Проблем с охладителната система?РЕШЕН!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с охладителната система?РЕШЕН!
Здравейте колеги.Когато карам по надолнище и пусна на свободна или на скорост и в двата случая стрелката на температурата ми мърда на ляво.Все едно изтива колата,а парното си духа топло.Като дам газ пак си загрява.Имам достатъчно антифриз и не изпуска от никъде.Мотора ми е м43б16.Нормално ли е това?И ако не е,къде може да е проблема?
Последна промяна Делян на 07 Ное 2009, 19:26, променена общо 1 път
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: Проблем с охладителната система?
Термостат, водна помпа
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Проблем с охладителната система?
BH5482BH написа:Термостат, ..........
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Проблем с охладителната система?
Благодаря ,аз предполагах че е от него или от датчика.Така ако карам, 1-2 седмици проблем ли е?
- pkw08
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Re: Проблем с охладителната система?
Колега щом ти работи парното всичко ти е ок. Не сменяй термостата защото това е нормално когато се движиш по нанадолно и по енерция както си го описъл. Поздрави.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Проблем с охладителната система?
Аз като пускам нанадолнище на 4та примерно с 60-70 без да давам никаква газ ми пада температурата също. Стрелката стои между средата и първата черта. Лятото никога не ми е загрявала дори и в най-голямата жега, когата не е падал оборотомера под 3000. Изтиването си ги обяснявам с прекалено обеднената смес, когато двигателят е на моторна спирачка.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с охладителната система?
Jim Beam написа:Аз като пускам нанадолнище на 4та примерно с 60-70 без да давам никаква газ ми пада температурата също. Стрелката стои между средата и първата черта. Лятото никога не ми е загрявала дори и в най-голямата жега, когата не е падал оборотомера под 3000. Изтиването си ги обяснявам с прекалено обеднената смес, когато двигателят е на моторна спирачка.
А аз съм убеден , че и ти си за смяна на термостат ....

- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: Проблем с охладителната система?
Извинявам се за въпроса,но няма как да видя с търсачката.Термостад бях гледал преди струваше 58 лв. в елит кар на behr.Не съм вързан в ръцете,а и ми е гот да си човъркам по колата.Та мисля да си го сменя сам.Някой може ли да ми обясни дали има някакви по особени "пинизи" при смяната.Или ако има такава тема линк?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с охладителната система?
Dpy написа:Извинявам се за въпроса,но няма как да видя с търсачката.Термостад бях гледал преди струваше 58 лв. в елит кар на behr.Не съм вързан в ръцете,а и ми е гот да си човъркам по колата.Та мисля да си го сменя сам.Някой може ли да ми обясни дали има някакви по особени "пинизи" при смяната.Или ако има такава тема линк?
Няма пинизи колега ... Източваш антифриза от пробката на радиатора , сваляш маркуча, който е свързан с термостата (отвиваш скобата му ), след това отвиваш трите болта , които придържат термостата към главата и термостата излиза ..... "Бишкаш" го някъде колко сили имаш ...



- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Re: Проблем с охладителната система?
Dpy написа:Извинявам се за въпроса,но няма как да видя с търсачката.Термостад бях гледал преди струваше 58 лв. в елит кар на behr.Не съм вързан в ръцете,а и ми е гот да си човъркам по колата.Та мисля да си го сменя сам.Някой може ли да ми обясни дали има някакви по особени "пинизи" при смяната.Или ако има такава тема линк?
Аз преди 4-5 дена смених термостата , купих пак на BEHR 88градуса на 33лв


Иначе колегата в горния пост ти е обяснил как се сменя точно.


Re: Проблем с охладителната система?
А да,забравих да попитам на колко градуса трябва да е? м43б16 е двигателя.
От къде за тия пари?djpamboss написа:Dpy написа:Извинявам се за въпроса,но няма как да видя с търсачката.Термостад бях гледал преди струваше 58 лв. в елит кар на behr.Не съм вързан в ръцете,а и ми е гот да си човъркам по колата.Та мисля да си го сменя сам.Някой може ли да ми обясни дали има някакви по особени "пинизи" при смяната.Или ако има такава тема линк?
Аз преди 4-5 дена смених термостата , купих пак на BEHR 88градуса на 33лв- 58лв си е бая по скъпо
.......
Иначе колегата в горния пост ти е обяснил как се сменя точно.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем с охладителната система?
[
1.Когато моторът работи в режим "моторна спирачка",горивна смес на практика няма!Просто щото остава само едната съставка от сместа (остава само въздухът,щото инжекторите спират да впръскват гориво).Това е с цел икономия на гориво-EWS е кодовото обозначение на системата,която го реализира.Преди време и аз разсъждавах като тебе,даже се заформи доста разгорещен дебат във форума относно съществуването
на гореспоменатата система.След като смених термостата,ти казвам,че с новия термостат въпреки липсата на горене в цилиндрите не ми изстива мотора при режим "моторна спирачка",както преди.Въпреки,че и аз карам без пластмасовите кори под двигателя 
metodi80 написа:Jim Beam написа:Аз като пускам нанадолнище на 4та примерно с 60-70 без да давам никаква газ ми пада температурата също. Стрелката стои между средата и първата черта. Лятото никога не ми е загрявала дори и в най-голямата жега, когата не е падал оборотомера под 3000. Изтиването си ги обяснявам с прекалено обеднената смес, когато двигателят е на моторна спирачка.
А аз съм убеден , че и ти си за смяна на термостат ....




Последна промяна ned_gm28 на 04 Ное 2009, 0:18, променена общо 1 път
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани