таралеж

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 31.08.2007

таралеж

Мнение от arnaudov23 » 19 Окт 2009, 13:44

здравеите,колеги.имам проблем с вентилатора на парното спря да духа.като чета из форума разбирам,1е проблема е в таралежа.от него може ли да не работи добре компресора на климатика.лятото климатика в началото като го пусна почваше да духа студено и след това от един път топло.сега и вентилатора на парното спря да работи.преди ми казаха,че компресора загрявал и спирал да работи.възможно ли е проблема да е само в таралежа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: таралеж

Мнение от oci » 19 Окт 2009, 19:44

По принцип ако не се включва вентилатора на купето когато си на климатик и тогава изключва климатика значи радиатора вътре в купето или изпарителя почти замръзва защото няма обдухване и датчика който се намира на него и следи изпаряването изключва компресора.
Но може и друг проблем да има.
Най-добре първо смени таралежа и напролет си направи една профилактика на климатика ако си от София или около София ми звънни и ще го видим.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: таралеж

Мнение от slitter » 19 Окт 2009, 20:18

Осi е много по-вещ от мене в климатиците, но все пак да си кажа мнението :)

Това, че в момента не духа в купето е само едно - таралежа.
Колкото до климатика - щом е почвало да духа студено, а след тва изведнъж топло, аз мисля, че щом е духало, то значи тогава вътешния вентилатор е работел, а проблема най-вероятно в перката на радиаторите отвън - доста капризни и доста колеги са патили от тях, включително и аз. Имам предвид, че пускаш климатика и почва да духа студено, щото в началото до достигане на нормални налягания в системата всичко е ок, ама поради некоректната работа на перката (най-вероятно са се прецакали бързите скорости), налягането се вдига много и компресора изключва, респективно почва да духа изведнъж топло.

Теорията ми е доста вероятна! Като за начало си смени таралежа, за да имаш парно, щото зимата дойде, а като дойде време за климатик, една диагностика ще установи проблема с точност, а колкото до перката, макар климатика да е хем първичен, хем вторичен ефект от нея, препоръчвам да поглеждаш по-често стрелката за температурата. По принцип бавните скорости са достатъчни за охлаждането на двигателя, но ако перката е тръгнала да не спрат и те по някое време!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook