таралеж
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- arnaudov23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31.08.2007
таралеж
здравеите,колеги.имам проблем с вентилатора на парното спря да духа.като чета из форума разбирам,1е проблема е в таралежа.от него може ли да не работи добре компресора на климатика.лятото климатика в началото като го пусна почваше да духа студено и след това от един път топло.сега и вентилатора на парното спря да работи.преди ми казаха,че компресора загрявал и спирал да работи.възможно ли е проблема да е само в таралежа?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: таралеж
По принцип ако не се включва вентилатора на купето когато си на климатик и тогава изключва климатика значи радиатора вътре в купето или изпарителя почти замръзва защото няма обдухване и датчика който се намира на него и следи изпаряването изключва компресора.
Но може и друг проблем да има.
Най-добре първо смени таралежа и напролет си направи една профилактика на климатика ако си от София или около София ми звънни и ще го видим.
Но може и друг проблем да има.
Най-добре първо смени таралежа и напролет си направи една профилактика на климатика ако си от София или около София ми звънни и ще го видим.
Re: таралеж
Осi е много по-вещ от мене в климатиците, но все пак да си кажа мнението 
Това, че в момента не духа в купето е само едно - таралежа.
Колкото до климатика - щом е почвало да духа студено, а след тва изведнъж топло, аз мисля, че щом е духало, то значи тогава вътешния вентилатор е работел, а проблема най-вероятно в перката на радиаторите отвън - доста капризни и доста колеги са патили от тях, включително и аз. Имам предвид, че пускаш климатика и почва да духа студено, щото в началото до достигане на нормални налягания в системата всичко е ок, ама поради некоректната работа на перката (най-вероятно са се прецакали бързите скорости), налягането се вдига много и компресора изключва, респективно почва да духа изведнъж топло.
Теорията ми е доста вероятна! Като за начало си смени таралежа, за да имаш парно, щото зимата дойде, а като дойде време за климатик, една диагностика ще установи проблема с точност, а колкото до перката, макар климатика да е хем първичен, хем вторичен ефект от нея, препоръчвам да поглеждаш по-често стрелката за температурата. По принцип бавните скорости са достатъчни за охлаждането на двигателя, но ако перката е тръгнала да не спрат и те по някое време!

Това, че в момента не духа в купето е само едно - таралежа.
Колкото до климатика - щом е почвало да духа студено, а след тва изведнъж топло, аз мисля, че щом е духало, то значи тогава вътешния вентилатор е работел, а проблема най-вероятно в перката на радиаторите отвън - доста капризни и доста колеги са патили от тях, включително и аз. Имам предвид, че пускаш климатика и почва да духа студено, щото в началото до достигане на нормални налягания в системата всичко е ок, ама поради некоректната работа на перката (най-вероятно са се прецакали бързите скорости), налягането се вдига много и компресора изключва, респективно почва да духа изведнъж топло.
Теорията ми е доста вероятна! Като за начало си смени таралежа, за да имаш парно, щото зимата дойде, а като дойде време за климатик, една диагностика ще установи проблема с точност, а колкото до перката, макар климатика да е хем първичен, хем вторичен ефект от нея, препоръчвам да поглеждаш по-често стрелката за температурата. По принцип бавните скорости са достатъчни за охлаждането на двигателя, но ако перката е тръгнала да не спрат и те по някое време!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани