Клаксон - лентов кабел?!?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- booster_audio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Благоевград, София
- Пол: Мъж
- Кара: 5-series
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Клаксон - лентов кабел?!?!
Колеги разрових се в търсачката и открих много теми свързани с проблеми с неработещ клаксон ... и моя проблем е същия, проверих всичко и установих че лентовия кабел на волана (трилъчев, фейслифт - Е36) е прекъснат, но еърбега си работи
Въпросът ми е дали има вариант да се отремонтира кабела


Въпросът ми е дали има вариант да се отремонтира кабела


- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Клаксон - лентов кабел?!?!
booster_audio написа:Колеги разрових се в търсачката и открих много теми свързани с проблеми с неработещ клаксон ... и моя проблем е същия, проверих всичко и установих че лентовия кабел на волана (трилъчев, фейслифт - Е36) е прекъснат, но еърбега си работи![]()
Въпросът ми е дали има вариант да се отремонтира кабела![]()
Може би имаш впредвид, че лампичката на бега си изгасва. И при мен беше така, докато в един момент спря да гасне и смених лентовият кабел. След '95 лентовият кабел е в черна пластмаса и вътре са 4 ленти, две за клаксона и две за бега, преди това са две ленти за бега и месингов пръстен за клаксона. Чувал съм че може и да се ремонтира, аз го смених. Еднакви са и с ранните Е39-ки (96-97) ако тръгнеш да търсиш.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Клаксон - лентов кабел?!?!
Ремонтира се!
Сваляш режеш скъсаното място, запояваш, изолираш, сглобяваш внимателно, мажеш с грес металната скоба която затваря пластмасите, внимателно броиш оборотите на затягане и разхлабване да са еднакви около 2.5 оборота са(като почваш от затягане, че в другата посока лесно прескача кажела и се пречупва отново).
Монтираш, ако имаш грешка за бега я чистиш с диагностична апаратура и си готов.
Сваляш режеш скъсаното място, запояваш, изолираш, сглобяваш внимателно, мажеш с грес металната скоба която затваря пластмасите, внимателно броиш оборотите на затягане и разхлабване да са еднакви около 2.5 оборота са(като почваш от затягане, че в другата посока лесно прескача кажела и се пречупва отново).
Монтираш, ако имаш грешка за бега я чистиш с диагностична апаратура и си готов.

- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: Клаксон - лентов кабел?!?!
Не е задължително да ти свети лампата на бега при нарошена връзка на лентовия кабел.Може само да е прекъсната връзката на клаксона.При мен беше обратното светеше ми лампата за бега а клаксона си работеше.Свали волана и провери дали има верига от единия край на кабела до другия,ще ги различиш кой е за клаксона и кой е за бега.Ако нямаш верига отвори лентовия кабел и намери каде е прекъснат,обели с ношче изолацията и запой с тънко многожилно кабелче прекъснатата писта,после я изолираш и си готов. 

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- booster_audio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Благоевград, София
- Пол: Мъж
- Кара: 5-series
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Клаксон - лентов кабел?!?!
Вече имам опит със свалянето на волана, този weekend ще разглобя и лентовия кабел да пробвам да го съживя





Re: Клаксон - лентов кабел?!?!
Колеги интересува ме кой кабел за каво е на трулачия волан наи вече двата кабела за клаксона ме интерсуват волана е след фейса без писти
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани