палене
~Мишо~ написа:Радвам се че не съм позналобаче тоя начин на проверка дето са ти го казали нестава,така напрежението за част от секундата скача когато генератора остане без товар и пробива някой диод,след време съответно нова тема...
НИКОГА не прави това


- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем при палене
Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи
/,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/
и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.


Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене
BorisMW написа:Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи/,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/
и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.
Гарантирам ти , че като заредиш акомулатора (да показва в покой поне 13- 13.5V) , лампата на АБС-а няма да свети вече при палене ...!
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Проблем при палене
[list]metodi80 написа:BorisMW написа:Благодаря на всички за предупреждението.Не съм го пробвал това и най-вероятно няма да го пробвам.Мето,/надявам се съкращението да не ти пречи/,малко по-нагоре съм написалл,че премерих напрежението след като долях вода,/не от чешмата/
и стойностите са такива каквито ми ги написа.т.е сега е наред-всичко си завърта нормално.
Обаче лампата на ABS-a при палене продължава да свети,само при палене.Ще заредя акумулаторя,за да видя дали ще има промяна,както съветва zBoost.
Гарантирам ти , че като заредиш акомулатора (да показва в покой поне 13- 13.5V) , лампата на АБС-а няма да свети вече при палене ...!
Да,така и стана,лампата на abs-a вече не свети.
Благодарско
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани